KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 5 september 2010

Hallo allemaal, ik wil iedereen bedanken voor de tips die ik heb gekregen met mijn vorige kaart.
De komende 3 dagen ben ik vrij en ik ga het zeker uitproberen.
Gisteravond kon ik bij heel veel mensen geen bericht achterlaten, wat is dat irritant zeg, zit je wat te typen, lukt het plaatsen niet.

Ik heb een eenvoudige kerst kaart gemaakt, ik had zin om wat te borduren, lekker bij de t.v.


Papier: Marianne Design, Eline’s christmas ornaments.
Stempel: Magnolia, ingekleurd met de Derwents.
De kerstboom is geloof ik een patroon van Crissie.



Groetjes Jolande

23 opmerkingen:

Ans zei

Echt weer een plaatje Jolanda. En dat op de vroege zondagmorgen.
Fijne dag vandaag.
Groetjes Ans

jaimie zei

Hallo Jolande,

Oh wat prachtig gedaan ség!

Groetjes, jaimie

heidy zei

Hoi Jolande,hij is weer mooi geworden.
Groetjes Heidy

regina zei

hoi

prachtig kaartje!!

heel mooi met dat geborduurde,daar heb ik echt geen geduld voor!!

gr regina

Linda zei

Wauw schitterend gedaan, heel lief kaartje
gr linda

martina's kaartjes zei

Wat een monniken werkje dat naaien ! niks voor mij, zoveel geduld heb ik niet hoor ! jij hebt het er daarentegen knap van af gebracht ! mooi resultaat !
nog een creatieve dag, groetjes, martina
x

Neline zei

Prachtig weer Jolande! Heerlijk hé borduren;)
Ik heb gisterenavond ook zitten borduren, maar ben niet zo vlug als jij hoor:)
groetjes en een fijne zondag
Neline

M@rjan zei

Meid, wat een werk en wat mooi, dat borduurwerk!!
Prachtig kaartjem vast voor iemand die het werk waardeert!

Ja, dat heb ik ook wel eens, alle blogs volgen doe je graag, maar als het dan niet lukt met je bericht.... grrrrr. Ook de tijdrovende woordverificatie vind ik jammer terwijl er zo'n goed spamdetectie op zit bij Blogger.

Groetjes en fijne dag, Marjan

Hannie St zei

Een hele mooie kaart weer Jolande,

groetjes, Hannie

Annemiek zei

Heel mooi kaartje, leuk borduurpatroon ook!

groetjes, Annemiek

Linda zei

Heel leuk Jolande. Ik vind borduren ook zo leuk, maar doe het te weinig.

Gr Linda

creatiesmarian zei

Mooie kaart, en dat borduren is ook mooi.
Groetjes Marian

scraplouise zei

Blijft toch mooi werk maar ik heb er helaas op het ogenblik niet het geduld voor.
Je kaart is prachtig geworden.

gr.Louise

Tineke's hobby zei

Wat een super mooie kaart erg leuk ook die geborduurde kerstboom
Groetjes Tineke

Miranda zei

Mooi kaartje hoor!
Ennn...soms zijn simpele kaartjes juist het mooist

gr
Miranda

Riet zei

Schitterende kaart Jolanda lief die stempel,mooi geborduurd zeg.

Liefs Riet.

Aleida zei

Een geweldige kaart! Weer iets heel anders, maar weer heel mooi!
groetjes,

susie zei

Mooi geborduurde kaart Jolande !

groetjes Susie

Nora zei

Wat een pareltje!
Groetjes Nora

Crea Gea zei

supermooi en leuk dat geborduurde.
liefs Gea

Diane zei

Wat een originele kaart heb je wederom gemaakt. Je bent al lekker op dreef met je kerstkaarten.

Groetjes,
Diane

durvina zei

Wat een leukerd.

gr, Durvina

Tineke zei

Een prachtig kerstkaartje Jolande.
Groetjes, Tineke