KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 12 november 2010

Flying Tilda.

Het idee van deze kaart komt van Whiff of Joy, Inspirational and Turtorialblog.
Ik heb er mijn eigen draai aan gegeven.


























Tilda kan heen en weer vliegen, met behulp van een strookje acetate en door de grote sneeuwvlok heen en weer te bewegen.
Papier: SEI.
Cardstock: Met een embossingfolder door de cuttlebug gehaald.
Stempel: Magnolia ingekleurd met Distress-inkt. Vleugels behandelt met lijm en glitters.
Tekststempel: Kruidvat.
Sneeuwvlokken: Blokker.
Roosjes: Homemade.
Takjes: Nellie Snellen pons
Afgewerkt met strassteentjes en een brad.















Fijn weekend, liefs Jolande

42 opmerkingen:

Linda zei

Goedemorgen, Wat is ie leuk geworden, echt een schatje. Ik had die turtorial ook bij mijn favorieten gezet, hij is echt leuk.
gr Linda

heidy zei

Oh wow Jolande,gewelsdig!!!!
Ik vindt hem schitterend.
Groetjes Heidy

scraplouise zei

Waauw wat mooi zeg, lief zo in die blauw tintjes, bedankt voor tip van de sneeuwvlokjes!.

gr.Louise

Tini zei

Hoi Jolande,
Wat een leuk idee!
Echt heel mooi.

Fijne dag verder.

Gr. Tini

Lia zei

Hij is heel mooi Jolande, erg leuk dat Tilda op deze manier kan vliegen.

Groetjes Lia

Crea Astrid zei

Hoi Jolande,

Wat is je kerstkaart weer erg mooi geworden. Leuk hoor, dat je engeltje zo kan bewegen. Mooi papier heb je gebruikt.

Groetjes Astrid.

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw prachtig Jolande!

Liefs Ida

Astrid zei

Goh, wat goed van je zeg, het staat heel leuk.
Mooie kaart.
Groetjes Astrid

Elly zei

In één woord; GE-WEL-DIG!!
Wat een superapart idee, zo met die vliegende Tilda.

groetjes, Elly

Henriëtte zei

Jolande, hij is echt supergaaf geworden. Was gisteren heel leuk om te zien en mee te "spelen"

Groetjes Jet

Annemarie zei

Wauw wat een mooie kaart. Tilda is ook erg ooi ingekleurd.
Groeten Annemarie

Neline zei

wauw...wat een leuke kaart weer! mooi ingekleurd, super papier. Top weer hoor;)
groetjes
Neline

Anneke klerks zei

Die is weer prachtig!!!
fijn weekend
liefs Anneke

Esther zei

Schatje van een kaart weer geworden hoor.

Groetjes esther

crea-elma zei

Hoi hoi,

In het echie is dees nog mooier dan hier!
Super van de leuke, heb je trouwens m`n mail binnen gekregen, vrees van niet eigenlijk-))
Hoor ut wel?-)

greets Elma

M@rjan zei

Oh wat lief! Ze kan vliegen!! Ik dacht eerst dat er p.o. een vouw in je papier zat tot ik verder keek. Erg mooi Jolande!! Ook de kleurtjes.

Groetjes, Marjan

Wendy Kamp zei

Ohh super zeg! Ik vind de kleuren ook zo mooi!

Groetjes,
Wendy

creatiesmarian zei

Prachtige kaart en mooie kleurencombinatie
Groetjes,Marian

Gretha zei

SCHITTEREND!!!!!!!
groetjes Gretha

Hannie St zei

Een hele mooie kaart weer Jolande,

groetjes, Hannie

Tineke's hobby zei

WOW dit is echt schitterend wat een mooi idee en heel mooi gedaan
Groetjes Tineke

martina's kaartjes zei

Heeeeel mooi ! heb ik onlangs ook op de tutorial gezien, maar had me er nog niet aan gewaagd ! heb je goed gedaan ! nog een creatief weekend, groetjes, martina
x

Anette zei

wat een leuk idee en de kaart is prachtig. blauw is toch eigenlijk mijn favorite kerstkleur. groetjes, Anette.

Diane zei

Wat een mooie kerstkaart zeg. Lieve kleuren.

Groetjes,
Diane

Jannie zei

Oo wat mooi Jolande echt schitterend!!!

Groetjes Jannie.

Yvonne zei

Wat leuk, dat vliegende engeltje.
het is wel een heel schattig stempeltje.
Groetjes Yvonne.

Hélène zei

Wow wat een lief kaartje... het is net of Tilda echt vliegt.. zo leuk!

Fijn weekend,
Groetjes Helene

ps: heb wat voor je op mijn blog

Fieneke zei

Mooie kaart weer. Mooie kleurtjes en erg mooi afgewerkt!
Groetjes Fieneke

jolanda zei

Ooooohh... wat een superidee!!! Ik vind je kaart prachtig geworden... ook alweer zo'n goed idee om een sneeuwvlok op deze manier te gebruiken. Volgens mij heb ik die stempel ook dus wie weet maak ik hem ook wel.
fijn weekend, jolanda

Annemiek zei

Ik had hem ook gezien, je hebt hem heel mooi nagemaakt!!! Super.

Marie-claire zei

Wat een mooi kerst kaartje en dat bewegend engeltje Super!

Groetjes Marie-Claire

Jeannette zei

Whowww, wat gaaf Jolande! Echt een supergaaf idee.
Groetjes, Jeannette

Diana zei

Wow.....Jolande.... wat een prachtig kaartje!!


groetjes Diana

Tineke zei

Oohh...wat een schattige kaart Jolande!!! Erg leuk idee..
Groetjes, Tineke

susie zei

O jolande wat een lieverdje , weeral zo mooi ! Zachte kleuren en .;;
je hebt er letterlijk een draai aan gegeven , hihi.

nog een fijne zondag , Susie

Patricia zei

Hoi Jolande,

Wauw wat een leuk idee en wat een mooie kaart.
Ik heb ook dat engeltje gekocht en verwerkt in een kerstbal.
Echt een leuke stempel.
Groetjes Patricia

Aloesaloes zei

Wat een schitterende kaart is dit! Heel erg leuk dat overal die prachtige sneeuwsterren te zien zijn. En wat gaaf dat het engeltje echt beweegt!

Groetjes, Loes

Agnes zei

Super gemaakt en heel apart!

Groetjes, Agnes

Ilonka zei

Wat een supermooi kaartje !!

groetjes Ilonka

Riet zei

Wat een prachtige kaart,zo lief je stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

Margo zei

Hoi Jolande,
via via kom ik op je blog terecht en wat een prachtige kaart is dit !
Flying Tilda die dit keer ook echt vliegt !
Het is een schatje!
Ik ben meteen volger van je geworden!
Groetjes
Margo

Eveliene zei

wauuuwww wat een leuk idee en een lief kaartje
toppie hoor