KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 2 augustus 2010

Kaart voor Thijmen en een kaart voor Alie.

Neefje Thijmen is vandaag 1 jaar geworden, voor hem heb ik dit zomerse kaartje gemaakt.




















Deze kaart heb ik voor Aliegemaakt.
Ook zij is jarig vandaag, van harte gefeliciteerd Alie.



















Het papier is van Tilda.
De vlinders zijn gemaakt met een mal van Joy Crafts.
Ik heb plakpareltjes voor het lijfje en de voelsprietjes van de vlindertjes gebruikt.
De rand heb ik gehaakt, het patroon komt uit het tijdschrift Crochet Creations nr. 42Het lint wat ik door de rand heb geregen is van Marianne Design.






Een fijne week, groetjes Jolande

21 opmerkingen:

Crea Gea zei

supermooie kaarten en wat leuk dat je het randje zelf gehaakt hebt,heel mooi
liefs Gea

cristel zei

mooie kaartjes schitterend je gehaakte rand super
grtjs

miriam zei

Mooie kaarten en dat gehaakte randje schitterend

groetjes miriam

Astrid zei

Ze zijn allebei prachtig Jolanda, echt heel mooie kaarten.
Groetjes Astrid

Linda zei

Prachtige kaartjes, echt schitterend
gr Linda

Ageeth Holster zei

Zo he Jolande wat een super kaartjes. Die gehaakte rand, je schreef al eens op mijn blog dat je bezig was met haken maar wat is dit prachtig. Heel mooi gedaan.
Groeten van Ageeth

martina's kaartjes zei

Mooie kaartjes, vooral die met de vlinderds geniet mijn voorkeur !
Groetjes, Martina

creatiesmarian zei

Mooie kaarten
De gehaakte rand vind ik prachtig.
Groet, Marian

Linda zei

Wat mooi Jolan. En wat een leuke foto bovenaan je blog.

Gr Linda

regina zei

hoi


super mooie kaartjes!!!

en je blog is ook mooi geworden leuke foto!!

gr regina

crealinedance zei

Hoi Jolanda Wat een gaaf gehaakte rand heb je gemaakt zeg.Leuk zijn ze weer.Gr.nel

Tineke's hobby zei

Wat een mooie kaartjes leuk hoor zo'n geborduurd kaartje en die andere is ook erg mooi met die haakrand
Groetjes Tineke

Wilma zei

Supermooie kaartjes heb je gemaakt!! Wat een schitterende gehaaktje rand, knap gedaan hoor!
Liefs
Wilma

Aleida zei

Beide kaarten zijn mooi, maar dat gehaakte randje is super! Ontzettend origineel, ik heb het nog nergens zo gezien!
groetjes,

Wendy Kamp zei

Wat een super mooie kaarten weer zeg! Helemaal top!

En ik vind je nieuwe bloglayout/achtergrond geweldig.

Groetjes,
Wendy

durvina zei

Wat een leuke kaarten, en dat tilda papier is zo mooi.

gr, Durvina

Jannie zei

Schitterende kaarten Jolande. En wat een mooie rand heb je gehaakt.


groetjes jannie.

Diane zei

Wouw 2 totaal verschillende kaarten, maar beide zeer mooi. Leuk dat haakwerk er zo op.

Groetjes,
Diane

Miranda zei

je kaarten zijn weer erg mooi Jolande, vooral de kaart met het Tilda papier en het gehaakte randje is erg apart

gr
Miranda

Miep zei

Wat een mooie kaart Papier is ook leuk

bij elkaar en vooral je gehaakte randjes.Groetjes Miep.D.

Riet zei

Schitterende kaarten Jolanda.

Liefs Riet.