KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 13 oktober 2010

Vintage kerst.

Mijn dag begon vandaag goed want ik heb met bloghoppen een Creative Border gewonnen van
Crealies.
En ik heb hem gewonnen bij Martine.
Dank jullie wel Martine en Annelies, ik ben er heel blij mee.

Dan nu mijn kaart.
Ik heb hetzelfde papier (Cosmo Cricket) als de kaart hieronder gebruikt, maar de kaart is totaal anders geworden.
Alle randen heb ik bewerkt met de Distresser en Distress-inkt.
Ik heb een Nellie's Multiframe gebruikt en een dubbele rand gehaakt, met bruin en ecru haakkatoen.
De roosjes zijn zelf gemaakt en daaronder zitten sneeuwvlokken, gemaakt met een pons.
De takjes zijn ook gemaakt met een pons.












Groetjes Jolande

35 opmerkingen:

Tini zei

Hoi Jolande,
Wat leuk zeg dat je het gewoonen hebt, de kaart is ook heel erg mooi ook, ik vind de roosjes ook heel mooi gedaan, zal ik ook nog een smoeten leren, echt een prachtige kaart.
Gefeliciteerd.

Gr. Tini

freubeltjes kaarten zei

Hoi Jolande,

Prachtige kaart heb je gemaakt en veel plezier met je gewonnen prijs.

Groetjes Ageeth.

Ageeth Holster zei

He Jolande, gefeliciteerd met je prijs. Leuk voor je hoor! Je kaart is ook weer meer dan prachtig.
Groetjes van Ageeth

Linda zei

Wat leuk voor je dat je een prijs gewonnen hebt, gefeliciteerd ermee en veel plezier ermee.
Je kaart is weer geweldig
gr linda

miriam zei

dag jolanda

Gefeliciteerd en het zijn echt fijne stanzen veel plezier ermee.
Ook deze kaart is schitterend

gr miriam

M@rjan zei

Gefeliciteerd met je prijs!Ik heb ook best wat van Crealies, ze zijn geweldig!
Mooi is je kaart geworden! Super, zoals jij die roosjes maakt, erg mooi!

Groetjes, Marjan

heidy zei

Hoi Jolande,gefeliciteerd met je prijs,en wat een mooie kaart heb je weer gemaakt.
Groetjes Heidy

Neline zei

gefeliciteerd met je prijs! super hoor;)
enne...je kaart is weer prachtig.
groetjes
Neline

Tineke's hobby zei

Gefeliciteerd met je gewonnen prijs leuk hoor
Je kaart is wer super mooi geworden echt prachtig
Groetjes Tineke

susie zei

Gefeliciteerd met je prijs Jolande.
En wat is je kaart weer mooi !!! En deze keer 2x een randje om je kaart gehaakt , heel knap van je !!!

groetjes , Susie

Gusta zei

deze kaart is ook weer super leuk ! en gefeliciteert met je prijs gaaf hoor

groetjes Gusta

Astrid zei

Gefeliciteerd met je gewonnen prijs, en dit kaartje is weer helemaal te gek. Geweldig.
Groetjes Astrid

Tineke zei

Gefeliciteerd met je prijs!
En ook dit kaartje is weer supermooi Jolande.
Groetjes, Tineke

Annemiek zei

Leuk dat je gewonnen hebt, veel plezier met je prijs! En ook dit kaartje is weer supers!

Anette zei

wat een leuke serie kerstkaarten maak je!! En gefeliciteerd met je randje.

Gr. Anette

regina zei

hoi

wow wat een geweldige kaart,ik vind dat gehaakte erbij iedere keer heel erg mooi ik kan niet haken!!

gefeliciteerd met je prijs!!

gr regina

Lia zei

Leuk Jolande, een crealies randje gewonnen, super.
Enne je kaart is ook weer erg mooi.

groetjes Lia

Hélène zei

Gefeliciteerd met je Crealies prijs! Erg leuk ;-)

En wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt, super!

Groetjes Helene

Wendy Kamp zei

Zo wat een prachtige kaart weer Jolande, heel mooi gedaan!
En gefeliciteerd met je prijs!

Groetjes,
Wendy

Aleida zei

Ha, gefeliciteerd! Die randjes van Crealies zijn erg leuk.
Je kaart is super! Ik ga morgen ook weer aan het haken, vandaag je enkele randje aan een stukje van 12 x 4 gemaakt. Ik begin te snappen hoe het werkt. Is verslavend!
groetjes,

Kim zei

Gefeliciteerd met je prijs en wat een geweldige kaart heb je weer gemaakt.

Gwendolyn zei

Wow dit ziet er echt geweldig uit! Enne gefelcitieerd met je prijs!

Liefs Gwendolyn

angelique zei

wauuw wat mooi! Ik blijf met bewondering naar dat haakwerk kijken zeg, ben er jaloers op! gefeliciteerd met het winnen!!

groetjes angelique

Miranda de Groot zei

wat een prachtige kaart. en gefeliciteerd met je prijs.
groetjes miranda

Annemarie en Merit zei

SCHITTEREND!!!!!! dat gehaakte kant is echt prachtig meid wat een talent heb je,zo'n mooie kaart.

Esther zei

Ik had al gezien dat je de gelukkige winnaar was.
Veel plezier met je prijs en gefeliciteerd.
Je kaart is ook weer super geworden net als de vorige.

Groetjes Esther

jaimie zei

Hallo Jolande,

Proficiat met uw prijs, en wat heb je die kaart weer prachtig gedaan en een dubbele gehaakte rand, mooi en die roosjes zelf gemaakt, dat is ook wat werk hé, niet?

groetjes, Jaimie

mandy zei

hoi jolande ik heb een vraag voor je zou je me willen mailen!
mandyhoekveen@hetnet.nl
groetjes mandy

Chantal zei

Jolande,

Gefeliciteerd met je prijs !! Vind je kaart helemaal geweldig.

Groetjes Chantal

Riet zei

Gefeliciteerd met je prijs bofkont.
Je kaart is prachtig Jolanda,heel mooi papier,leuk gedaan dat gehaakte randje.

Liefs Riet.

...Astrid... zei

geweldige kaart

en gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!

Diane zei

Wat een bijzondere kaart weer!

Groetjes,
Diane

Martha zei

Weer een schitterende kaart! SUPER!
Fijn weekend en groetjes,
Martha

creatiesmarian zei

Gefeliciteerd Je kaart is schitterend
Groetjes Marian

Yvonne zei

Gefeliciteerd met je prijs.
Wat is dit een prachtige kaart, ik vind je gehaakte randjes erg mooi.
Groetjes Yvonne.