KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 16 september 2010

Kersthart.

Hallo allemaal, dinsdag is het gips bij mijn zoon van zijn pols gehaald.
Alles is goed, het is nog wat gevoelig en stijf, maar dat is logisch na 6 weken gips.
De littekens zien er ook redelijk uit, dat heeft nog tijd nodig.
Dus het gaat lekker met hem en daar zijn wij ontzettend dankbaar om.





Nog een kersthart, vorig jaar al gemaakt en verstuurd, maar ik vond het toch nog leuk om hier te laten zien.
Het papier is van Sizzix.
De stempel heb ik ingekleurd met de Derwents.

Groetjes Jolande.

40 opmerkingen:

Linda zei

Heel mooi gedaan en wat een schitterend papier is dat.
gr linda

Alie de Vrij-Venema zei

Wauw! Wat een mooie dingen heb je weer gemaakt! Ik ben blij voor je zoon dat het gips er eindelijk af mocht. Sterkte nog met het verdere herstel!
Groetjes Alie

heidy zei

Hoi Jolande,wat een gaaf hart,leuk om temaken denk ik,en leuk om zo iets op de deurmat te vinden.
Dikke knuffel Heidy

Thea zei

Hoi Jolande,
Prachtig een kerstkaart in deze stijl! En beterschap verder met jullie zoon.
Groetjes Thea

susie zei

Heel mooi Jolande, een heel apart kaartje !
groetjes, Susie

Esther zei

Gelukkig dat alles 'bijna' weer in orde is met je zoon.
En je kerst hart vind ik erg leuk,al is het al een oudje.haha

Groetjes Esther

Ans zei

Fijn om te lezen dat het gips verwijderd is en dat alles goed gaat.
Je hart vind ik ook weer helemaal geweldig.
Groetjes Ans

Lia zei

Fijn te horen dat het goed gaat met je zoon.
Ja het hart blijft erg mooi, ik was er erg blij mee toen ik hem vorig jaar live heb mogen bewonderen.
Heb het patroon opgeslagen en ga hem na mijn vakantie zeker maken.

Groetjes Lia

Brenda en Astrid zei

Wat een leuk modelkaart heb je gemaakt.
Groetjes Brenda en Astrid

...Astrid... zei

mooi gemaakt zeg

en fijn dat het gips eraf is

Miranda zei

Hoi Jolanda, wat mooi dat hart en wat een leuk patroon, het inspireert me wel tot iets wat ik dadelijk nog moet maken. En het kitty tasje is een schatje, zal ze vast blij mee zijn. Groetjes Miranda

Neline zei

Fijn om te lezen dat het gips eraf is!!
Gelukkig alles goed, nu hopen op spoedig verder herstel;)
Je hart is weer helemaal super.
Ik ga hem toch ook eens maken;)
groetjes
Neline

cristel zei

ben blij dat het goed gaat met je zoon heel mooi dat kersthart en je hello kitty tasje vind ik ook weer super
grtjs

Tineke zei

Fijn dat het gips eraf is en het verder goed gaat met hem.
Je kersthart is schitterend!
Groetjes, Tineke

creatiesmarian zei

Mooi dat het goed gaat met je zoon.
En wat een prachtige kaart weer.
Groetjes Marian

Tineke's hobby zei

Wat een mooie kaart heel mooi in hart vorm
Fijn dat het gips bij je zoon eraf is nu maar verder herstellen
Groetjes Tineke

scraplouise zei

Wat een leuk idee een Kerstkaart in Hartvorm hij is erg mooi, en fijn dat alles goed gaat met je zoon.

gr.Louise

Astrid zei

Fijn dat je zoon zo goed hersteld, pfff wat een opluchting zal dat zijn.
Je kaart is erg mooi ook al is ie van vorig jaar, dat maakt niets uit toch.
Groetjes Astrid

Marja Sch zei

Heel mooi gedaan zeg. Gr Marja

CraftyC zei

This is a gorgeous piece and so beautifully coloured!
Clairex

crealinedance zei

Hoi Jolanda Fijn dat het goed met je zoon.Leuke kaart heb je gemaakt.Ik heb wat op mijn blog gezet voor jouw.Volgende week ligt deze bij Jose.Fijne dag vandaag.Gr.Nel

M@rjan zei

Heerlijk te lezen dat het zo goed gaat met hem!
En dus met jullie daarom ook, kan me de opluchting goed voorstellen, hoor!

Prachtig is je Kersthart, heel decoratief!
Mooi tegen de witte achtergrond!

Groetjes, Marjan

Annemiek zei

Fijn dat het goed gaat met jullie zoon, veel beterschap en een goed herstel nog gewenst! Prachtige kerstkaart, erg leuk. Enne... ik heb een vogeltje horen fluistern dat je jarig bent??? Van harte gefeliciteerd en nog vele goede, gezonde en creatieve jaren gewenst!!!

Groetjes, Annemiek

Bianca zei

Hij is prachtig, ik ben blij dat je hem nog met ons hebt willen delen.
En wat heerlijk dat het goed gaat met je zoon.
Groetjes,
Bianca

Wendy Kamp zei

Hoi Jolande!

Wat een mooi kersthart heb je gemaakt, heel schattig!
En nog bedankt voor de leuke workshop, ik vond het erg gezellig!

Groetjes,
Wendy

Riet zei

Fijn dat het gips er af is bij je zoon.
Dat hebben jullie weer gehad gelukkig.
Wat een prachtig hart,leuke stempel,mooi papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

Martha zei

Dit is prachtig zeg!!

Aleida zei

Een leuke kaart, je hebt een leuke rand gestempeld.
groetjes,

regina zei

hoi

het is weer erggg prachtig wat je hebt gemaakt!!!

beterschap met je zoon!!

gr regina

Anette zei

Wat fijn dat het zo goed gaat met jullie zoon! Altijd spannend om te zien of iets goed uit het gips komt.

Gr. Anette

Gusta zei

wat een leuke kerstkaart heel apart zo in een hart vorm

groetjes Gusta

miriam zei

Dag jolanda

Dit is een leuke vorm ,goed idee zo . Prachtig geworden zoiets zal je maar krijgen, dan moet je er wel heel blij mee zijn.

Liefs miriam

Margreet zei

waue zeg wat n gaaf hart zo. Trouwens je hebt de laatste tijd zowiezo erg leuke dingen gemaakt.
Fijn dat t gips bij je zoon eraf mocht. Beterschap verder met hem he.
En bedankt dat je steeds weer ff op mn blog langs komt om n berichtje te droppen.
Liefs Margreet

Renata van Miltenburg zei

Wat een leuk idee zeg een hart als kerstkaart, heel 'liefdevol' :)

Groetjes, Renata

eline zei

Hi Jolande, ik wilde je een speciale uitnodiging sturen voor de boekpresentatie maar heb je mailadres niet. Als je mij een mailtje stuurt...
Groetjes, Eline

Diane zei

Wat een mooi hart zeg. En wat fijn dat het goed gaat met je zoon.

Groetjes,
Diane

Anneke klerks zei

prachtige bonte kaart, wat een prachtig papier, fijn weekend
liefs Anneke

Ageeth Holster zei

Helemaal goed zo´n hart Jolande, ik wil het ook gaan proberen om er een paar te maken, het lijkt me heel leuk.
Groetjes Ageeth

Crea Astrid zei

Mooi kersthart heb je weer gemaakt. Erg mooi zo.

Groetjes Astrid.

Debbie zei

wat een leuk idee en heel mooi gemaakt!
xxDebbie