KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 7 september 2010

Doosje en kaart voor een bruidspaar.


















Op verzoek heb ik dit gemaakt.
Ik heb al eerder zoiets gemaakt, maar toch geprobeerd dit anders te maken.
Het is gemaakt met wit cardstock.
Bloemen, bloemblaadjes en swirls zijn gemaakt met Creatables van Marianne Design.
De roosjes en kleine bloemetjes heb ik zelf gemaakt.
Lekker veel plakstrass-steentjes gebruikt.



Voor de zijkanten een rand geponst en lint gebruikt.



Doosje met de kaart erin.
Het rondje heb ik met mica beplakt.



De cirkel op de kaart heb ik geëmbost met een mal voor de cuttlebug.



Het is heerlijk weer om vandaag lekker aan de feubel te gaan, er zit veel in mijn hoofd, nu kijken of het uit mijn handen wil komen.

Groetjes Jolande.

49 opmerkingen:

cristel zei

wauw ik vind hem weer super de hoekjes zijn leuk gedaan en weer prachtige bloemen heb je gemaakt
grtjs

Gusta zei

die is echt gaaf zeg.super hoor

groetjes Gusta

Linda zei

Geweldig mooi, echt schitterend.
gr Linda

Tini zei

Wat een prachtig doosje! Geweldig als je zoiets krijgt, nou, wat in je hoofd zat is er goed uitgekomen hoor!
Hoe heb je de roosjes gemaakt, ze zijn zo schattig.

Gr. Tini

Kim zei

In één woord prachtig! Zo zie je maar weer wat je allemaal kan doen met 1 kleur papier. Je hebt jezelf weer overtroffen deze keer.

Groetjes van Kim

scraplouise zei

Waauw dat is wat ik zei toen ik dit zag, wat een prachtige stijlvolle creatie heb je gemaakt in een woord Super.

gr.Louise

Crea Gea zei

Wauw..........super de supermooi,heel stijlvol.
liefs Gea

M@rjan zei

Wow wow, wat ontzettend mooi!! Heel romantisch van sfeer en dat past natuurlijk bij de gelegenheid. SUPER!!

Groetjes, Marjan

martina's kaartjes zei

Wat een prachtige creatie !!! heeeel mooi !
groetjes, martina
x

Miertje zei

Wauw, wat een beauty !!!
Groetjes Miranda

heidy zei

Hoi Jolande,ik ben er stil van,wat is hij mooi!!!
Fijne fröbel dag en laat alje ideetjes maar los op je prachtige creaties,kan haast niet wachten om ze te zien.
Groetjes Heidy

Linda zei

Hoi Jolande je was er vroeg bij vanmorgen. Net zoals vele anderen, aan de reacties te zien.
Je hebt wel iets heel moois gemaakt, Super.

Gr Linda

regina zei

hoi

supermooi weer!!

geweldig mooi gemaakt!!!

gr regina

Anette zei

Wat een geweldige details zitten er weer op. Héél chic!!

Gr. Anette

miriam zei

Wauw dit is schitterend degene die dit cadeau gaat krijgen moet er wel heel blij mee zij.

groetjes miriam

Annemiek zei

Zo ontzettend mooi, er valt niet veel meer te zeggen dan WAUW!!!

jaimie zei

Hallo Jolande,

Wauw dat straalt klasse uit ség!! héél knap hoor!

Groetjes, Jaimie

Diane zei

Wouw wat ziet ook deze er weer schitterend uit. Echt helemaal af!!! Super.

Groetjes,
Diane

Lia zei

Ik ben er stil van.....................
Net als alle anderen vind ik et prachtig!!!!

groetjes Lia

Crea Astrid zei

Wat een chique geheel. Erg mooi.

Groetjes Astrid.

Eveliene zei

In een woord Gaaaafffffffffff !!!!!
heel romantich zo


gr eveliene

Anneke klerks zei

zo ontzettend mooi en smetteloos wit!!!!
je zou er haast niet aante komen ,zo mooi!!!!!!!!!!!!!!!!
liefs Anneke

freubeltjes kaarten zei

Hoi Jolande,

Wat schitterend mooi heb je dat gemaakt.

Groetjes Ageeth.

creatiesmarian zei

Klasssssseeeeee echt shitterend, en dat alleen met een witte kleur.
Echt super mooi.
Groetjes Marian

Annemarie zei

Wauw erg mooi gemaakt. Wat een sjieke uitstraling heeft het door het gebruik van alleen maar wit papier. Nogmaals erg mooi.
Groeten Annemarie

Astrid zei

Wow Jolande prachtige kaart en prachtig doosje.
Super.
Groetjes Astrid

Thea zei

Dit is mooi geworden Jolande, prachtig zo alles in het wit.
Groetjes Thea

Myriam zei

Wat een schitterende kaart en doosje! Erg stijlvol.

-xxx- Myriam

Bianca zei

Ik vind hem super prachtig, echt heel erg mooi.
Groetjes,
Bianca

Ланочка2510 zei

МММММММММММММ........какая прелесть!!!

Tineke's hobby zei

wow wat is dit een super mooi setje kan me voorstellen dat ze je dit gevraagd hebben echt super gedaan
Groetjes Tineke

Maleika zei

Ich bin begeistert. Eine prächtige Arbeit!
Liebe Grüße aus Deutschland - Maleika

Wendy Kamp zei

Jee wat heb je dat mooi gemaakt! Geweldig zo allemaal in het wit. Het is een prachtig set bij elkaar..

Groetjes,
Wendy

Willie zei

Wat een prachtig doosje echt voor een bruidspaar1

Groetjes Willie

Jannie zei

Wat heb je dit allemaal schitterend gemaakt Jolande.
Ben er helemaal weg ik vind het zo mooi!!!

Groetjes Jannie.

Riet zei

Ohhh wowwww Jolanda,wat een schitterend doosje en kaart.
Mooie details erop,echt heel chique.

Liefs Riet.

Tineke zei

Oohh..wat een supermooi geheel, doosje en kaart! En alles mooi in het wit!!!
Groetjes, Tineke

hildedewilde zei

dit is echt heel erg gaaf!!!
gr, hilde

Gretha zei

Wauwwww, wat prachtig en zo elegant.
Ik vind het een genot om er steeds naar te moeten kijken.
Groetjes Gretha

susie zei

WAUW Jolande !
Wat is dit chique !!
PRACHTIG !!
En die details op de doos en de kaart, zo elegant gemaakt !!

groetjes Susie

jolanda zei

Prachtig jolande!! Ik weet inderdaad nog dat je zoiets al eens eerder maakte, maar deze vind ik ook weer schitterend hoor!!!
groetjes jolanda

Elly zei

GE-WEL-DIG mooi!!
groetjes, Elly

Aleida zei

Het is een super-duper doosje met kaart! Klasse!
groetjes,

Henriëtte zei

Wat een schitterende doos en kaart zijn het geworden Jolande

Esther zei

Woww ziet er geweldig uit.
Helemaal super zo in het wit.

Groetjes Esther

Miranda de Groot zei

wat ziet er dat mooi uit
groetjes miranda

Rebecca zei

oh wat mooi seg vindt het prachtig gedaan!!

groetjes Rebecca

Yvonne zei

Wat ontzettend mooi.
Prachtig om alles helemaal in het wit te doen.
Heel romantisch.
Groetjes Yvonne.

Debbie zei

Echt schitterend gewoon!
xxDebbie