KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 30 september 2010

Lantaarn in winterse stijl.

Ik heb gisteren een lantaarn in winterse stijl gemaakt.
Er ging van alles mis tijdens het maken, maar uiteindelijk is dit het resultaat.

Papier is van Magnolia.
De tak met vogel is een creatables van Marianne Design.
Ook de sneeuwrand is een creatables van Magnolia.
Ik heb een tekststempel gebruikt op het papier van het dak.
De sneeuw heb ik gemaakt met embossingcréme.
Op de sneeuw heb ik nog wat stickels gebruikt.
Klik je op de foto dan wordt het vergroot en is de sneeuw beter te zien.



























Groetjes Jolande

43 opmerkingen:

heidy zei

Oh Wow Jolande,ik ben gewoon sprakeloos,wat is tie mooi!!!!
Ik ga mezelf ook inschrijven voor je volgende workshop,ook weer iets om naar uit tekijken,is ook zo mooi,
Groetjes Heidy

Miranda zei

hij ziet er weer prachtig uit, waar het mis ging is niet meer te zien hoor, de lantaarn is gewoon super

gr
Miranda

Esther zei

Ik vind hem ook geweldig hoor.
Heel erg mooi geworden.

Groetjes Esther

Martha zei

SCHITTEREND!!!

scraplouise zei

Hij is echt geweldig mooi!! wat een plaatje.

gr.Louise

Elly zei

GE-WEL-DIG !!!!!

groetjes, Elly

Thea zei

SCHITTEREND!!!!! Wat een prachtresultaat.
Groetjes Thea

hennie zei

Hallo jolande
Wat een geweldige creatie zeg!!!!!!
Ik heb nu eindelijk door hoe ik bij je kan reageren en kijken maar wat een geweldige kaarten en zo heb je er op staan zeg.
Hennie

Astrid zei

Wow gaaf zeg, heel apart en heeel mooi.
Groetjes Astrid

Annemiek zei

Jolande!!! Wat is deze prachtig geworden, echt een plaatje hoor.

Groetjes, Annemiek

martina's kaartjes zei

Dit is gewoonweg schitterend !! Knap gedaan, heel mooi !
groetjes, martina
x

Geertje zei

Hallo Jolande,

In één woord PRACHTIG.

Groetjes Geertje,

...Astrid... zei

geweldig gemaakt zeg...
staat hier ook nog op me lijstje om ooit eens te maken hihihi

Linda zei

Wauw dat is echt een hele mooie, en echt lekker winters, heel leuk gedaan joh.
gr linda

Tineke zei

Wauw...wat een geweldige lantaarn Jolande!!! Het lijkt net of ie van hout gemaakt is...
Groetjes, Tineke

Liefs Ineke zei

schitterend mooi gemaakt.

Groetjes van Ineke

Brenda en Astrid zei

Wat een supergave lantaarn heb je er van gemaakt.
Groetjes Brenda en Astrid

cristel zei

wauw deze is inderdaad schitterend brengt je echt in winterse sferen
grtjs

Caroline zei

Prachtig gemaakt !!! Wat een leuk vogeltje !!!

Hannie St zei

Dat ziet er prachtig uit Jolande,

groetjes, Hannie

creatiesmarian zei

Heeeeeel erg mooi. Super
Groetjes Marian

susie zei

Wauw Jolande wat is dit PRACHTIG !!!

groetjes Susie

crea-elma zei

Hoi hoi,

Ook al zat het tegen, resultaat mag er zijn, SUPER!!!

( nog steeds niet af hier, erg he?!)
Zie je donderdag.

groetjes Elma

Patricia zei

Hoi Jolande,

Wat is tie MOOI zeg!!!!!!
Je krijg gelijk weer zin in de winter.

Groetjes Patricia

Gwendolyn zei

Wat is dit mooi zeg! Echt helemaal prachtig! Wil ik ook, haha!

Liefs Gwendolyn

Wilma zei

Wat prachtig gemaakt zeg! Die wil iedereen met Kertmis in huis hebben! Het is een beautie!
Liefs
Wilma

miranda zei

Wow wat is deze ook prachtig.
Groetjes Miranda.

Yvonne zei

Wat ontzettend mooi zeg.
Ik ben gewoon sprakeloos.
Groetjes Yvonne

Sandra's scrapsels zei

Wowsieeee, wat een gave lantaarn zeg! Heel erg mooi!

Groetjes, Sandra

Annemarie en Merit zei

Wat is dit SCHITTEREND!!!!
Die wil iedereen wel in zijn woonkamer hebben van de winter.

Bianca zei

Ohhh wat is deze schitterend. Heel erg mooi gemaakt.
Groetjes,
Bianca

Gusta zei

wat gaaf !!! is hij nu van papier???

groetjes Gusta

miriam zei

Wauw schitterend.

gr miriam

Tineke's hobby zei

WOW wat heb je dit schitterend gemaakt echt helemaal super
Groetjes Tineke

Riet zei

Ohhh wowww Jolanda,wat schitterend gemaakt.
Ben er echt verliefd op.

Liefs Riet.

Tineke's hobby zei

Hoi Jolanda
Je vroeg of die Tilda nog te koop is ik heb hem nog niet zo lang ik zal even rondneuzen en als ik haar tegenkom geef ik je de tip wel
Groetjes en een fijn weekend Tineke

Diane zei

Wouw, wat is dat een ontzettende mooie lantaarn zeg! Echt helemaal super.

Groetjes,
Diane

Jannie zei

Hoi Jolande wat een super mooie en gave creatie heb je weer gemaakt.
Echt Schitterend!!

groetjes Jannie.

Miranda zei

Hoi Jolanda, hij is prachtig geworden, echt winters! Groetjes Miranda

Kim zei

Schitterend! Ik zat me alleen af te vragen hoe groot de lantaarn nu eigenlijk is.

Nora zei

Ik ben sprakeloos! Zooo mooooi!!

Crea Astrid zei

Deze lantaarn is ook erg mooi geworden. Leuk zo met die nieuwe Marianne Design vogel mal.

Groetjes Astrid.

Henriëtte zei

Alweer zo'n beauty