KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 20 september 2010

Snoesje.



Papier: Eline Pellinkhof (Traditional Christmas).
Cirkel: Creatables Marianne Design.
Kantje komt van de markt.
De randen van het papier zijn bewerkt met de distresser en distressinkt.


Bloemen: Zelfgemaakt.
Onder de bloemen: Creatables Marianne Design.
Takjes gemaakt met een pons.



Stempel: Eline Pellinkhof, ingekleurd met distressinkt.
Ik blijf het inkleuren met distressinkt moeilijk vinden, maar ik blijf oefenen.

Groetjes Jolande.

36 opmerkingen:

Anneke klerks zei

wat een mooie weer!!
liefs Anneke

scraplouise zei

Ik vind het wel goed gelukt,leuk kaartje geworden.

gr.Louise

jaimie zei

Hallo Jolande,

Wat een lief kaartje!

Groetjes, Jaimie

heidy zei

Hoi Jolande,oefening baart kunst,zeggen ze toch,ik vindt het ergoed uit zien,ik vindt ook het ook leuk dat je de creabilitie op ruitjes papier heb gedaan,geeft weer een heel ander effect.
Groetjes Heidy

Linda zei

wat een lief kaartje
gr \linda

miranda zei

Hoi,
Ik vindt het een super lief kaartjes ,leuke kleuren.
Groetjes Miranda.

Gretha zei

Niet alleen het stempeltje is snoezig. :)
groetjes Gretha

Neline zei

Snoezig snoesje, harstikke lief, enne....ik vind in het inkleuren goed gaan hoor!
groetjes
Neline

cristel zei

prachtige kerstkaart en wat dat inkleuren betreft ik vind het super gedaan
grtjs

Esther zei

Oefening baat zeker kunst.Ik moet ook nodig weer gaan oefenen(haha) het is zo mooi als je het goed onder de knie hebt.
Maar hier is ook niks mis mee hoor,vind het een schatje.

Groetjes Esther

Miranda zei

prachtige kerstkaart hoor, kleurwerk ziet er mooi uit hoor!! no worries
ik ga een workshop kleuren met kleurpotlood geven details volgen nog

hugs
Miranda

Annemarie zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. En het inkleuren met distress gaat je goed af hoor!
Groeten Annemarie

Thea zei

Hoi Jolande,
Een prachtig kaartje, ik ben ook weer begonnen te stoeien met distressinkt. Ik vind het goed gelukt.
Groetjes Thea

M@rjan zei

Nou Jolande , voor iemand die nooit iets doet met inkleuren van stempels vind ik jouw poging heel mooi gelukt!
En verder vind ik je kaart weer een erg mooie!:)

Groetjes, Marjan

Tineke zei

Wat een schattig kaartje Jolande. Erg lief het stempeltje van Eline.
Groetjes, Tineke

Eveliene zei

wat een snoepie!!!

gr eveliene

regina zei

hoi

wat een prachtig kaartje!!!

wat een lief stempeltje!!

gr regina

Astrid zei

Wat een mooi kaartje weer Jolande.
Groetjes Astrid

Ageeth Holster zei

Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt, erg origineel met verschillende papiertjes.
Groetjes van Ageeth

Miranda zei

Hoi Jolanda, wat een plaatje, mooie kleuren en inderdaad dat kleuren ziet er goed uit hoor! En natuurlijk de 'jol'flowers helemaal leuk! groetjes Miranda

susie zei

Tis echt wel een snoesje Jolande !
Mooi ingekleurd toch !
Mercikes voor je reactie bij mij :)

groetjes Susie

Crea Astrid zei

Wat een mooie lieve kerstkaart is het geworden.
Het lukt toch goed, zo met de distress inkleuren. Niks mis mee hoor.

Groetjes Astrid.

Annemiek zei

Je bent goed bezig met je kerstkaart zeg! Deze is ook weer heel mooi geworden en het kleuren met distress gaat je goed af hoor!

Groetjes, Annemiek

creatiesmarian zei

Snoesje is echt een prachtige kaart.
En de creabilitie erg mooi effect
En het kleuren ziet er ook super uit.
Gewoon een geweldige kaart
Groetjes Marian

Jannie zei

Heel lief.

Groetjes Jannie.

Nyna zei

Hoi Jolande!
Wat een prachtig kerstkaartje zeg, heel warm!

Liefs, Nyna.

Bianca zei

Ohh wat een lieverd.
En het inkleuren is hartstikke goed gelukt.
Groetjes,
Bianca

Tineke's hobby zei

Wat een prachtig kaartje heel mooi met dat stempeltje mooie bloemen en het inkleuren is je super goed afgegaan ziet er super uit
Groetjes Tineke

Hannie St zei

Een hele mooie kaart Jolande,

groetjes, Hannie

Neltine zei

Wat een snoesje hoor Jolanda. Ik hou helemaal niet van die 'snoesjes' maar jij maakt er echt een snoezige kaart van:)

Groetjes,
Neltine

Elly zei

Wat een snoesje Jolande ;-)

groetjes, Elly

Diane zei

Schitterende kaart zeg!

Groetjes,
Diane

PS je achtergrond van je blog is ook weer leuk veranderd. Mooie warme kleur

Aleida zei

Mooie kaart! Mooie kleuren.
groetjes,

Crea Gea zei

Supermooi kaartje en het inkleuren is toch goed gelukt,mooi hoor
liefs Gea

Yvonne zei

Mooi kaartje en wat een lief stempeltje.

Debbie zei

prachtig kaartje, idd een snoesje!
xxDebbie