KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 1 september 2010

Kerstkaart.

Ik wil iedereen bedanken op de lieve reacties die ik heb gekregen op het geboortedoosje, ik ga het dit weekend geven, ben benieuwd naar mijn collega haar reactie.


Het idee voor deze kaart komt uit het hobbyblad creatief met kaarten.
Papier: Marianne Design, Eline’s vintage.
Stempel: Eline Pellinkhof, ingekleurd met de Dewents.
De bloem heb ik zelf gehaakt, daarop een papieren roos geplakt.
De takjes zijn gemaakt met een pons.
De sneeuwvlokken zijn gestanst met de cuttlebug.


Groetjes jolande.

27 opmerkingen:

Annemiek zei

Leuke kaart, mooie kleuren en die sneeuwvlokken doen het leuk. Ga ik ook eens opzoeken, ik moet die stans ook ergens hebben ;-)

Groetjes, Annemiek

Ageeth Holster zei

Leuk Jolande, een mooi kaartje.
Groeten van Ageeth

Linda zei

wat een lief kaartje
gr linda

creatiesmarian zei

Prachtige kaart
Groet,Marian

Wendy Kamp zei

Hoi Jolande,

Wat een mooi kaartje, erg leuk gedaan! Die sneeuwpons is ook erg leuk!

Groetjes,
Wendy

Neline zei

Leuk kaartje en een mooie pons ook!
Het papier vind ik echt helemaal super;)

M@rjan zei

Mooi! Die stippelembossingfolder doet het hier ook prima bij, net en sneeuwbuitje :)
Haken kan jij als de beste, zeg!

Groetjes, Marjan

heidy zei

Hoi Jolande,hij is weer erg leuk geworden.
Groetjes Heidy

Jannie zei

Heel leuk kaartje Jolande.
Mooie bloem heb je gemaakt.

Groetjes Jannie.

Stephanie zei

Wat heb je weer een leuek kerstkaart gemaakt! Het poppetje is echt heel schattig zo met dat lint met kerst in zijn handen!

Thea zei

Hoi Jolande,

Hij is weer mooi!!
Groetjes Thea

martina's kaartjes zei

Heel mooie kaart, prachtig ingekleurd !!
nog een creatieve avond,
groetjes, martina
x

Anneke klerks zei

hoi Jolande
wat een vrolijk kerstkaartje!!
SCHITTEREND!!
liefs Anneke

crealinedance zei

hoi Jolanda Leuke kerstkaart tot morgen.Gr.Nel

Neltine zei

Hey die Jolanda,

Deze is ook alweer zo leuk. Waar koop je de inspiratie toch elke keer. Kun je me de link van die winkel ff mailen? Hhihi.

Groetjes,
Neltine

jaimie zei

Hallo Jolande,

wat een mooie gehaakte bloem en leuke kaart !

Groetjes, jaimie

Aleida zei

Ik vind het een hele leuke kerstkaart! en die bloem is weer geweldig.
groetjes,

scraplouise zei

Wat een lief kaartje, mooie bloem heb je gemaakt.

gr,Louise

Tineke zei

Een schattig kerstkaartje Jolande. En leuk de sneeuwvlokken.
Groetjes, Tineke

Riet zei

Prachtige kaart Jolanda,lief die stempel,mooi ingekleurd, heel mooi papier.

Liefs Riet.

Miranda zei

leuke kaart Jolande en je doosje is helemaal prachtig, mooie kleur groen

gr
Miranda

miriam zei

Dit is ook weer zo'n lieve mooie kaart

gr mriiam

...Astrid... zei

een mooie kerst kaart heb je gemaakt

Diane zei

Hij ziet er weer leuk uit.

Groetjes,
Diane

Yvonne zei

Wat een lief kerst kaartje.
Groetjes Yvonne.

Anouk zei

Hey ma,

lief kaartje weer hoor. En wat zie ik nou? Gewoon een andere blogspotachtergrond? En dat zonder mijn hulp! Je wordt een echte computernerd.

Kus

Debbie zei

Superleuk kaartje! Heb jij nog tips trouwens voor het haken van bloemetjes(websites, boeken etc?)
Oh en wat voor soort wol gebruik jij, van die kleine katoenen bolletjes of gewone wol?
xxDebbie