KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 29 oktober 2010

Cadeaudoosje met bijpassende kaart en een nieuwtje.

Hallo allemaal, ik wil jullie laten weten dat ik vanaf vandaag in het D.T.team van Hobbystunter zit.
Ik ben er trots op dat ik nu ook een Stuntertje ben.


Ik heb een doosje met bijpassende kaart gemaakt voor mijn nicht die morgen haar verjaardag viert.


Gebruikte materialen:
Cardstock.
Papier: Tilda.
Takje: Sizzix.
Roosjes; Homemade.
Cirkel: Geëmbosd met een cuttlebugmal.


Voor de rozen heb ik verschillende ponsen gebruikt.
De grote roos heb ik met een snijmal van Sizzix gebruikt.
Ikzelf vind hem heel mooi geworden.


De mal heb ik eerst ingesmeerd met inkt en daarna door de cuttlebug gehaald. Het hartje van de bloemen een pareltje gegeven met de Perlépen.


Het doosje heb ik gevuld met waxinelichtjes, in dit doosje passen 27 kaarsjes.

Een fijn weekend, liefs Jolande

50 opmerkingen:

miranda zei

Hoi Jolande,
Gefeliciteerd,en je kaart en doosje zien er super mooi uit.
Groetjes Miranda.

Anneke zei

Gefeliciteerd! toen ik het berichtje vanmorgen zag op de blog van hobby-stunter had ik al zoiets door. En je doosje en kaart zijn leuk geworden!
Groetjes Anneke

Thea zei

Hoi Jolande,
Gefeliciteerd met je nieuwe "job" hartstikke leuk voor je.
Het doosjes is ook weer een mooi geheel, en de grote roos Super!!
Fijn weekend, groetjes Thea

Miranda de Groot zei

gefeliciteerd. je doosje is prachtig.
groetjes miranda

Linda zei

Wauw leuk voor je joh gefeliciteerd met je DT plekje. Het doosje is weer fantastisch mooi
gr linda

Diana zei

gefeliciteerd.!!

en wow wat een prachtig doosje heb je gemaakt!!

groetjes Diana

Annemiek zei

Gefeliciteerd met je DT-plekje! Echt verdiend! En je doosje is gewoon weer super!

Groetjes, Annemiek

Tineke zei

Gefeliciteerd met je DT plekje Jolande!! En je doosje met kaart zijn supermooi..
Groetjes, Tineke

Neline zei

Hey ander stuntertje;)
Wat leuk voor je, gefeliciteerd met je nieuwe job, maar dat gaat helemaal goed komen!!
de doosje is prachtig en je grote roos is helemaal superssss!
groetjes
Neline

heidy zei

Hoi Jolande,geweldig meid,je verdiend het
En je maakt je nicht volgens mij ook erg gelukkig met dit kunstwerkje
Groetjes Heidy

Ageeth Holster zei

Hoi Jolande, gefeliciteerd!! Je hebt het verdiend, je maakt schitterende dingen. Wat je nu weer hebt gemaakt is echt heel erg mooi. Ik ben weg van de grote roos, die vind ik helemaal super hoor.
Groetjes van Ageeth

Yvonne Rijk zei

Hoi Jolande,
Proficiat hoor, je hebt het verdiend. Ik volg je nu al een hele poos en heb al zo veel mooie creaties van jou hand gezien. Het doosje is ook weer schitterend en inderdaad de grote roos is supermooi. Heel veel succes als stuntertje.
Groetjes van Yvonne Rijk

Ineke zei

gefeliciteerd en je doosje en kaart zijn schitterend.

regina zei

hoi

gefeliciteerd met je nieuwe job!!

je verdient het echt want je maakt altijd schitterende creaties,heel veel succes!!!

dit doosje en kaart is ook weer erggggg schitterend super!!!

gr regina

Aloesaloes zei

Wat is dit schitterend gemaakt zeg! Prachtig met de zelfgemaakte rozen erbij.
Gefeliciteerd met je benoeming als Stuntertje!

Groetjes, Loes

Aleida zei

Gefeliciteerd! Ze hebben een neus voor creativiteit!
Je doosje met kaart is weer geweldig! Allerlei technieken gecombineerd tot iets nieuws.
groetjes,

creatiesmarian zei

Hoi Jolande, gefeliciteerd!! Je maakt prachtige/schitterende dingen.
Dit doosje is ook weer super.
Groetjes,Marian

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg leuk Jolande!
Ik ben net volger van je geworden omdat ik je kaarten prachtig vind, eigenlijk wil ik je even iets vragen over de mail, zou je mij een mailtje willen sturen naar idaanna@gmail.com ?

Liefs Ida
PS wordt je ook volger bij mij ?

Martha zei

Super zeg, gefeliciteerd!!! En dit is helemaal geweldig!
Groetjes,
Martha

Tineke's hobby zei

Gefeliciteerd super hoor je verdiend het je maakt mooie dingen
Je doosje is super mooi heel mooi van kleur leuk gedaan
Groetjes Tineke

Astrid zei

Wow Gefeliciteerd zeg en wat een prachtig doosje, en mijn roosjes lukken ook al aardig hoor, ik ben nu bezig met theedoosjes voor een theerestaurant en daar zitten ze op.
Groetjes Astrid

M@rjan zei

Verbaast mij niet... je bent een aanwinst!

Veel plezier met je DT daar en wat is dit weer een prachtige creatie,mooi in deze tinten! Chic!!

Groetjes, Marjan

Ilonka zei

Jolanda gefeliciteerd je verdient het en deze is ook weer supermooi!

Groetjes Ilonka

durvina zei

Van harte gefeliciteerd, met je DT plek.
En wat een gaaf doosje, je roojes zijn prachtig.

martina's kaartjes zei

Dat is dubbel en dik verdiend !!! een supermooie werkjes maak je ook ! zeker wel de moeite ! proficiat .
liefs, martina
x

Lia zei

Gefeliciteerd hoor Jolande, leuk ben benieuwd wat jullie de komende tijd allemaal voor spannends gaan doen/maken.
Je doosje is weer fantisch mooi.

groetjes Lia

crea-elma zei

Wat is die weer supers, Jolande! Top!
Suc6 vandaag, druk dagje-)

Ben blij dat je, ja hebt gezegd tegen ons team-)
Jij hoort en past daar zeer zekers in!!

greets Elma

anita01 zei

Ein-de-loos.....gaaf doosje en je roosjes, ik kan ze bijna ruiken, zo mooi.

Van harte hoor stuntertje hi,hi, gaat geweldig leuk worden met jou erbij....

Warme groetjes,
Anita

Jannie zei

Gefeliciteerd Jolande met je nieuwe DT job.
Super gaaf voor je.
En deze creatie is ook weer zo mooi!!!!

Groetjes Jannie.

Henriëtte zei

Gefeliciteerd met je plekje in het DT-team!!! Superleuk voor je.
Je doosje met kaartje ziet er geweldig uit zeg!

Groetjes Jet

p.s. mijn doosje heb je idd al gezien bij Jose

Linda zei

Proficiat Jolan!!! En wat heb je weer een mooi cadeau gemaakt

Gr Linda

Brenda en Astrid zei

Gefeliciteerd dat je bij het DT-team zit. Je doosjes zijn ook super gave.
Groetjes Brenda en Astrid

Crea Astrid zei

Gefeliciteerd met je plekje in het DT-team.
Heel erg superrr je doosje.

Groetjes Astrid.

Miranda zei

super doosje met kaart, echt erg mooi
en hardstikke tof dat je ook een stuntertje bent geworden, gezellie hoor!!!

gr
Miranda

Wilma zei

Schitterende kaart! De roos is PERFECT! Wat een creatieve ideetjes, knap van je hoor! Geen wonder dat ze jou als DT-teamlid hebben gekozen!
Gefeliciteerd! Ze hebben nu een MEGA-creatieveling in het team!
Liefs
Wilma

Anette zei

Dit is ook weer een prachtig doosje! En wat leuk dat je een stuntertje bent geworden. Gefeliciteerd en veel plezier.

Diane zei

Wouw het ziet er weer schitterend uit. Enne ik kan me heel goed voorstellen dat je gevraagd bent voor dat team. Maak er een mooie tijd van.

Groetjes,
Diane

Ans zei

Allereerst van harte proficiat met je nieuwe "baan".
En Jolanda, dit schitterende doosje met waxinelichtjes vind ik helemaal het "einde".
Groetjes Ans

Annemarie zei

Wauw wat mooi, ik vind vooral je roosjes schitterd.
Groeten annemarie

Riet zei

Gefeliciteerd met je nieuwe dt job Jolanda.
Wat heb je dit schitterend gemaakt,prachtig die roosjes met die pareltjes.

Liefs Riet.

Marja Sch zei

Gefeliciteerd hoor je verdient het helemaal met je prachtige creties. Deze doos is weer geweldig. Groetjes Marja

Hannie St zei

Ziet er schitterend uit Jolande,

groetjes, Hannie

Gusta zei

gefeliciteerd met je plaatsje in het DT team
en je kaart en doosje is echt super mooi. ook mooie roosjes ! en de mal met inkt echt heel mooi

groetjes Gusta

susie zei

Gefeliciteerd Jolande met je DT plekje; jij maakt wreed schone dingen.
Je doos en kaart zijn prachtig !!!

groetjes , Susie

miriam zei

Gefeliciteerd en heel veel plezier als dt lid ,het verbaast me niets dat ze je gevraagd hebben ,je maakt altijd zo'n mooie dingen.
Ook je doosje is weer schitterend gemaakt

liefs miriam

scraplouise zei

Wat super voor je gefeliciteerd met je DT-schap, je creatie is weer prachtig geworden.

gr.Louise

Eveline zei

gefeliciteerd jolanda!!!

je kaart en doosje zijn echt supermooi geworden!!
die roosjes zijn heel erg mooi gemaakt

groetjes

eveline

marian zei

Hoi "stuntertje",
Gefeliciteerd hoor, ze hebben een goede keuze gemaakt.Wat je nu hier laat zien is ook weer geweldig mooi.
Ik houd het blog van de stunter al in de gaten dus ik ga je daar ook vast wel tegenkomen.

Groetjes Marian

Yvonne zei

Erg mooi in deze zwart/wit tinten.
Geweldig om dit kado te krijgen.

Hilda zei

Ja hoor en nog een gave creaties. Wat een super doos en dan de takjes en roosjes, ik ben helemaal verliefd.

Groetjes hIlda