KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 20 augustus 2010

Kerstkaart.






















Het idee voor deze kaart komt uit het hobbyblad creatief met kaarten.
Papier: Marianne Design, Eline’s vintage.
Stempel: Ollifant.
Ovaal: Nestabilitie: scalloped oval
Ovaal: Nestabilitie classic oval, deze heb ik met een cuttlebug-mal geémbost.
Het kantje komt van de markt.
De bloemen heb ik zelf gehaakt en daarop heb ik een papieren roos geplakt.
De takjes zijn gemaakt met een takjes pons
De kerstbal heb ik bewerkt met stickels.

Fijn weekend, groetjes Jolande.

29 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

Jahaaaa gelukt, ik ben de eerste !!! Jij bent altijd mijn vroege vogel bij reacties, gelukkig moet ik voor jouw kaartjes niet zo vroeg opstaan hahahaha.... (nog eventjes, dan begint het wel weer...hm) Aan alles komt een eind nietwaar ? supermooie kaart. Jammer, maar zelf ben ik nog steeds niet in de kerststemming, is het te warm, te nat ? Ik weet het niet....
Leuke kaart dus,
groetjes, Martina
x

Linda zei

Wat een lieffie
gr linda

Annemiek zei

Wat een leuke kaart, mooi papier. De tip van Karin Slaughter had ik in de vakantie ook gekregen, ik ga er eerst eens proberen uit de bieb!

Groetjes, Annemiek

regina zei

hoi

een heel leuk kaartje!!

mooi papier!!

gr regina

Crea Gea zei

Een supermooie kaart,erg leuk
liefs Gea

Tineke's hobby zei

Wat een super mooie kerstkaart heel erg mooivan kleur
Leuk gedaan
Groetjes Tineke

Rebecca zei

wat een leuke kerstkaart Jolande,knap gedaan!

groetjes Rebecca

jolanda zei

hoi Jolande, wat een schattig kaartje! Je gehaakte bloemetjes vind ik ook erg leuk... dat maakt het echt knus. :-)
Je kersthart van een paar posts terug is ook erg mooi geworden... mooie kleurencombo ook.
groetjes jolanda

M@rjan zei

Mooi!! Dit is er eentje met veel werk eraan!
Ga je ze allemaal zo maken?

Groetjes, Marjan

Miertje zei

Wat een leuk, lief kaartje !!
Kerst in augustus.... ik ben nog niet echt in die sfeer....
Maar nu ik dit kaartje zie.... wie weet
Groetjes Miranda

Aleida zei

Jammer van die kapotte kerstbal! Maar het kaartje is leuk!
groetjes,

Thea zei

Hoi Jolande,

Heerlijk een kerstkaartje, je krijgt bijna zin in de winter, ik althans. Maaaarrrr ik ga nu snel weer buiten zitten het is hier heerlijk op de veranda.
Groetjes
Thea

Miranda zei

wat een lief kerstkaartje!En de gehaakte bloempjes maken het een beetje vintage achtig. Top!!

groetjes
Miranda

Crea Astrid zei

Wat een schattig kerstkaartje weer.
Ik zie dat je nu sterren hebt gehaakt. Ze zijn goed gelukt zeg.

Groetjes Astrid.

creatiesmarian zei

Hartstikke mooie kaart. En het gehaakte sterretje onder de bloem. Is heel mooi.
Groet, Marian

Anette zei

Kerst in augustus: moet kunnen. Ben zelf nog niet zo in de stemming, maar die van jou is alweer erg leuk. Toppie! mooie gehaakte blommetjes hoor.
Gr. Anette

scraplouise zei

Mooi kerstkaartje heb je gemaakt, en wat mooi die sterren zeg.

gr.Louise

heidy zei

Hoi Jolande,wat een leuke creaties heb je gemaakt,ik ben er even op mijn gemakkie voor gaan zitten.
Groetjes Heidy

Henriëtte zei

Wat een lief kaartje is dit geworden

Neline zei

Harstikke lief Jolande!
Je bent al lekker in de kerstsfeer;)
Fijn weekend:)

Nora zei

Je zou bijna willen dat het al Kerstmis was om deze mooie kaart in de bus te krijgen ;o)

Wilma zei

Wat heb je weer supergave creaties gemaakt zeg! Keimooie details heb je gebruikt!
Liefs Wilma

Myriam zei

Leuk kaartje! Mooie gehaakte bloemetjes.

-xxx- Myriam

hildedewilde zei

ik vind je kaart super vooral met die gehaakte bloempjes!
ook je vlinderkaart is kei gaaf!!
gr. hilde

Bianca zei

Alweer zo'n prachtige kaart. Blijf het zo knap vinden dat jij de bloemetjes zelf haakt.
Groetjes,
Bianca

Tineke zei

Een lief kerstkaartje Jolande!
Groetjes, Tineke

Riet zei

Schitterende kaart Jolanda,super die stempel,mooi papier,en wat leuk dat kant.

Liefs Riet.

cristel zei

een schitterende kerstkaart heb je weer gemaakt
grtjs

Diane zei

Weer zo'n gezellige kerstkaar. Leuk hoor.

Groetjes,
Diane