KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 25 augustus 2010

Droog je tranen Pierrot......

Vroeger spaarde ik alles van Pierrot, ik vind ze iets misterieus hebben.
Het prentje voor de kaart heb ik van internet en gecopieerd op papier met linnenstructuur.
Achter het prentje heb ik een Nellie's Multiframe met gehaakte rand geplakt.
Papier: Eline's Pretty Papers, (old fashioned christmas).
Takjes en blaadjes: gemaakt met een pons.
De grote bloemblaadjes: Creatables Marianne Design.
Verder heb ik kant en klare roosjes gebruikt en een taartrondje.

Groetjes Jolande.

32 opmerkingen:

heidy zei

Hi Jolande,wat is tie mooi geworden,ja ik heb die tijd ook gehad ,ik tekende ze ook overal op hihi
Nog een leuke avond.
Groetjes Heidy

Neline zei

prachtig Jolande!!!
De kleuren....het plaatje,alles past precies bij elkaar.
Je gehaakte randje vind ik helemaal mooi;)
Heb je dat met dmc 80 gehaakt?

M@rjan zei

Dat plaatje van de Pierrot krijgt door het papier nog meer mysterie.Mooie kaart, hoor!!
Je gehaakte randje is prachtig gedaan ook.

Linda zei

Wauw schitterend gemaakt
gr linda

chantal zei

wat is die mooi!
vooral het gehaakte randje geeft het iets extra
liefs Chantal

...Astrid... zei

mooie kaart jolande

Miertje zei

Wauw, wat mooi.... ik had ook iets met pierrot erg mooi gemaakt
Groetjes Miranda Xxx

Astrid zei

Dit is echt heel mooi.
Groetjes Astrid

Rebecca zei

een pracht van een kaartje Jolande.

groetjes rebecca

Bianca zei

Schitterend. En dat je ze iets vindt hebben, kan ik me heel goed voorstellen.
Groetjes,
Bianca

Caroline zei

Prachtig gemaakt ! Ik zag toevallig net wat vintage Pierrot plaatjes, misschien vind je doe ook leuk:
http://thesumofallcrafts.blogspot.com/

scraplouise zei

Prachtige kaart, mooi papier heb je gebruikt.

gr.Louise

Ageeth Holster zei

Mooi Jolande, prachtig papier heb je gebruikt en wat een mooie gehaakte rand. Super!
Volgens mij werkt je link niet goed. Ik ben op je blog gekomen door alleen .....com en alles wat daarna stond weg te halen.
Groetjes van Ageeth

angelique zei

tjee wat is dit mooi zeg!! Moet me ook echt weer aan vroeger denken die pierrot, was er ook verzot op!!

Miranda zei

Blog ik even een paar dagen niet, mis ik gelijk weer allemaal supermooie kaarten, gelukkig dat ik nog terug kan kijken. Jolande ze zien er allemaal erg mooi uit. Pierrotkaart is erg sfeervol door de kleuren, echt prachtig

gr
Miranda,

susie zei

Hoi Jolande,

ben via , via op jouw blog terechtgekomen en wat heb ik hier speciale dingen gezien, waauuuuw ! verschrikkelijk MOOI !!!!
En jouw haakwerk mag er wezen, mooi gecombineerd met jouw kaartjes.
Ik word volger want ik wil nog van al dat moois zien.

Ik wil je nog bedanken voor de goeie uitleg van het vlinderpatroontje, dank je wel. ik heb het direct uitgeprobeerd.

groetjes Susie

cristel zei

wauw heel erg mooi het linnen papier dient daar uitstekend voor en super afgewerkt
grtjs

Annemiek zei

Prachtig mysterieus kaartje!!!

groetjes, Annemiek

jaimie zei

Hallo Jolanda,

Ik ben via mijn mama (Susie) hier terecht gekomen, en u heeft inderdaad prachtige werkjes erop staan hoor!!
En met zoveel geduld gemaakt ség! Knap hoor!

groetjes, Jaimie

Nora zei

Een heel mooie kaart!!!

Riet zei

Wat een schitterende kaart Jolanda,geweldig plaatje,zo mooi papier en details.

Liefs Riet.

Linda zei

Wat ontzettend leuk Jolan.

Gr linda

Yvonne zei

Wat een mooi kaartje weer, het plaatje is een beetje rustgevend.
Groetjes Yvonne.

Monique zei

Wat is dit heel speciaal, heel mooi!
groetjes
Monique

Aleida zei

Weer zo'n mooi kaartje! Helemaal af en een geweldige kleurencombi.
Super!
GROETJES,

Wendy Kamp zei

Ohhh wat mooi Jolande! Het is net een klein schilderij, super!

groetjes,
Wendy

martina's kaartjes zei

Heel speciaal. Leuke kleine details !
Nog een fijne avond,
groetjes,
Martina
x

Diane zei

Hij is weer enorm gaaf geworden.

Groetjes,
Diane

creatiesmarian zei

Schitterend, en de gehaakte rand erg mooi. Groet, Marian

Crea Astrid zei

Een erg mooie kaart is het geworden Jolande. Ik zie dat je ook nog steeds aan het haken bent. Verslavend he. Ik zie dat je er nu een klein puntje van het haken gemaakt hebt. Mooi hoor.

Groetjes Astrid.

Tineke zei

Wat leuk!! Een stukje nostalgie...hihihi..
Groetjes, Tineke

Crea Gea zei

supermooi Jolande
liefs Gea