KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 12 september 2010

Kertkaart.



Achtergrond heb ik gestempeld met een stempel van inkadinkado en witte inkt.
De randen van het cardstock ook bewerkt met witte inkt.
Papier is van Eline Pellinkhof (country christmas).
Ik heb een mal van Joy Crafts gebruikt en daaromheen gehaakt.
De bloemen zijn gemaakt met Creatables van Marianne Design.
Verder heb ik nog wat plakpareltjes gebruikt.



Een fijne zondag allemaal, met naar ik hoop heel veel zon, Jolande

45 opmerkingen:

Ans zei

Jolanda, een schitterende kaart. Vind het haken sowieso al geweldig.
Fijne zondag.
Groetjes Ans

jaimie zei

Hallo Jolande,

wauw , wat een prachtige kerstkaart!!

Groetjes, Jaimie

freubeltjes kaarten zei

Hallo Jolande,

Wauw wat weer een plaatje van een kerstkaart.

Fijne zondag en groetjes Ageeth.

Linda zei

Wauw wat een schitterende kaart, echt geweldig mooi. Ik wou dat ik haken kon, wat is dat mooi joh.
gr linda

heidy zei

Hoi Jolande,ik ben nog onder de indruk van gisteren,wat een kleine wereld is het toch.
Ik bleef thuis maar praten.
Ik vindt je kaartje weer helemaal het einde.
Groetjes Heidy

Linda zei

Het is weer een prachtig resultaat Jolan.

Gr Linda

Bianca zei

Wat een grappig idee met het haken er omheen. Hele mooie creatie.
Groetjes,
Bianca

Miertje zei

Super mooie kaart, ik vind dat papier met die sneeuwmannen geweldig (ik heb hem ook)
Groetjes Miranda..

Liefs Ineke zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Heel veel liefs van Ineke

martina's kaartjes zei

Stijlvol werkje, mooie kleuren.
groetjes uit het regenachtige belgie
martina
x

Hannie St zei

Een hele mooie kaart Jolande,

groetjes, Hannie

Kim zei

Mooi zo met dat gehaakte randje. De bloemen zijn ook erg mooi geworden.

Tini zei

Heel mooi gedaan hoor, ik heb dat papier ook en ik moest al bedenken wat ik daar mee moest doen, maar dit is erg mooi zeg!

Gr. Tini

regina zei

hoi

alweer zo'n super kaartje!!

heel erg mooi gemaakt!!!

gr regina

Brenda en Astrid zei

Wat een leuke kerstkaart is dit geworden. Kom ook even bij ons langs. Astrid heeft een kerstcandy erop gezet.
Groetjes Brenda en Astrid

susie zei

O Jolande wat een mooie kaart !
Bloemen zijn prachtig gemaakt en je haakwerk er om heen maakt het af !
Geweldig !

Thea zei

Hoi Jolande,
Ik vind het een prachtige kaart, mooie gehaakte randjes!
Groetjes Thea

M@rjan zei

Schitterend! Wat zul je hier een werk aan gehad hebben, maar het resultaat is er dan ook naar.
Dat haken doe jij trouwens erg goed, mooi strak.

Groetjes, Marjan

Miranda zei

Hoi Yolanda, jij bent vroeg zeg! En al een hoop bloggers ook aan de reacties te zien. Een schattig kaartje en leuke techniek! Fijne zondag, groetjes MIranda

Lia zei

Hoi Jolande,

Aan het tijdstip te zien, is het voor jou een werkdag vandaag?
Ik vind je kaart heel erg mooi geworden.

Groetjes Lia

Patricia zei

Hoi Jolande,
Wat een mooie kaart zeg!!!!
Echt weer eens wat anders.
Groetjes Patricia

Yvonne zei

Wat mooi Jolande, je maakt van die mooie gehaakte randjes.
Ik vind de vorm ook erg leuk.
Groetjes Yvonne.

Astrid zei

Super mooie kaart is het geworden.
Groetjes Astrid

Chantal zei

Super mooie kaart zeg! En wat een werk zal het gewwst zijn!
Groetjes Chantal.

hobbycard - srapcreation zei

Hoi Jolande

ik lag achter en heb nu je werk van afgelopen week bewonderd.
Supergaaf stuk voor stuk.

Gr. Mia

Anneke klerks zei

mooi stukje haakwerk zeg, prachtige kaart geworden!!
fijne zondag
liefs Anneke

marieke zei

Mooi kaartje hoor,leuk met dat haakwerk.

Gr Marieke.

Aleida zei

Weer een hele mooie kerstkaart!
Ik wens jou ook een prettige zondag, maar hier regent het al.
groetjes,

Neline zei

Wat een gave kaart weer Jolande!!
Heerlijk dat haken hé! het papier is ook zooo leuk!!!
Dit steekje wil ik wel van je weten hoor;)
groetjes
Neline

Riet zei

Ohhhh wowwww Jolanda,Wat een schitterende kaart,zo mooi die gehaakte randen.
Prachtig papier en bloemen.
Echt klasse meis.

Liefs Riet.

Miranda zei

poging 3...het wil niet echt lukken met het plaatsen van een berichtje op je blog, maar de aanhouder wint toch

in ieder geval een SUPER kerstkaart, erg leuk die gehaakte randjes, lekker vintage

gr
Miranda

crealinedance zei

Hoi Leuke kaart zeker met dat gehaakte randje.Gr.Nel

Geertje zei

Hoi Jolande,

Wat een bijzondere mooie kerstkaart.
Die mag wel bij ons door de brievenbus vallen tegen de kerst tijd.
Dan krijgt hij een speciaal plekje zodat iedereen hem kan zien.

Groetjes Geertje,

Crea Astrid zei

Een hele mooie kaart is het geworden. Wat je ook bij mij al zei, het haakwerk blijft het hem doen. Hihihi.

Groetjes Astrid.

Jannie zei

Wat een schitterende kaart Jolande en die kerststerren wat heb je die super mooi gemaakt.

Groetjes Jannie.

scraplouise zei

Waauw wat heb je dat weer prachtig gemaakt zeg, mooi hoor dat Haakwerk!.

gr.Louise

cristel zei

wauw dat is echt een hele speciale hoor mooi gehaakt randjes
grtjs

Crea Gea zei

supermooi hoor en de gehaakte rand is prachtig
liefs Gea

Diane zei

Wat ziet dat er weer mooi uit. Erg leuk dat je zo lekker bezig bent met de combi haken en kaarten. Het doet het goed.

Groetjes,
Diane

Gusta zei

in een woord schitterend!!

groetjes Gusta

miriam zei

Wat een schitterende kaart weer ,dat haken is mooi gedaan. Ik vindt het ook leuk om af en toe te haken.

gr miriam

Miertje zei

Hallo,

daar ben ik nog ff, Je bent getikt... wat het inhoud ??? kijk maar ff op mijn blog

Groetjes Miranda

Wendy Kamp zei

Hoi Jolande!

Wat een prachtige kaart weer! heel mooi gedaan met die gehaakte randjes ook.
Ik vind het leuk om je morgen te ontmoeten!
tot dan!

Groetjes,
Wendy

Tineke zei

Wat een supermooie kerstkaart Jolande!!! Erg leuk gedaan.
Groetjes, Tineke

Tineke's hobby zei

wat een te gekke kerstkaart heel erg mooi gedaan met die gehaakte rand
Groetjes Tineke