KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 21 juli 2010

Kerstkrans

Na de zomerkaarten, maar weer een kerstkaart.




















De abeelding heb ik van internet en geprint op papier met een linnenstructuur.
De achtergrond op het grote blok heb ik gestempeld met grijze inkt.
De stempel is van inkadinkado.
De achtergrond van het kleine blok heb ik met een cuttlebugmal geëmbost en bewerkt met grijze inkt.
Alle randen van het papier heb ik bewerkt met inkt en met de disstresser.
De cirkel en de hulstblaadjes zijn een creatable van Marianne Design.
De hulstblaadjes in de cirkel heb ik bewerkt met witte inkt.
De besjes heb ik wit gemaakt en bewerkt met stickles.
Bij de grote hulstblaadjes heb ik parels geplakt.
Nog een strik op de krans en het geheel is af.


















Groetjes Jolande

25 opmerkingen:

Christa's blog zei

Een prachtig kerstkaartje, je hebt er fijn werk van gemaakt.
grtjes
Christa

heidy zei

Hoi Jolande,je hebt je best weer gedaan hoor,ik vindt hem erg mooi geworden.
Groetjes Heidy

Hannie St zei

Een hele mooie kaart Jolande,

groetjes, Hannie

Marja zei

Wat een mooie kaart. Staat erg leuk met die parels en dat geemboste stukje is ook erg mooi.

regina zei

hoi

een hele mooie kaart,ik vind het geweldig!!

gr regina

Wendy Kamp zei

Prachtig gemaakt Jolande, echt een plaatje!
Leuke afwisseling he, van de zon naar de kerst haha...

Groetjes,
Wendy

Jannie zei

Prachtige kerstkaart Jolande

groetjes Jannie.

Ageeth Holster zei

Hoi Jolande, wat heb je er een werk aan gehad maar het resultaat mag er zijn zeg. Prachtig kaartje en erg origineel.
Jed had trouwens gelijk ik heb er een v erslaving bij: randjes haken.
Groetjes van Ageeth

Linda zei

Wauw helemaal geweldig, wat mooi gedaan
gr Linda

wilga zei

Ik vind hem weer erg mooi Jolanda!

Groetjes Wilga

Annemiek zei

Mooi in dat grijs gecombineerd met groen. Die krans doet het ook erg leuk zo!

Groetjes, Annemiek

Myriam zei

Mooi kaartje!
Groetjes, Myriam

Nora zei

Weer een geweldig exemplaar en wat een supertof idee om die pareltjes te gebruiken als besjes voor de hulst!
Groetjes

sanne zei

I love X-mas
Hij is helemaal te gek.
(Ze hebben bij doeading nu nieuw kerst papier voor 4,95 per pak. Bij andere winkels zijn de bijna het dubbele)

Gr Suanne

Thea zei

Hoi Jolande,

Prachtige kerstkaart!En wat een mooie creatable.

Fijne dag,
groetjes
Thea

Henriëtte zei

Wat een superleuke kerstkaart is het geworden. Leuk is die creatable zeg, heb m wel zien hangen, maar zag er niet zoveel in. Zoals jij m hebt gebruikt is echt mooi.

Riet zei

Wat een schitterende kaart Jolanda,zo mooi plaatje,prachtig papier.

Liefs Riet.

Aleida zei

Mooi gemaakt! Leuk plaatje om hierbij te gebruiken!
groetjes,

Rebecca zei

supper mooie kerstkaart Jolande!!

groetjes Rebecca

Elly zei

Harstikke mooi kerstkaartje Jolande!!
groetjes, Elly

M@rtine zei

Wat een prachtige kaart, heel erg mooi.

Liefs Martine

Crea Gea zei

supermooi gemaakt.
liefs Gea

Diane zei

Wat een mooie weer. Erg stijlvol.

Groetjes,
Diane

jolanda zei

Hoi Jolande, jij ook aan de kerstkaarten zie ik. En dit was wel een heel bewerkelijke volgens mij, maar het resultaat mag er dan ook zijn hoor!! Erg mooi!
groetjes jolanda

Gwendolyn zei

Wat een verschrikkelijk stijlvolle kaart! Prachtige details!

Groetjes Gwendolyn