KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 6 juli 2010

In de sneeuw spelen.

Ik wil eerst iedereen bedanken op de lieve reacties die ik steeds krijg, is altijd weer een feest om te lezen.






















Dit keer maar weer een kerstkaart gemaakt.
Het papier komt van een blokje van Euroland.
Stempel: Marianne Design.
De kerstboompjes heb ik gemaakt met de scalloped cirkel.
Deze snijd je in steeds grotere taartpuntjes en plak je op elkaar.
De stam is gemaakt van een kurken onderzetter.
Sneeuw: flowersoft.
De rand en pompon van de muts heb ik bewerkt met stickels.

Groetjes Jolande.

24 opmerkingen:

heidy zei

HoiJolanda,wat een schatje,het is ook echt weer voor de kerstkaarten hihihi.
Groetjes Heidy

Linda zei

Het is weer een leukerd geworden Jolan.

Gr linda

hobbycard - srapcreation zei

Wat een schattig kaartje.Leuk gedaan met die boompjes.

Gr. Mia

Linda zei

Hoi hoi
Wat een leuke kaart en wat een geweldig idee dat van die kerstboompjes
gr Linda

Ageeth Holster zei

Wat een leuk kaartje Jolande! Super papier hoor.
Groetjes van Ageeth

Wendy Kamp zei

Hoi Jolande!

Wat een schattig kaartje heb je gemaakt!
Je kunt inderdaad niet vroeg genoeg beginnen met de kerstkaarten,straks moet weer alles tegelijk...

Groetjes,
Wendy

Crea Gea zei

Een supermooie kaart en wat een goed idee om zo kerstboompjes te maken.
liefs Gea

freubeltjes kaarten zei

Hoi Jolande,

Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt,leuk idee zo als je die kerstboompjes hebt gemaakt.

Groetjes Ageeth.

scraplouise zei

Leuk gedaan en ja je kan er maar op tijd bij zijn hé ik heb er ook al een paar af.

gr.Louise

Tineke's hobby zei

Wat een mooie kerst kaart heel erg mooi van kleur maar ook je doosje hieronder met haakrand erg mooi net als het harmonica kaartje en doosje ook weer gehaakt zag ik super mooi
Ik wou je ook nog bedanken voor de tip zal er nu eens naar gan kijken
Groetjes Tineke

Annemiek zei

Leuke kaart, ik moet ook nodig weer aan de kerstkaarten! Die boompjes zijn heel grappig gedaan zeg.

Groetjes, Annemiek

Nora zei

Je kan niet op tijd beginnen aan de kerstkaarten. Deze is alvast heel mooi geworden.
Groetjes

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jolanda,lief dat stempeltje.
Mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Annemarie en Merit zei

DAT IS ONTZETTEND LEUK GEDAAN ZEG EEN HEEL GOED IDEE,HELE LEUKE KAART

Tineke zei

Wat een prachtige kk Jolande.
Groetjes, Tineke

Jannie zei

Wat een prachtig kaartje Jolande, heel leuk zoals je die kerstbpom hebt gemaakt.

Groetjes Jannie.

Christa's blog zei

Je hebt een schitterend kaartje gemaakt.
Fijn dat je haakwerk bij je andere werkjes gezet heb, kan ik aan mijn vriendin vragen of ze dit voor mij ook wilt maken. Bedankt hoor.
grtjes
Christa

M@rtine zei

Wauw, wat een prachtige werkjes heb je gemaakt.
Heel erg mooi en hartstikke leuk dat je er een foto uitleg van gemaakt hebt.
Misschien ga ik ook nog eens leren haken....

Fijne avond,
Liefs Martine

Gusta zei

wat heb je weer een paar gave dingen gemaakt zeg.
ik kan heel vaak niet kijken op andere blogs, heel vervelend dus, vandaar dat ik wat laat reageer

groetjes Gusta

Rebecca zei

een heel mooie kerst kaart en wat supper leuk ideetje van die boompjes!!

veel liefs Rebecca

Agitte Huberts zei

Zo jij bent er vroeg bij ik heb mijn kerstboom net opgeruimd HIHI

Miranda zei

lief kaartje Jolande, hoewel ik er met dit weer nog niet aan moet denken, zou ik het eigenlijk al wel moeten doen, omdat ik er toch een flink aantal nodig heb, je kaartje inspireert me in ieder geval

gr
Miranda

Nyna zei

Hoi Jolande!
Wat leuk gedaan die kerstboompjes, mooi hoor!

Groetjes, Nyna.

Yvonne zei

Leuk kaartje en erg lekker...een beetje verkoeling ;)
Groetjes Yvonne.