KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 12 oktober 2010

Vintage kerstkaart..

Papier: Cosmo Cricket.
Alle randen zijn bewerkt met de distresser en Distress-inkt.
Het hert heb ik uit het papier gesneden met een multiframe van Nellie Snellen en is dus geen stempel.
De stiksteekjes heb ik met de hand geborduurd en het kantje zelf gehaakt.
Op een mooie strik en wat strass-steentjes na heb ik geen frutsels gebruikt, vind het papier te mooi om ergens onder te verstoppen.
















Groetjes Jolande.

41 opmerkingen:

Linda zei

wat een schitterende kaart
gr linda

Kim zei

Dat is een hele chique kerstkaart en dat papier is inderdaad prachtig.

Ageeth Holster zei

Schitterend!!!! Mooie kleuren hij is erg origineel, super papier hoor.
Groetjes Ageeth

Gusta zei

wat een mooie kaart Jolande

groetjes Gusta

heidy zei

Oh Jolande ,hij is prachtig!!!
Groetjes Heidy

Jannie zei

Heel mooi,

Groetjes Jannie

martina's kaartjes zei

Wow, met de hand borduren ! ? Daar pas ik wel even voor ! Knap gedaan ! nog een fijne dag,
groetjes, martina
x

sanne zei

heel is heel erg mooi.

En gister heb ik alle kaarten na gekeken om te zien wat er verkocht is van alle kaarten. De jouwe zijn al allemaal verkocht. Nogmaals bedankt.

gr Sanne

regina zei

hoi

schitterend!!

en het papier is zeker heel mooi!Q!

gr regina

Lia zei

Wat een schitterende kaart weer Jolande, erg leuk gedaan met het hertje.

groetjes Lia

Annemiek zei

Wauw, hij is zeker mooi hoor!

M@rjan zei

Prachtig! Helemaal mee eens, soms is papier van zichzelf al zo mooi, dat wil je zo houden!

Groetjes, Marjan

Hannie St zei

Prachtige kaart Jolande. Wat leuk zo'n randje wat je zelf hebt gehaakt.

groetjes, Hannie

Thea zei

Hoi Jolande,
Prachtige kaart!
Groetjes Thea

Wilma zei

Prachtig...prachtig...en Trés Chic! Heeeel origineel ook. Jolande, je hebt een fantastische eigen stijl!
Liefs
Wilma

wilga zei

Het is weer een schitterende kaart Jolanda!!

Groetjes, Wilga

Maleika zei

Eine prächtige Karte, traumhaft schön! Ein ganz dickes Lob dafür!
Liebe Grüße aus Deutschland - Maleika

jaimie zei

Hallo Jolande,

Wat een leuke kaart!

groetjes, Jaimie

Tineke zei

'k Vind em schitterend Jolande!!!
Groetjes, Tineke

Eveline zei

wat een prachtige kaart!!!

Groetjes

eveline

Riet zei

Wat een schitterende kaart Jolanda.

Liefs Riet.

Neline zei

Prachtig weer!!! Het papier is inderdaad super, en heeft niet veel nodig van versiering.
groetjes
Neline

Astrid zei

Wauw Jolande heeeeeeeel erg mooi en inderdaad super mooi papier.
Groetjes Astrid

Esther zei

Pracht van een kaart weer geworden,heel leuk.

Groetjes Esther

chantal zei

wauw wat een stijlvolle kaart! Met de hand borduren en dan nog een kantje haken! Prachtig hoor.
Liefs Chantal

Anneke klerks zei

deze is echt heel schitterend!!!!
liefs Anneke

creatiesmarian zei

Chique stijlvolle kaart,werkelijk Praaaachtiiiiig
Groet, Marian

Tineke's hobby zei

Wat een schitterend kaartje het heeft iets chiques vind ik erg mooi
Groetjes Tineke

Aleida zei

Leuk idee: een plaatje ponsen uit het dp met een nestie.
Heb je een patroontje van dat haakwerkje? Is vast veel werk, het ziet er super uit. Ik heb net op de markt wat nieuwe kleurtjes gekocht.
groetjes,

Martha zei

Het is weer schitterend!!!

Miranda zei

één woord, Prachtig!! (zijn er stiekem toch weer 3)

gr
Miranda

Yvonne Rijk zei

Wow Jolande, na een tijdje afwezig te zijn geweest heb ik je blog weer eens bijgelezen. Wat een mooie dingen heb je gemaakt. Het vlinderdoosje, het bruidspaardoosje, het kastje met laadje en de vele mooie kaarten. Je haakwerk is werkelijk prachtig. Ik kom nog niet verder dan een simpel bloemetje haken maar wil me er deze winter nog wel eens in verdiepen. Vanaf nu heb ik weer meer tijd om te bloggen en mijn handen jeuken om zelf ook weer eens creatief te zijn. Groetjes van Yvonne Rijk

susie zei

Wauw Jolande , dit is weer een specialleke ! Prachtig papier !
Mooi geborduurd en weer een mooi randje gehaakt.
Schitterend !

groetjes , Susie

Geertje zei

Het is weer een heeeeel mooi kaartje geworden Jo.

Groetjes Geertje,

Crea Astrid zei

Wate een mooie chique kaart is het geworden. Mooi papier ook.

Groetjes Astrid.

Diane zei

Wat een variatie aan stijlen heb jij toch. Leuk om te zien.

Groetjes,
Diane

miriam zei

Hij is weer mooi jolanda

gr miriam

m@deliefjuh zei

een prachtige kaart! en als ik jou was zou ik even op mijn blog kijken!! veel plezier ervan!!

Patricia zei

Wauw wat een mooie kaart!!!!
Gr Patricia

hennie zei

Een prachtige kaart zeg!
Hennie

Crea Astrid zei

Hoi Jolande,

Ik zag net bij Crealies, dat je een prijs (border) had gewonnen. Van harte gefeliciteerd. Leuk zijn ze, he. Dat word sparen geblazen.

Groetjes Astrid.