KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 10 september 2010

Lantaarn.

Dinsdag 14 september geef ik een workshop bij Hobbystunter, in Ridderkerk, heb je er ook zin in dan kun je je nog aanmelden.










Voor het dak heb ik een randpons gebruikt en de randen iets over elkaar laten vallen.
Blaadjes en bloemen zijn creatables van Marianne Design.
De vlinder is een pons van Matha Steward, op het lijfje heb ik strassteentjes geplakt.
De roosjes heb ik zelf gemaakt.


















Groetjes Jolande

34 opmerkingen:

Kim zei

Jij bent er ook vroeg bij vandaag.
Wat een ontzettend leuk lantaarntje heb je gemaakt.

Linda zei

Wat leuk joh, jammer dat het zo ver weg is anders had ik het leuk gevonden om mee te doen.
Superlantaarntje, erg mooi.
gr linda

heidy zei

Hoi Jolande,lijkt me hartstikke leuk,kan je me wat meer vertellen over tijd en kosten.
Groetjes Heidy

regina zei

hoi

wat een leuke lantaarn!!
ik had het ergg leuk gevonden om mee te doen maar is ver weg!!!

gr regina

Jannie zei

Wat een super gave workshop zal dat worden Jolande!!
Hij is echt gaaf.
Veel succes.

Groetjes Jannie.

Brenda en Astrid zei

Wat een super leuke lantaarn is het geworden.
Groetjes Brenda en Astrid

susie zei

Hé wat is ie mooi ! Knap gedaan !

scraplouise zei

Wat een geweldige lantaarn, jammer dat ik zo ver weg woon want anders was ik beslist gekomen, succes met het geven van de Workshop.

gr.Louise

Miranda de Groot zei

wauw wat is ie mooi
groetjes miranda

Crea Gea zei

Prachtig en succes met de workshop
liefs Gea

Wilma zei

Wat is hij mooi geworden! Veel succes dinsdag!

anita01 zei

Ik zag nog licht branden bij je, en hoe!!!!'Dikke 10 hoor, geweldig.

Warme groetjes,
Anita

cristel zei

wauw je hebt hem ook weer prachtig gemaakt super leuk idee zo dat dak
grtjs

Ans zei

Hartstikke mooi Jolanda.
Groetjes Ans

Annemarie en Merit zei

Wat een geweldige lantaarn, Prachtig gedaan dat dak vind ik geniaal verzonnen

groetjes Annemarie en Merit

Anneke klerks zei

geweldig, hoe je dat gemaakt hebt!!
fijn weekend
liefs Anneke

Bianca zei

Hij is schitterend. Echt prachtig.
Groetjes,
Bianca

Henriëtte zei

Is weer een hele mooie lantaarn Jolande. Hopelijk krijg je veel aanmeldingen.
Groetjes Henriëtte

Miranda zei

He Yolanda, ben blij dat het nu lukt zonder problemen om op je blog te kijken. Jij bent ook altijd zo enthousiast dat ik het echt vervelend vond dat ik niet kon reageren! Hij is mooi je lantaarn en heeeeeel veeel succes met de workshop, leuk! groetjes MIranda

creatiesmarian zei

Super mooi gemaakt.
Maar ik houd het bij gewoon kaarten maken voorlopig. Al die supercreaties daar ben ik nog niet aan toe.
Succes met je workshop
Groetjes, Marian

Linda zei

Wat leuk Jolan om een workshop te mogen geven. Heel veel succes.

Gr Linda

Wendy Kamp zei

Hoi Jolande!

Wat een prachtige lantaarn! Wat leuk dat je een workshop gaat geven! Ik woon in Rotterdam en heb me net gelijk opgegeven voor dinsdag. Dit heb ik via de website van Hobbystunter gedaan. Ik hoop dat er nog plek is.

Misschien tot dinsdag!!

Groetjes,
Wendy

martina's kaartjes zei

Mooi hoor ! Dat wordt knutselen ! Nog een fijn weekend, groetjes, martina
x

Aleida zei

Het ziet er geweldig uit! Jammer dat Ridderkerk niet in de buurt ligt. Veel succes, en de dames die de lantaarn gaan maken hebben iets leuks om neer te zetten!
groetjes,

Riet zei

Ohhh wowwww Jolanda,wat is dit SCHITTEREND gemaakt,zo fijntjes en stylvol.
Prachtige details heb je gemaakt.

Liefs Riet.

Tineke zei

Een supermooie lantaarn Jolande!!! Succes met de workshop!
Groetjes, Tineke

tia ionca @---;--- zei

Love...Love...LOve...Blog !!! Tia ionca

Diane zei

Dat ziet er weer schitterend uit. Succes met je workshop.

Groetjes,
Diane

Aloesaloes zei

Wat is dit leuk! Het ziet er ook schitterend uit! Erg mooi gedaan met de versieringen. Dat wordt een geweldige workshop. Succes en veel plezier!

Groetjes, Loes

Neltine zei

Jeeeempie...die is gaaf zeg. Hoe kom je op het idee.
Ik vind hem keigaaf zeg. Zo'n mooie lantaarn verkopen ze nergens:)
Prachtig hoor en mega origineel.

Groetjes,
Neltine

miranda zei

Hoi Jolande,
Ik kom een dinsdag met mijn schoonzusje Heidy.
Heb er zin in.
Ben ook gelijk volger van je geworden.
Groetjes Miranda.

Annemiek zei

Hij is weer mooi Jolande! Succes dinsdag.

Groetjes, Annemiek

Tineke's hobby zei

Wat een super mooie lantaarn heel erg mooi gedaan
Groetjes tineke

Debbie zei

WAUW! Deze is echt prachtig...die ga ik gelijk even bij mijn favorieten zetten
xxDebbie