KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 29 juli 2010

Viskoffer.

Een viskoffer voor mijn zwager Kees gemaakt.
3x raden wat Kees zijn hobby is.
















Omdat het voor een man is, heb ik het gemaakt zonder al te veel frutsels.
Het afdrukje heb ik van Chantalgehad, dank je wel Chantal.
Ik had het bij haar op een kaart gezien en vond het zo'n lieverdje, Chantal was zo lief het mij op te sturen met nog een paar andere afdrukjes.
De bloem heb ik van touw gehaakt, ik heb er een jeansknoop op geknoopt.















Een vis aan de hengel.















En uiteraard met dropvisjes gevuld.














Het afdrukje heb ik met de Derwents ingekleurd.

Groetjes Jolande.

22 opmerkingen:

sanne zei

Hij is echt gaaf. Zeker die bloem.

En als ze hem missen is hij...

;)

Gr sanne

Linda zei

geweldig, wat een superleuk idee
gr Linda

Nora zei

Schitterend!!! En omdat je die bloem gemaakt hebt met touw en een jeansknoop is die heel mannelijk geworden. Jij hebt bewezen dat bloemen ook kunnen voor mannen.
Groetjes

Alie de Vrij-Venema zei

Prachtig!! En een heel goed idee voor een mannen cadeau!! Ik heb er een paar in augustus, dus je hebt me op een goed idee gebracht!

Ik heb je kaart ook ontvangen, hij is heel erg mooi! Bedankt!

Groetjes Alie

heidy zei

Hi Jolande,mijn man en zwager zijn allemaal vis fanaten,dus dit is een geweldig goed plan.
Ik vindt hem helemaal geweldig.
Nog een fijne dag verder.
Groetjes Heidy

regina zei

hoi

schitterend,wat een super leuk idee!!

heel erg mooi gemaakt!!

gr regina

Myriam zei

Hoi Jolande!
Wat heb je dat leuk gemaakt. Mooi gedaan met dat afdrukje, charm, enz. :)

-xxx- Myriam

Patricia zei

Je hebt weer een hele mooie kreatie gemaakt Jolande.
Echt prachtig.

Liefs Patricia

http://kaartenshoppatricia.blogspot.com

Esther zei

Erg leuk idee weer.
Het valt soms ook niet mee die mannnenkaarten.haha

Groetjes esther

Riet zei

Schitterend gemaakt Jolanda,zo leuk die stempel,mooi ingekleurd.

Liefs Riet.

chantal zei

Die is mooi geworden zeg. Prachtig gedaan met die koord.
Liefs Chantal

Bianca zei

Wat een schitterende creaties. Heel erg mooi.
Groetjes,
Bianca

Crea Gea zei

Wauw..prachtig,heel mooi gemaakt en wat leuk de vis(bedel)
liefs Gea

Jannie zei

Wow Jolande dit is echt een super gave creatie.
Heel leuk dat afdrukje en ik denk dat je zwager hier best blij mee zal zijn

Groetjes Jannie.

janny zei

Heel leuk bedacht en gemaakt zeg, daar zal hij vast blij mee zijn!
Groetjes Janny.

creatiesmarian zei

Wat een geweldige ideeen heb jij.
Super, ik ga zeker proberen wat na te maken van je. ( en bedankt voor je reacties want ik ben nog een beginneling voor jouw)

Groetjes, Marian

Wilma zei

Prachtig gemaakt! Wat een leuk cadeau voor je zwager! Keileuk idee!
Liefs
Wilma

Aleida zei

Als dat geen toepasselijk kadootje is, ben ik een boon. Heel leuk gemaakt, ik hoop dat hij het waarderen kan!
groetjes,

Diane zei

Geweldig wat een origineel cadeau, en zo schitterend uitgevoerd!

Groetjes,
Diane

Rebecca zei

vindt het echt prachtig gedaan!

groetjes Rebecca

miriam zei

Dat heb je leuk gedaan die ga ik onthouden mijn man is ook zo'n visser.

groetjes miriam

Silvia zei

Wat een ontzettend leuk idee. Mijn man zegt altijd: Leuk hoor dat scrappen, alleen ik snap het niet...Nou, misschien als ik hem dit laat zien dat hij het wel snapt. Dit is toch gewoon leuk!? Groetjes, Silvia