KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 23 juli 2010

Trouwkaart en een gehaakt kleedje.





















Het idee voor deze kaart vind je HIER.
Ik heb papier met een parelmoerglans gebruikt.
De jurk heb ik met de cuttlebug geëmbost.
Lintje in de taille met daarop een brad met een strassteentje erin.
Voor het overhemd heb ik een kleinere maat brad gebruikt.



















Ik maak niet gauw iets na, maar ik wilde graag een eenvoudige trouwkaart hebben en ik vond dit wel erg leuk.
Het was zo leuk om deze kaart te maken, zonder frutsels, gewoon eenvoudig, maar wel stijlvol vind ik.

En ik heb een kleedje gehaakt, lekker buiten zittend, in de schaduw.
Heel fijntjes, met DMC garen nr.30 en haaknaald 0.75.
Ik ben zelf erg blij met het resultaat.











Groetjes Jolande

23 opmerkingen:

Yvonne Rijk zei

Wow Jolanda, met parelmoer papier is hij nog mooier. Maar het kleedje vind ik ook erg mooi. Ik kom zelf nog niet verder dan de bloemetjes van de tutorial van Anette.
Groetjes van Yvonne.

Henriëtte zei

Super Jolande, je kaart maar zeker ook je kleedje.

Groetjes Henriëtte

Linda zei

Wauw geweldig wat een mooie stijlvolle kaart, je kleedje is ook erg mooi.
gr Linda

Esther zei

Super hoor je kaart en je kleedje.
De resultaten mogen er zijn.

Groetjes Esther

Myriam zei

Prachtige kaart hoor. Apart.
Je kleedje is ook erg mooi.
-xxx- Myriam

heidy zei

Hoi Jalande,wat een ontzettende mooie kaart,en je kleedje is ook toppie.
Groetjes Heidy

Marja zei

Wat een superleuke kaart!
Ook het kleedje is mooi geworden zeg. Wat ga je er mee doen?
Gebruiken voor het scrappen of mooi op tafel leggen.

regina zei

hoi

prachtige kaart!!!

en een heel leuk kleedje!!

gr regina

Thea zei

Hoi Jolande,

Prachtige kaart hoor! En het kleedje is ook erg mooi, maar wat fijntjes 0,75 haaknaald ik vind 1.00 al dun.

Groetjes
Thea

Anneke klerks zei

Prachtige kaart en een heeeeeeeeeeeeeeeel mooi kleedje!!!!!!!!!!
liefs Anneke

hobbycard - srapcreation zei

Prachtige bruidsjurk en je kleedje mag er ook zijn.Die hobby ben ik mee gestopt,maar vind het wel nog leuk om te zien.

groetjes Mia

Riet zei

Ohhh wowww Jolanda,schitterend gemaakt,zo apart.
En dat kleedje,prachtig,je kan ook alles zeg.

Liefs Riet.

creatiesmarian zei

Hallo

Een prachtige kaart, eenvoudig
maar zeer stijlvol.
hartelijke groet, Marian de Maijer

Kim zei

Geweldig, als je het niet erg vind ga ik die ook gebruiken. Ik moet nog steeds een trouwkaartje maken voor volgende maand.

Groetjes van Kim

Annemiek zei

Die kaart is inderdaad super, staat bij mij ook al een poosje in mijn dingen-map te wachten, jouw uitvoering is super! En je kleedje is ook heel mooi geworden, wat een werk!

groetjes, Annemiek

Hannie St zei

Heel mooi Jolande, deze kaart. Rustig maar dat heeft altijd wel iets vind ik.

Kleedje is ook heel mooi.

groetjes, Hannie

Aleida zei

Beiden zijn mooi! Leuk patroon!
groetjes,

Renata van Miltenburg zei

Zeker heel stijvol deze kaart, prachtig papier heb je er ook voor gebruikt!

Warme groet,

Renata

Diane zei

Wat een schitterende trouwkaart. Stijlvol en erg origineel. Dat ga ik eens goed onthouden.

Groetjes,
Diane

Tineke's hobby zei

zo ik ben terug en zie dat jij niet stil gezeten hebt wat een mooie trouwkaart en haak kleedje heel erg leuk idee die kaart zo
ook je andere kaarten zijn erg mooi zomerse kaarten en kerstkaarten erg mooi gedaan
Groetjes Tineke

Wilma zei

Echt een supermooie trouwkaart!! Bedankt voor de TIP! Schitterend gehaakt kleedje!
Liefs Wilma

Elly zei

Wat een super aparte mooie trouwkaart zeg!! En je kleedje vind ik geweldig knap gemaakt, ik krijg er net een rijtje "vaste" uit.Ik heb jaaaaren geleden een geprobeerd een kleedje te haken, en het werd een eierwarmer hahaha.
groetjes, Elly

Debby zei

wat een super leuk kaartje
ga hem in mijn achterhoofd houden voor het geval er weer eens iemand gaat trouwen in de familie