KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 15 juli 2010

Vintagekaart.





















Dit vind ik echt een kaart voor een dame op leeftijd.
Papier is van een vintageblog van de Action.
Alle randen bewerkt met de distresser en distress-inkt.
Ik heb een randpons gebruikt.
Kant komt van de markt.
De afbeelding komt van internet en heb ik geprint op papier met linnenstructuur.
De grote bloem en de bloemblaadjes zijn een creatable van Marianne Design.
De roosjes zijn dit keer kant en klaar gekocht en de blaadjes bij de roosjes zijn gemaakt met een pons.

Groetjes jolande

28 opmerkingen:

heidy zei

Hoi Jolanda,
Wat een elegante kaart,straalt klasse uit.
Gefeliciteerd met je award.
Nog een fijne avond verder
Groetjes Heidy

Rebecca zei

een prachtige kaart Jolande,maar even een vraagje wat is een distresser?

groetjes Rebecca

Wilma zei

Jolande, je hebt weer een schitterende kaart gemaakt! Proficiat met je Award!
Liefs Wilma

scraplouise zei

Prachtige stijlvolle kaart en gefeliciteerd met je Award je hem echt verdient!!.

gr.Louise

gr.Louise

Annemiek zei

Inderdaad een hele andere kaart dan van Nel met dit paper, maar allebei heel erg mooi hoor.
Gefeliciteerd met je award, ik geniet ook telkens weer van jouw creaties!

freubeltjes kaarten zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt, en gefeliciteerd met je Award je hebt hem dan ook echt verdient want je creaties zijn altijd prachtig!

Groetjes Ageeth.

Marja zei

Wauw Jolande, wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt. Erg leuk met die randjes en dat kant.

crealinedance zei

Hoi Jolanda De jouwe is zeker anders leuk wat met dat papier kan doen he.Deze is ook leuk geworden.Gr.Nel

Nyna zei

Hoi Jolande!
Wat een gave kaart, die creatable-bloem bovenop vind ik prachtig! (heb hem vanmiddag zelf ook gekocht, ssst ;) Een hele mooie en warme uitstraling heeft je creatie.

Liefs, Nyna.

Miep zei

hallo Jolanda voor een oude dame nu dat ben ik
en vind jouw kaart erg mooi!
groetjes Miep. D.

regina zei

hoi

super mooi kaartje en heel mooi papier!!

gr regina

Gusta zei

hij is leuk en gefeliciteerd met je award

groetjes Gusta

Annemarie en Merit zei

Prachtige kaart het vintage papier van de action is echt super!!!

Henriëtte zei

Wat een mooie kaart en wat heb je een geduld gehad met die ponsrandjes zeg!! Wat een werk om al die uitgeponste stukjes weer te gebruiken.

Groetjes Henriëtte

Linda zei

wauw wat een mooie stijlvolle kaart
gr linda

Cards by Jol zei

HALLO MIEP, IK DENK DAT JE ZELF GEEN BLOG HEBT, DAAROM WIL IK JE OP DEZE MANIER EVEN BEDANKEN VOOR DE LIEVE REACTIES DIE JE ALTIJD BIJ MIJ ACHTERLAAT, IK LEES HET MET VEEL PLEZIER.
ALLE REACTIES VAN MIJN VOLGERS LEES IK TROUWENS MET VEEL PLEZIER.

LIEFS JOLANDE

Chantal zei

'n erg leuk kaartje. Creatief gevonden om een afbeelding van internet op papier met linnen- structuur te printen.

Alvast een prettig weekend toegewenst.

Chantal

Wendy Kamp zei

Hoi Jolande!

Watg een prachtige kaart heb je weer gemaakt, helemaal top!

Fijn weekend!

Groetjes,
Wendy

hildedewilde zei

mooi hoor jolande!
gr. hilde

Riet zei

Wowwww Jolanda,Wat een schitterende kaart,lief plaatje.
Zo mooi papier en kant.
Alles pas gewoon bij elkaar.

Liefs Riet.

crea-elma zei

Hoi hoi,

Die ziet er weer gaaf uit, nog bedankt voor de *boodschap*, ben der blij mee!

groetjes Elma

Nora zei

Alles past zo mooi bij elkaar! Goed gedaan Jolande!

jolanda zei

hoi Jolande, dankjewel voor je lieve woorden op m'n blog vandaag... doet me heel veel goed al die lieve reakties!
Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt zeg! Ik zie dat ik alweer een hoop dingen gemist heb hier op je blog *bloos*. Binnenkort ga ik proberen alles in te halen bij iedereen, hoewel ik betwijfel of dat lukken gaat... jullie zijn allemaal zó produktief! Maar ook al reageer ik niet zoveel als ik zou willen... vaak kijk ik toch wel ffies hoor :-)
liefs jolanda

Yvonne zei

Wat een mooie stijlvolle kaart.
Groetjes Yvonne.

Caroline zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt !!!

Silvia zei

Hoi Jolande,
ik was eigenlijk nog nooit op je site wezen kijken, terwijl je bij mij altijd zulke lieve berichtjes achterlaat...Schandalig, daar kom ik nu achter: Wat maak jij leuke kaarten! Super! En die roosjes, wauw! Ik ga meteen volger worden!
Liefs, Silvia

Aleida zei

Wat heb je weer een boel moois gemaakt! En allemaal zo mooi afgewerkt! Je bent ook al een lekker end op dreef met je kerstkaarten, zeker!
Hoe is het met je rug? Gaat dat nu beter?
groetjes,

Diane zei

Mooi kaartje. Daar wordt vast iemand wel heel blij van als die in de bus valt.

Groetjes,
Diane