KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 10 oktober 2010

Kerstdoosje.

Donderdagochtend bij Hobbystunter lekker zitten freubelen.
We hebben dit doosje gemaakt, ik heb het vanochtend afgemaakt.
Ik ga er chocolade hulstblaadjes in doen.
Papier is van Graphic 45. ( te koop bij hobbystunter).
De hulsttakjes en de bloemen zijn gemaakt met een pons ( te koop bij hobbystunter).
De randen van de hulsttakjes heb ik bewerkt met distress-inkt.
De bloemetjes heb ik bewerkt met glimmermist en in het midden heb ik kraaltjes geplakt.
De tekststempel is van het Kruitvat.
Het doosje sluit met een strik.

















Een fijne zonnige zondag, liefs Jolande

39 opmerkingen:

M@rjan zei

WOW... wat een SUPERmooi doosje!!
Ben er echt weg van!

Groetjes, Marjan

Linda zei

schitterend gedaan
gr linda

jaimie zei

Hallo Jolande,

Oh wat een lief doosje en mooie kleuren en papier, en ik moet echt eens gaan zien in het kruidvat denk ik hoor, hihi.

Groetjes, Jaimie

Miranda de Groot zei

wat een prachtig doosje. leuk om te maken en om te krijgen.
groetjes miranda

Brenda en Astrid zei

Wat een leuk doosje is het geworden. Weer eens iets heel anders. De kleuren combinatie vind ik ook heel mooi.
Groetjes brenda en Astrid

Annemiek zei

Superschattig doosje!!!

Wendy Kamp zei

Wauw wat heb je dat mooi gemaakt!

Groetjes,
Wendy

freubeltjes kaarten zei

Hallo Jolande,

Je kerstdoosje is prachtig geworden.

Groetjes Ageeth.

Astrid zei

Prachtig doosje Jolande, echt heeeeeeel mooi.
Groetjes Astrid

Elly zei

Gaaf doosje zeg!!
ik zal je even de tijd geven om chocolade hulstblaadjes te gaan kopen en dan stuur ik je mijn adres hoor hahahaha

groetjes, elly

creatiesmarian zei

Hartstikke leuk en erg mooi doosje
Groetjes Marian

heidy zei

Hoi Jolande,dit is weer super,erg mooi.
Groetjes Heidy

Geertje zei

Een heel mooi doosje.
En heel mooi papier.
Een mooie stempel.
Dus
MOOI MOOI MOOI.
Nog een fijne zondag gewenst.

Eveline zei

wat een prachtige doosje!!!

groetjes
eveline

Wilma zei

Supermooi kerstdoosje Jolande! Inderdaad perfect om er chocolade hulstblaadjes in te doen! Jij ook nog een fijne zondag!
Liefs
Wilma

Kim zei

Nog zo'n leuk doosje. Inderdaad ideaal om chocolaatjes in te doen.

Martha zei

Dit is weer helemaal geweldig!!!

Esther zei

Super gezellig doosje geworden,heel leuk papier ook.

Groetjes Esther

Aleida zei

Wat een geweldig mooie hulstblaadjes! En leuk, die kraaltjes in de kerstrozen. Weer super!
groetjes,

Hannie St zei

Wat een mooi doosje Jolande,

groetjes, Hannie

regina zei

hoi

wat een superrr mooi doosje!!

heel erg mooi gemaakt!!

gr regina

martina's kaartjes zei

Wat een prachtig werkje !!! Supermooi, prachtige kleuren, ben er helemaal weg van !
nog een fijne avond,
liefs, martina
x

Anette zei

wat een leuk kerstdoosje en dat er chocola in gaat spreekt vanzelf! Leuke stempels hè die van het kruidvat, ik heb er zelf ook een van meegenomen.

annemarie en marjolijn zei

jeetje wat is dit mooooi!!
wat een geweldig kadootje.
en die hulsttakjes lijken wel echt!!
wauw!
groetjes annemarie

Hélène zei

Wat een ontzettend mooi kado doosje! Helemaal top!

Groetjes Helene

crea-elma zei

Hoi hoi,

Wat is *ie* gaaf geworden he! top!

Hier nog bovenkant bewerken, maar komt goed-))
( zal ff voorbeeldje meenemen van zeepbonbons met hulstblaadje)
tot donderdag!

groetjes Elma

Riet zei

Ohhh wowww Jolanda,Wat een prachtige doos heb je gemaakt.
Heel erg mooi papier,en wat mooi gedaan die bloemen met die takjes.

Liefs Riet.

Jannie zei

Een heel lief en mooi doosje

Jannie

Crea Astrid zei

Wat is het een lief en schattig doosje geworden. Jammer dat ik er niet bij kon zijn en je misgelopen ben.

Groetjes Astrid.

Ageeth Holster zei

Hij is prachtig geworden. Super papier hoor. Erg leuk voor de kerst.
Groetjes Ageeth

Tineke's hobby zei

Wat een schitterend doosje heel mooi model ook
Super mooi papier en die tekststempel is ook erg mooi
Groetjes Tineke

Henriëtte zei

Wauw Jolande, wat is ie mooi geworden. Leuk hoe je de blommetjes bewerkt hebt en de stempel is ook toppie zeg!
Mijn doosje is nog niet helemaal af en die zet ik ook pas neer als ik m al weggegeven heb.

Groetjes Jet

Patricia zei

Ook weer super mooi hoor Jolande!!!!!!
Gr. Patricia

Thea zei

Hoi Jolande,
Een heel mooi doosjes heb je gemaakt!
Groetjes Thea

Gusta zei

echt mooi Jolande

groetjes Gusta

Tineke zei

Een supermooi doosje Jolande!!! Prachtig zijn de bloemetjes..
Groetjes, Tineke

Miranda zei

Hi Jolanda, wat een prachtige doosjes ook de vlinder doos! Prachtig tot in de details, groetjes MIranda

mandy zei

even een vraagje zou ik het patroon mogen van je doosje vindt hem zo geweldig mooi groetjes mandy
http://mandyscreaties.blogspot.com

Diane zei

Wouw dat ziet er echt mooi uit. Je hebt echt lekker zitten frobelen.

Groetjes,
Diane