KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 11 juli 2010

Theaterkaart: In love.





















Is Edwin niet lief, met zijn ballon voor Tilda?
Wat een leuke kaart is dit om te maken.
Het papier is van Magnolia.
De stempels zijn van Magnolia, ingekleurd met distress-inkt.
De rozen heb ik zelf gemaakt.
De bloemblaadjes zijn gemaakt met een nieuwe creatable van Marianne Design, ik vind ze geweldig.
Het kantje aan de zijkanten heb ik zelf gehaakt.
De afdrukjes heb ik met distress-inkt ingekleurd.
Aan de ballon heb ik een zwart draadje geknoopt.









Je krijgt zo mooi diepte met deze kaart.









Groetjes Jolande

37 opmerkingen:

Anneke zei

Wat een plaatje!!!
Groetjes Anneke

Jannie zei

OOOOOH Jolande wat is dit geweldig mooi!!!!!!!!!!!
Echt schitterend,
Wat heb je hier veel werk aan gehad en dat kantje zo mooi gehaakt.
Ik vind hem super gaaf.

Groetjes Jannie.

heidy zei

Hoi jolanda,Jeetje wat is tie weer mooi geworden
Hou je niet van voetbal of kan je niet tegen de spanning,zoals ik,Ik kijk met een oog....hihi
Groetjes Heidy

Geertje zei

Wat weer een gewelgigemooie kaart.
Een dikke 10

Groetjes Geertje,

Geertje zei

Dat ging dus even niet goed.
Geweldige mooie moet het zijn.
Zal de spanning van het voetballen wel zijn.
Ik durf niet meer te kijken.

Lia zei

Ik heb geen pet, maar anders : petje af hoor!!!!!

gr. Lia

regina zei

hoi

wat schitterend!!

heel mooi gemaakt en heel mooi papier!!

gr regina

Linda zei

schitterend gedaan
gr linda

Kim zei

Wat een schattig kaartje en leuk hoe je die diepte erin hebt verwerkt.
Groetjes van Kim

scraplouise zei

Wat schitterend gedaan zeg, roosjes en gehaakte kantje zijn helemaal Top.

gr.Louise

Neline zei

Prachtig gedaan Jolande!!!
complimenten weer hoor.
En je gehaakte randje is ook heel mooi
groetjes
Neline

angelique zei

Schitterend, een ozo mooie kaart zeg!!

miriam zei

Wat mooi en leuk zo gedaan met die vorm .
groetjes miriam

Bianca zei

Wat een schitterende kaart, echt super mooi.
En zelf de kantjes gehaakt, jemig wat een werk.
Mar je hebt wel eer van je werk, want hij is schitterend.
Groetjes,
Bianca

Petra zei

Wat een leuk kaartje is dat , ziet er ook heel mooi uit

Gwendolyn zei

Wat een mooi en origineel kaartje! Prachtig die diepte!

Groetjes Gwendolyn

Astrid zei

Prachtige kaart is het geworden zeg, echt heel mooi.
Groetjes Astrid

Elly zei

Wat een superleuke kaart is dit geworden Jolande!!!

groetjes, Elly

Annemiek zei

Origineel idee zo'n kaart! Je randjes zijn ook heel erg mooi hoor, je hebt echt de smaak te pakken he!

Groetjes, Annemiek

Riet zei

Ohhh Jolanda,wat een schitterende kaart,prachtig die stempels ingekleurd.
Mooi papier en details.

Liefs Riet.

Miep zei

Hallo Jolanda wat een mooie kaart vooral de
roosjes en het kant.Creatief hoor!
Groetjes Miep.D.

Thea zei

Hoi Jolande,

Wat ontzettend mooi, en dat kantje zo mooi gehaakt!

Groetjes
Thea

Yvonne Rijk zei

Wow Jolande je overtreft jezelf hoor. Heel mooi.
Heb ik al eens gezegd dat ik je zelfgemaakte bloemetjes supermooi vind? Bij deze. Prachtige kaart.
Volgens mij heb je nog geen last van de warmte als ik zie wat er uit je vingers komt.
Groet van Yvonne Rijk

Nora zei

I am in love with this card ;o)
Schitterend!!!

Aloesaloes zei

Oooh wauw wat is dit een prachtig tafereeltje in een schitterende kaart! Heerlijk om naar te kijken zeg! Ik vind je gehaakte kantje ook heel erg mooi!

Groetjes, Loes

Rebecca zei

supper mooi en wat een mooie zelfgemaakte versieringen dat je gebruikt hebt!!!

groetjes Rebecca

Ginette Bos zei

Wat een dotje... In 1 woord geweldig.Wat een leuk effect de theaterkaart.

Groetjes Ginette

Miranda zei

O wat een mooie kaart Jolande, prachtig. Ziet er leuk uit zo'n theaterkaart, moet ik ook eens proberen

groet
Miranda

Gretha zei

super super super, knap gedaan van het kant en prachtig ingekleurd. kortom een prachtige kaart.
groetjes Gretha

crea-elma zei

Heb deze gisteren in het echt gezien en vind *um* supergeweldigvetgaaf!

groetjes Elma

Crea Gea zei

Schitterend,supermooi gemaakt en dan de zelfgehaakte randjes,prachtig
liefs Gea

Esther zei

Erg leuk geworden hoor je kaart.
Ik moet ook nodig eens aan de slag.

Groetjes Esther

durvina zei

Als deze niet gaaf is dan weet ik het niet meer!!
SUPER!!!!

Wendy Kamp zei

Ohhh, wat super mooi is deze zeg! Wat gaaf zo'n theaterkaart en je hebt hem zo mooi versierd en afgewerkt.

Groetjes,
Wendy

Yvonne zei

Wauw, wat een prachtige kaart is dit.
Erg mooi met die diepte er in en ook erg mooi van kleur.
Groetjes Yvonne.

Marja zei

Even niet op internet geweest en gelijk twee van die prachtige creaties gemist.
Wat een superkaart is dit. De roosjes zijn geweldig en het gehaakte randje is subliem!

Diane zei

O wouw, die is gaaf geworden. Geweldig is die nieuwe rozenboog zeg.

Groetjes,
Diane