KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 16 oktober 2010

Doosje met waxinelichtjes en een kaart.

Doosje en kaart zijn gemaakt van cardstock.
Het cardstock is bewerkt met 2 kleuren Paper Soft Color.
Daarna heb ik het papier bestempeld met een achtergrond tekststempel.
Bij de kaart heb ik de kleuren tegengesteld gebruikt dan bij het doosje.
De vogel op tak is een Creatable van Marianne Design.
De bloemetjes zijn gemaakt met de retropons en strassteentjes.
Het grasrandje op de kaart: mijn prijs, gewonnen bij Crealies, hij is zo mooi en fijntjes, ik heb het 2x gebruikt, 1x met 3D-blokjes erachter.
De kaart, de vogel en bloemetjes heb ik bewerkt met glimmermist.
De kantjes komen van de markt.
In het doosje passen 18 kaarsjes.
Ik heb dit gemaakt voor een nicht die donderdag jarig is.





















Groetjes Jolande.

36 opmerkingen:

annemarie en marjolijn zei

jeeej wat een leuk doosje!!
helemaal weg van!!
zeer leuk idee, leuk om te geven en om te krijgen!!
liefs annemarie

Martha zei

Wow, schitterend!!
Je nicht zal er super blij mee zijn :-)

Chantal zei

Schittered doosje! Mooi gemaakt!
Groetjes Chantal.

Wendy Kamp zei

Prachtig hoor Jolande! Het papier is ook super mooi!

Groetjes,
Wendy

Geertje zei

Dit is weer genieten Jolande.
Echt weer een heel mooi doosje.
Papier en alles is echt heel mooi.
Fijn weekend.

Groetjes Geertje,

Aleida zei

Wat leuk, zo'n groter doosje. Daar kan ze een voorraadje in kwijt. Het ziet er ook heel mooi uit. Leuk dat je dat papier zelf gemaakt hebt.
groetjes,

M@rjan zei

Wow... zo ontzettend mooi, Jolande!!
Erg leuk om te lezen hoe je het gemaakt hebt!

Fijn weekend, Marjan

Nora zei

Yes, dit is helemaal mijn ding. Zooooo mooi!

Astrid zei

Ik vind hem heel mooi, echt een pracht kado om te geven.
Groetjes Astrid

Linda zei

wat eens chitterend cadeau is dat zo, heel leuk
gr linda

jaimie zei

Hallo Jolande,

WAUW!!!! Prachtige set ség!!

Groetjes, Jaimie

Tineke zei

Een schitterend doosje met waxinelichtjes erin Jolande! Prachtig gemaakt.. Als je nicht er niet blij mee is, weet ik nog wel iemand ;)
Groetjes, Tineke

Henriëtte zei

Tjonge Jolande, wat een schitterend kadootje heb je voor je nichtje gemaakt. Zal ze zeker blij mee zijn.

Groetjes Jet

miriam zei

Wat een leuk doosje ,heb die marianne mal ook nog liggen zal hem toch eens gaan gebruiken.

Werken leuk he die randjes ??

gr miriam

Neline zei

wauw.......helemaal super zeg! ik vind hem prachtig!!!
groetjes
Neline

Diane zei

Alweer van die mooie projecten zeg! Erg leuk om naar te kijken.

Groetjes,
Diane

Riet zei

Allermensen Jolanda,Wat schitterend gemaakt,leuk die mal van die vogel,prachtig papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

heidy zei

Hoi Jolande,prachtig,ik weet niets anders te zeggen
Groetjes Heidy

martina's kaartjes zei

Oh Jol !!!!! Wat superprachtig mooi ! Adembenemend echt waar !!!! Dit zeg ik echt niet vaak, maar nu echt wel !! super super superknap gedaan !
Bedankt voor je lieve woorden op mijn blog,
groetjes, martina
x

Jannie zei

Wow wat een schitterend doosje Jolande

Groetjes Jannie.

creatiesmarian zei

Zo echt super mooi zeg. En wat een leuk idee om te geven. En ook om te krijgen natuurlijk.
Groetjes Marian

angelique zei

Jee wat ontzettend mooi en erg stijlvol! super!

susie zei

WAT IS DIT PRACHTIG !!! En zo chic !!

nog een fijne zondag; Susie

Miranda de Groot zei

wauw wat is dit mooi zeg
groetjes miranda

Tini zei

Wat is dat leuk zeg! Je zal het maar krijgen! Wat boffen die mensen toch allemaal die zulke mooie creaties krijgen, ik vind het echt GEWELDIG!

Fijne zondag verder.
Gr. Tini

Esther zei

Wow ziet er super uit zeg.
Heel leuk geheel geworden zo samen.
Leuk om te krijgen en te geven.

Groetjes Esther

Annemarie zei

Wauw wat een ontzettend mooi doosje heb je ervan gemaakt, zo'n elegante uitstraling. Erg mooi uitgevoerd.

Kim zei

Wat ontzettend mooi. En het doet zo lekker nostalgisch aan en die kleuren die zijn ook zo mooi.

Elly zei

SUPER!!!!!!

groetjes, Elly

Tineke's hobby zei

Wow wat heb je dat weer mooi gemaakt heel leuk idee om zoiets weg te geven het is erg mooi gedaan met die vogel op tak mooi papier en heel leuk om er een kaart in de zelfde stijl erbij te doen
Groetjes TIneke

Crea Astrid zei

Wat een mooi doosje, heb je gemaakt Jolande.
Ik zie dat je de Crealies border (kantje) al hebt gebruikt.

Groetjes Astrid.

crealinedance zei

Hoi jolanda Mooi doosje geworden.Gr.Nel

Myriam zei

Schitterend doosje en prachtig kaart. Echt klasse!

-xxx- Myriam

Miranda zei

helemaal super!

gr
Miranda

Yvonne zei

Ontzettend mooi allebei.
En natuurlijk een geweldig kadootje.
Groetjes Yvonne

crea-elma zei

Hoi hoi,

Helemaal leuk cadeautje geworden, vogel komt ook heel gaaf over zo-)
Tot morgenavond, kijken wat je dervan bakt-))))))))

groetjes Elma