KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 24 september 2010

Baby boy.



Is het geen lieverdje, toen ik deze stempel zag, moest ik hem hebben.
Papier: Magnolia.
Stempel: Magnolia, ingekleurd met distress-inkt.
Voor de rand heb ik een randpons gebruikt.



Ik heb ultrafijne glitter gebruikt, eerst lijm met de lijmpen aangebracht en daarna glitteren maar.



Voor de cirkel heb ik een nestabilitie gebruikt.
Daarop een cirkel die ik geëmbost heb met 3D foam geplakt.
De rand hiervan heb ik bewerkt met distress-inkt.
De baby heb ik daarop ook weer met 3D foam geplakt.
De sterren zijn gemaakt met een pons, de randen hiervan heb ik ook weer bewerkt met distress-inkt.
Op de sterren heb ik nog bloempareltjes geplakt.
Nu ligt er nog een roze baby te wachten om een kaart mee te maken.

Straks nog een avonddienst en dan lekker het weekend vrij.
Ik wens iedereen een fijn weekend, liefs Jolande.

33 opmerkingen:

jaimie zei

Hallo Jolanda,

Schitterende kaart en leuke stempel hé.

Groetjes, Jaimie

Annemiek zei

Prachtig kaartje!

...Astrid... zei

ow wat een lief kaartje zeg

Hannie St zei

Een prachtige kaart Jolande,
heel mooi zo met die glittertjes.

groetjes, Hannie

Thea zei

Hoi Jolande,
Een ontzettend lief kaartje, heel erg mooi gemaakt.
Groetjes Thea

susie zei

O wat een sweetie ! Zo mooi gemaakt !

groetjes Susie

Neline zei

Wat een lief kaartje, het stempeltje is inderdaad super! Leuk gedaan met de glitters en super versierd;)
groetjes
Neline

Miranda zei

het is een snoepie geworden, errruug liefffffffffffff!!

gr
Miranda

Annemarie zei

Wat een schatje! Een mooi kaartje heb je ervan gemaakt.
Groeten annemarie

Tineke zei

Een heel schattig kaartje Jolande!!! Een lief stempeltje.
Groetjes, Tineke

regina zei

hoi

ochhh wat een snoepie!!

prachtig kaartje!!

gr regina

crealinedance zei

Hoi Jolanda Zeker een lief kaartje.Gr.Nel

creatiesmarian zei

Een snoepie de stempel en het is weer een super kaartje
Fijn weekend
Groet, marian

Miranda de Groot zei

dat is zeker een lief kaartje
groetjes miranda

Chantal zei

Wow dat is een lief kaartje zeg!
Groetjes Chantal
En geniet van je vrije weekend!

heidy zei

Hoi Jolande,wat een lieverdtje is het geworden.
Groetjes Heidy

miranda zei

Hoi,
Dat is echt een heel lief kaartje.
Groetjes Miranda.

Miranda zei

Wat een snoepie zeg!, groetjes Miranda

M@rjan zei

Wat superlief en schattig, erg mooi kaartje!

Groetjes, Marjan

Aleida zei

Wat een engeltje! Een heel mooi jongens-babykaartje.
groetjes,

Tineke's hobby zei

Wat een schitterend kaartje ik heb de stempel ook net bestelad vind hem erg schattig je hebt er een mooie kaart mee gemaakt leuk ook met die sterren
Groetjes Tineke

Diane zei

Wat een schatje. Erg mooi gemaakt.

Groetjes,
Diane

cristel zei

ik vind je kaart super had het stempeltje ook al gezien mischien vind ik hem ook wel op de beurs
grtjs en een fijn weekend

Geertje zei

Oh wat weer een lief kaartje.
Is echt een schatje.
Ben nu al benieuwd naar de rose uitvoering.
Fijn weekend gewenst.

martina's kaartjes zei

tis een cutieeeee !!! jawel ! mooie kaart !
nog een fijn weekend, groetjes (en eh... tot morgenvroeg ??)
liefs, martina
x

Bianca zei

Prachtig, wat een schatje. En die sterretjes zijn zo mooi.
Groetjes,
Bianca

Jannie zei

Wat een lief kaartje Jolande.

Groetjes Jannie.

Hélène zei

Jij hebt deze lieve stempel ook ontdekt! Het is zo'n lievertje.. en wat een prachtig kaartje heb je er mee gemaakt!

Wie weet tot vanmiddag, zou leuk zijn ;-)

Groetjes Helene

Crea Astrid zei

Wat een lievertje is het geworden. Ben benieuwd hoe de roze word.

Groetjes Astrid.

Henriëtte zei

Hoi Jolande,

Daar ben ik dan eindelijk weer eens. Ik heb al je kaarten zitten bewonderen. Echte beauty's zijn het geworden.

Groetjes Henriëtte

Myriam zei

Wat een schitterend schattige kaart! Helemaal af.

-xxx- Myriam

Debbie zei

wat een lieffie!
xxDebbie

Riet zei

Schitterend Jolanda,zo leuke stempel,prachtig ingekleurd.

Liefs Riet.