KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 30 augustus 2010

baby- cadeaudoosje.

Dit doosje heb ik gemaakt voor een collega die zwanger is.
Omdat ik niet weet of het een meisje of een jongen wordt heb ik het neutraal gehouden.
Ik heb eerst het doosje gemaakt van groen cardstock.
Het doosje heb ik beplakt met wit cardstock wat ik met een embossingfolder door de cuttlebug heb gehaald.
De randen hiervan heb ik bewerkt met distress-inkt.
Het hart bovenop is een mal van Joy Crafts en langs de rand heb ik een dubbele rand gehaakt.
In het midden heb ik met wit inkt een hart gestempeld.
De vlindertjes heb ik met een mal van Joy Crafts gemaakt en een pons.
De lijfjes van de vlindertjes zijn beplakt met strass-steentjes.
Met een lint knoop je het doosje dicht.














Hier zie je het doosje open.
Ik heb een babymutsje en sokjes in het doosje gedaan, dat paste precies.
En nu maar hopen dat mijn collega het mooi vind.

Groetjes jolande.

48 opmerkingen:

Lia zei

Ik vind het weer geweldig mooi wat je gemaakt heb.
Echt iets apart om te krijgen nietwaar?

Groetjes Lia

Wendy Kamp zei

Ik vind het een geweldig doosje geworden, echt zo schattig!
Die vlinders zijn ook leuk!

Groetjes,
Wendy

martina's kaartjes zei

Wat een prachtig werkje !!! Zeker geslaagd ! Mooi hoor !
nog een creatieve avond
martina
x

M@rjan zei

HOPEN????? Die collega valt in katzwijm (haha, die uitdrukking is hier echt toepasbaar!)
Wat een prachtig cadeautje!!

Groetjes, Marjan

Aleida zei

Geweldig! Die collega boft! Ik vind het haakwerk zooooo mooi!
groetjes,

Linda zei

wauw echt heel mooi joh, superleuk cadootje
gr linda

regina zei

hoi

wat een schitterend doosje!!

heel mooi met dat haakwerk!!

een heel erg leuk cadeautje!!

gr regina

Thea zei

Hoi Jolande,
Schitterend!!
Groetje Thea

Nora zei

Prachtig gedaan, daar zal je collega ZEKER blij mee zijn!

Miranda de Groot zei

wat een schattig doosje heb je gemaakt
groetjes miranda

Henriëtte zei

Ik kan me niet voorstellen dat je collega het niet leuk vind. Het is gewoon super-schattig.

heidy zei

Hoi Jolande,nou de dames voor mij hebben het al gezegd,gewoon weg geweldig.
Groetjes Heidy

Anneke klerks zei

in 1 woord
SCHITTEREND!!!!!!!!!

liefs Anneke

Linda zei

Wat een geweldig doosje heb je gemaakt.

Gr linda

scraplouise zei

Kan me niet voorstellen dat ze dat niet mooi vindt, ik vind het schitterend!.

gr.Louise

Rebecca zei

wat een prachtige crea ,daar zal ze supper blij met zijn!

groetjes Rebecca

Gwendolyn zei

Wat een verschrikkelijk mooi doosje! En dat gehaakte randje is prachtig!

groetjes Gwendolyn

Astrid zei

Wat een leuk doosje zeg, echt een leuk kado om te geven.
Groetjes Astrid

Tineke zei

Wat een superlief doosje Jolande. Dit is zo leuk om weg te geven..
Groetjes, Tineke

Tineke's hobby zei

Wow wat is dit een mooi doosje ik heb het patroon ook nog liggen maar jij hebt hem heel mooi gemaakt kan me niet voorstellen dat je colega dit niet mooi vind
Het hart bovenop vind ik ook erg mooi
Groetjes Tineke

jaimie zei

Hallo Jolande,

Prachtig geboortegeschenk en inderdaad neutraal zo.
Mooie details ook!

Groetjes, Jaimie

crea-elma zei

Hoi hoi,

Helemaal gaaf en leuk!
Als je collega het niet leuk vindt, weer meenemen hoor-)))))))))))
Kom jij donderdag trouwens?

groetjes Elma

Petra zei

Wat een schattig doosje. Heel leuk ziet het er uit.

Annemarie zei

Wauw wat ontzettend mooi gemaakt. Ik weet zeker dat jouw collega hier blij mee is.
Groeten Annemarie

creatiesmarian zei

Super mooi,schattig zo doosje om te krijgen en ook om te geven.
Echt heel mooi.
Groetjes Marian

cristel zei

schitterend weer heel lief kadootje
grtjs

hildedewilde zei

supercreatie!!!!
gr. hilde

Ageeth Holster zei

Schitterend!! Mooie kleur groen trouwens,
groeten van Ageeth

Diane zei

Wat een mooi doosje, en slim zo in het groen, zodat het neutraal is. Je model doosje vind ik ook erg leuk.

Groetjes,
Diane

Jannie zei

Een heel mooi en lief kado doosje.
Schitterend gemaakt Jolande.

Groetjes Jannie.

Crea Gea zei

wauw..prachtig en de gehaakte rand helemaal super.
liefs Gea

Crea Astrid zei

Wat een lief en schattig doosje. De kleur past inderdaad bij het mutsje of sokjes wat je zo ziet. Een lieflijk geheel. Leuk gehaakt, zo om het hart.

Groetjes Astrid.

hobbycard - srapcreation zei

Hoi Jolanda

Het is prachtig.Dit zal zeker op prijs worden gesteld door je collega.

Gr. Mia

Annemiek zei

Hij is helemaal leuk en toppie gemaakt! Hoe vond je collega het?

groetjes, Annemiek

Neline zei

Dit moet ze zeker leuk vinden!!!
Het is prachtig. Je gehaakte randjes blijf ik ook altijd heel mooi vinden;)

groetjes
Neline

Riet zei

Wowwwww Jolanda,Wat een schitterend doosje heb je gemaakt.
Prachtige kleurencombinatie,mooie details.
Echt super.


Liefs Riet.

Wilma zei

Wauwww wat een beauty! Wat een prachtige creatie! Knap gedaan hoor!
Liefs
Wilma

Jeannette zei

Jij zit ook nooit stil hè? Alweer zo'n prachtig doosje, ik vind dat haakwerk helemaal super!
Je sneeuwpopkaart hieronder is trouwens ook geweldig!!
Groetjes, Jeannette

angelique zei

tjeee wat is dit mooi, super zeg!!

liefs angelique

nimucha zei

I don't know what to say?! Delicious! Gorgeous!

*Ellen* zei

whow wat een schattig doosje, prachtig in dat frisse groen

susie zei

Supermooie creatie !
En weer knap gehaakte randjes eraan en die vlinders vind ik ook mooi !

groetjes Susie

Anoniem zei

ik wil je laten weten dat ik om mijn ronde doosje geen papier maar geruit boasband heb gebruikt. En dank voor het complimentje hoor. groetjes hanny (kaartengallery)

jolanda zei

Dus jij ook aan het haken Jolande ;-)
Wat vreselijk mooi dat randje om het hart zeg! En wat een leuk patroontje voor het doosje!!! Super!
Ik weet wel zeker dat ze hier blij mee zal zijn ;-)
groetjes jolanda

Yvonne zei

Heel erg mooie creatie, leuk hoe het doosje open gaat.
Groetjes Yvonne.

Wilma zei

Ik vind het een heel schattig doosje! Altijd leuk om te krijgen en te geven!

Diana zei

prachtig doosje en dat groen is weer eens wat anders dan de standaard kleurtjes!!

groetjes Diana

angel zei

Echt prachtig ! Ben gelijk volger geworden van je blog grtjes Anja