KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 4 juli 2010

Harmonicaboekje en cadeautasje.


















Donderdagochtend heerlijk aan het frutselen geweest bij de de Hobbystunter.
Daar hebben we een harmonicaboekje gemaakt.
Astrid heeft ons uitgelegd hoe we het moesten maken, dank je wel Astrid, ik vond het super.
Het was weer gezellig en voor mij totaal onverwacht omdat ik eigenlijk had afgebeld in verband met mijn rug, maar dat gaat een stuk beter, gelukkig.





















Papier: Tilda.
De bloem: gemaakt met de retropons, 3 maten en een kant en klaar bloemetje.
Blaadjes: gemaakt met een pons.
De bloem en het blaadje hebben een glimlaagje gekregen met glimmermist.
Alle randen zijn bewerkt met distress-inkt.
De gehaakte vlinder heb ik ook een beetje bewerkt met distress-inkt.
Een gehaakte rand als afwerking.













Zo ziet het boekje er uitgevouwen uit.
Ik heb er foto's van Thijmen ingeplakt, de kleinzoon van Hans en Marianne, mijn broer en mijn schoonzus.
Dit heb ik cadeau gegeven, omdat wij er gisteravond gingen eten.
En we hebben heerlijk gegeten, mijn schoonzus besteed altijd veel zorg aan het eten koken.
Het cadeautje vonden ze schitterend.



















En het boekje past precies in het tasje wat ik erbij heb gemaakt.

Groetjes Jolande.

33 opmerkingen:

Hannie St zei

Wauw, ziet er erg mooi uit Jolande,

groetjes, Hannie

Annemiek zei

Helemaal geweldig, wat een prachtig boekje heb je gemaakt!!! Kan me voorstellen dat je schoonzus er blij mee was, gaaf om zo haar kleinzoon bij zich te hebben!

Neline zei

Prachtig Jolande!!!
Ik vind hem helemaal super geworden!
Heel leuk met de foto's aan de binnenkant
Kan me voorstellen dat ze er blij mee zijn;)
gr.
Neline

Lia zei

Wat prachtig weer Jolande,

Ik kijk steeds met veel plezier op je blog.
Wat een prachtige dingen maak je toch steeds weer.

groetjes Lia

Anette zei

't wordt almaar mooier wat ik hier zie!!! Blommetje super, vlindertje super schattig en ook nog snoepige foto's. Heel mooi geheel.

Groetjes, Anette

Geertje zei

Hallo Kunstenares.

Wat heb je weer prachtige dingen gemaakt.
Het harten doosje vind ik helemaal geweldig.
Volgens mij kan je beter een baan zoeken op hobbygebied.
Daar hoef je niet voor naar school want die gave bezit je al.
Het is weer volop genieten van je kunst werkjes.
Kijk al weer uit naar je volgende blog.
Fijne zondag gewenst.

Liefs Geertje,

Chantal zei

Woh, prachtig. Het doosje met het gehaakte hart vind ik ook fantastisch. Je maakt trouwens altijd hele mooie creaties.

Groetjes Chantal

Bianca zei

Wat een super gaaf cadeau. Mooi gemaakt, kan me heel goed voorstellen dat de ontvanger er heel blij mee is.
Groetjes,
Bianca

Miranda zei

Hoi Yolanda, wat een mooi setje zeg! En wat fijn dat het beter gaat met je, groetjes Miranda

Marja zei

Wat heb je dit leuk gemaakt. Ik kan me voorstellen dat ze hier blij mee was.
Bedankt voor je tip voor de roosjes, maar beide tutorials zijn niet de roosjes zoals ik ze heb gemaakt. Deze kende ik al wel, maar zoals jij ook al schreef is het hartje niet mooi (dat had ik ook al aangepast). Mijn roosjes zijn wel met dezelfde pons gemaakt, maar dan op een andere manier.
Je hebt volgens mij ook een nieuw uiterlijk voor je blog? Mooi overzichtelijk zo.

Jannie zei

Wat een schitterende creaties.
Een heel mooi kado Jolande.

Groetjes Jannie.

crea-elma zei

Hoi hoi,

Kan wel zien, dat je vrij hebt-)))))))
Donderdag hele dag doorgewerkt!-)))))))
Maar ff seri.............is supergoed geslaagd en heel gaaf geworden bij elkaar!
Uhm de grote dots waren er nog wel gisteren trouwens.....Ffies Joise mailen?

groetjes Elma

heidy zei

Hoi Jolanda,ik zit hier gewoon te kwijl een,tja sorry maar het is echt zo,wat een mooie creaties heb je weer gemaakt,echt helemaal Super!!!!
Groetjes Heidy

Linda zei

Wat maak je toch elke keer fantastische creaties. ook deze is weer helemaal super
gr Linda

Gwendolyn zei

Wow, echt supermooi!

Riet zei

Ohhh wowww Jolanda,wat is dit schitterend gemaakt.
Dat gehaakte randje echt geweldig,mooie zachte kleuren.

Liefs Riet.

scraplouise zei

Waaauww wat mooi weer kan me voorsteleen dat ze er erg blij mee waren.

gr.Louise

Miranda zei

super mooi setje Jolande, mooi qua kleur

groet
Miranda

hobbystuntertjes zei

Hoi Jolande,

haha wat een menu klinkt allemaal zalig.
Volgende keer ga ik mee hoor.(voor de afwas of zo???).
Trouwens erg leuk idee om er een tasje omheen te maken.
Het is weer een plaatje geworden.
Tot donderdag.

groetjes jose

Ageeth Holster zei

Wauw wat een leuk cadeau heb je gemaakt, ik kanme wel voorstellen dat ze het leuk vond. Wat een werk heb je eraan gehad zeg.
Groetjes van Ageeth

Henriƫtte zei

Nou, deze is super zeg. Leuk idee, die foto's er in en wat een superleuk tasje heb je erbij gemaakt. Echt een leuk kadootje om te geven, maar vooal om te krijgen.

Groetjes Jet

cristel zei

wauw het is gewoon weer schitterend lekker zachte kleurtjes heb je gebruikt
grtjs

Thea zei

Hallo Jolande,
Even een groot compliment voor jou prachtige creaties.
Je komt trouw bij mij elke keer om mijn kaartjes te bewonderen, dat vind ik heel erg leuk van je.
Dank je wel hiervoor, ben nu ook volger geworden van jouw blog.
groetjes en een fijne verdere middag toegewenst.
Thea

Wendy Kamp zei

Wauw Jolande, wat heb je dit weer super mooi gemaakt! En die gehaakte vlindertjes zijn ook zo schattig!

Groetjes,
Wendy

miriam zei

wauw wat weer mooi gemaakt

liefs miriam

durvina zei

wouw wat een prachtig geheel.

gr, Durvina

Aleida zei

Zo, weer eens uitgebreid je blog bekeken! Als ik mijn haakspullen weer tegenkom, ga ik die cirkel ook eens maken. Maar ik heb nog even een handleiding nodig met de haaksteken, dus ik moet nog even zoeken. Je hebt geweldige dingen gemaakt, heel mooi afgewerkt en hele mooie kleuren!
groetjes,

Rebecca zei

supper mooi gedaan weer,vindt de kleuren ook heel mooi!!!

groetjes Rebecca

Wilma zei

Wat een 'SCHITTERENDE' CREATIE! Prachtig van kleur en die mooie gehaakte randjes! Wauwww....dat heb je knap gedaan!
Liefs
Wilma

Diane zei

Wat ziet dat er enorm gaaf uit. Fijn dat je toch kon gaan.

groetjes,
Diane

Crea Gea zei

Wauw..prachtig mooi en lieve kleurtjes en de gehaakte randjes/vlinder zijn super.
liefs Gea

Yvonne zei

Prachtig zeg, wat mooi gemaakt.
Ik kan me goed voorstellen dat ze daar blij mee was.
Groetjes Yvonne.

Diana zei

Prachtig!!!

groetjes Diana