KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 28 augustus 2010

Sneeuwpop.



Voor de rand van de kaart heb ik een pons gebruikt.
In het midden heb ik acetate geplakt.
De sneeuwpop is een sticker van Penny Black, gekocht bij Hobbystunter
De blauwe sneeuwvlokken zijn gemaakt met een Creatables van Marianne Design.
De witte sneeuwvlokken zijn gemaakt met glitterpapier en gemaakt met een pons.
Op de sneeuwvlokken heb ik plakparels met glitter geplakt.
Aan de binnenkant van de kaart heb ik blauw cardstock gebruikt met nog wat sneeuwvlokken.
Verder heb ik nog een kantje van de markt gebruikt.


Groetjes jolande.

40 opmerkingen:

M@rjan zei

Jolande, wat een SUPERkaartje!! Ben er weg van!

Groetjes, Marjan

Astrid zei

Het is een schatje geworden je kaart, heel mooi gedaan.
Groetjes Astrid

heidy zei

Hoi Jolanda hij is geweldig.
Groetjes Heidy

martina's kaartjes zei

Wat een leuke kaart ! Mooi geslaagd, fijn die geponste rand !
Groetjes, Martina
x

Anneke klerks zei

prachtige kerstkaart, schitterend gedaan!
liefs Anneke

Thea zei

Hoi Jolande,

Een hele vrolijke kerstkaart!!
Groetjes Thea

creatiesmarian zei

Super die kaart, en die rand erom heenheel stijlvol.
Groet, Marian

nimucha zei

What a beautiful christmas card! The snowman is so sweet:)

...Astrid... zei

geweldig kaartje zeg heb van de week ook de stikkers meegenomen maar nog niks mee gedaan en dit is een leuk idee

Bianca zei

Ik vind hem prachtig!!!!
Groetjes,
Bianca

regina zei

hoi

wat een prachtige kaart!!

superleuk die geponste rand!!!

gr regina

Ans zei

Een prachtige kaart Jolanda, maar ik hoop echt dat de sneeuw nog even wegblijft. Afgelopen winter hebben we hier in Noorwegen, net als bij jullie, genoeg gehad.
Groetjes Ans

Linda zei

Ohhhhhhhhh wat is ie mooi, wat een leuk idee die geponste rand zo. Echt een schitterend kaartje
gr linda

Crea Gea zei

Ohhh prachtig,heel mooi gemaakt en wat is acetate??
liefs Gea

Tineke's hobby zei

Wat een prachtig kaartje heel mooi zo met die rand
groetjes Tineke

Riet zei

Prachtige kaart Jolanda,geweldig die stempel,mooi die blauwe achtergrond.
Prachtig die randen,

Liefs Riet.

Ageeth Holster zei

Wat een lieffie Jolande,
Groeten van Ageeth

Peet zei

Wat ontzettend mooi Jolande!!

Tineke zei

Een schitterende kk Jolande. Enne...ik heb die stickers ook ooit gekocht maar nog niet alles opgemaakt..
Groetjes, Tineke

Diane zei

Hij ziet er geweldig uit!!!

Groetjes,
Diane

Miranda zei

leuke kaart met frosty the snowman, ik ben dol op sneeuwpopjes....echt super!!

gr
miranda

Hannie St zei

Wat een mooie kaart Jolande,
heel apart.

groetjes, Hannie

jaimie zei

Hallo jolande,

Schitterende kaart !

Groetjes, jaimie

Elly zei

Hoi Jolande,

Ik vind je kaartje harstikke leuk!!

groetjes, Elly

Anette zei

Wat een snoepje!!

hobbystunter zei

Hoi Jolande,

Ik ben nog wakker en bedacht dat ik wel eens even kon gaan bloggen.
Geen spijt want wat zie ik overal weer leuke dingen zeg.
Leuk om de sneeuwpopjes waar ik meteen zo weg van was tegen te komen.
Je hebt er weer een super creatie van gemaakt.
Tot donderdag.

groetjes jose

crealinedance zei

Hoi Super kaart met de sticker.Gr.nel

Jannie zei

Wat een schitterend kaartje Jolande.
Mooie rand en die sneeuwvlokken zijn super gaaf.

groetjes Jannie

Annemarie en Merit zei

Wat heb je weer een geweldig leuke kaart gemaakt complimenten!

Kim zei

Wat een ontzettend lief en mooi kaartje. Ik zou een gat in de lucht springen als ik zo'n kaartje zou krijgen met de Kerst. Heel mooi!

Groetjes van Kim

Nora zei

Brrrr, wat een vrrrreselijk mmmooi kaarrrrtje {:o))

Crea Astrid zei

Wat een mooie/leuke kerstkaart heb je weer gemaakt Jolande.

Groetjes Astrid.

Esther zei

Geweldig kaartje weer geworden,heel erg leuk.

Groetjes Esther

Esther zei

Was nog iets vergeten.haha
Kun je mij misschien uitleggen hoe ik mijn naam zoals jij bij de afbeelding van mijn kaart foto krijg?
Mijn email vind je bij mijn profiel de jouwe kon ik niet vinden dus maar even zo gedaan.

Groetjes esther

Yvonne Rijk zei

Wow Jolande, wat een schatje. Mooi kaartje hoor.
Groet van Yvonne Rijk.

Aleida zei

Wat een geweldig kaartje! Hoe krijg je die rand zo mooi rond? Wat een werk, maar het resultaat is er dan ook naar!
groetjes,

hennie zei

Hallo Jolande, wat een leuke kaart heb je gemaakt.
Ik zie veel mooie creaties op je blog.
Die ziet er ook uitstekend uit.
Mijn complimenten!
Groetjes hennie van http://hensmade.blogspot.com

Annemiek zei

Echt helemaal leuk!!!

Diaantje zei

Wat een leuke kaar geworden ,mooi zo met die sneeuwsterren

groetjes miriam

Henriƫtte zei

Wat een leuke kaart weer