KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 22 november 2010

Is het een boek???????

Dit boek/ doosje heb ik vandaag gemaakt, voor een man.
En dat blijf ik moeilijk vinden, voor een man.
Het is voor mijn broer, die in maart jarig is, daar ben ik dus lekker op tijd mee, hi- hi- hi.
Het papier is van Graphic 45.
De randen heb ik gedistressed, en beïnkt met distress-inkt.
Ook de "bladzijden" heb ik met inkt een oude look gegeven.
De hoekjes op het boek waren zilverkleurig, die heb ik ook "oud"gemaakt met inkt.
De parelmoerknoopjes heb ik op zijn kop opgeplakt, omdat ik de achterkant mooier bij het geheel vind passen.
De inhoud: 6 Ferrero Rochers<, mijn broer is gek op chocolade.
Het boek sluit met een lint, dit heb ik ook bewerkt met inkt.
Het idee heb ik van Wenches Kort & Paper.



















Groetjes Jolande.

56 opmerkingen:

jans zei

mooi zeg inderdaad altijd moeilijk om iets voor een man te maken grt jans

M@rjan zei

Ik vind het erg mooi geworden, Jolande! Ik heb zitten kijken hoe je het hebt gemaakt, die "bladzijden"lijken me een hoop werk! Maar het resultaat is geweldig. En op tijd ben je zeker :)

Groetjes, Marjan

Gretha zei

Ik vind hem heel gaaf en zeker voor een man, het is en blijft moeilijk om iets voor een man te maken, maar het is je goed afgegaan.
Groetjes Gretha

Claudia7 zei

Je hebt gelijk dat het moeilijk is om voor een man iets te maken, maar dat is je wel heel goed gelukt. Wat een mooi "boek"!

groetjes, Claudia

regina zei

hoi

wat gaaf zeg,echt super!!

mooi papier!

gr regina

Linda zei

Ohhhhh wat mooi, dat is nog eens een lekker boek haha.
gr linda

Neline zei

wauw....wat is tie gaaf geworden!!!!
echt geweldig;)
groetjes
Neline

heidy zei

Hoi Jolande,dat ziet er schitterend uit,nou tot donderdag ,ik heb er heel veel zin in
Groetjes Heidy

martina's kaartjes zei

wat een bezig bijtje ben jij !! en goed vooruitziend ! mmmmmm yummie ! mooi gedaan !
groetjes, martina
x

jolanda zei

Wat heb je weer iets origineels gemaakt!!! Heel erg mooi geworden, de bladzijden lijken ook zo echt!
groetjes jolanda

Geertje zei

Hallo Jolande,

Wat een prachtig ( boek )is het geworden.
Echt heel mooi.
En bedankt voor de tip van de V en D.
Helaas hebben wij die niet in ons dorp.

Groetjes Geertje,

Astrid zei

Een prachtig boekje/doosje is het geworden :)

groetjes Astrid

creatiesmarian zei

Het boek is schitterend erg mooi en nog met inhoud die ook heerlijk is.
Super
Groet,Marian

Thea zei

Zo die is mooi geworden! En wat heb je een prachtige bloglayout. Heerlijk al die sneeuw!

Fijne avond!
Groetjes Thea

Patricia zei

Hoi Jolande,
Wat is dat mooi zeg!!! Het is net ECHT een boek.
Groeten Patricia

Miranda de Groot zei

het is altijd moeilijk iets leuks voor een man te verzinnen. maar dit is echt geweldig.
groetjes miranda

Anette zei

Geweldig leuk! En nu niet meer zeggen dat het moeilijk is om iets voor een man te verzinnen.......

Margo zei

Waaw die is echt prachtig zeg !!!
Daar zal je broer wel erg blij mee zijn !
Mooi blog-lay-out !
Groetjes
Margo

Lia zei

Je "boek" is werkelijk prachtig Jolande, superleuk gedaan, zal je broer erg leuk vinden, incl. de inhoud natuurlijk.

groetjes Lia

Yvonne zei

Oh wat is dit mooi geworden heel erg leuk!! Altijd moeilijk voor een man maar dit is echt super!!
Lieve groet Yvon

Brenda en Astrid zei

Wat is het een mooi boek geworden. Veel werk volgens mij aan gehad. Maar ja, dan heb je ook een kunstwerkje.
Groetjes Brenda en Astrid

Annemiek zei

Supergaaf, en je kan het maar vast afhebben!

Aleida zei

Weer iets heel anders! Mooi gemaakt, blijft de inhoud daar liggen tot maart? hihi
groetjes,

Wendy Kamp zei

Heel mooi Jolande! En wat een leuk idee zeg, je bent er vast heel druk mee geweest!

Groetjes,
Wendy

Jannie zei

Wat een super gave creatie Jolande.

Groetjes Jannie.

Suze zei

Prachtig gemaakt Jolanda en op tijd ben je zeker hii.

Groetjes Suze

Astrid zei

Schitterend Jolande , echt prachtig.
Groetjes Astrid

jaimie zei

Hallo Jolande,

Wat is dit origineel en zeer knap !!

Groetjes, Jaimie

Tineke's hobby zei

WOW wat is dit schitterend gemaakt ik kan niet zien dat je het moeilijk vind iets voor een man te maken dit is zo gaaf
Groetjes Tineke

Kim zei

Weer een meesterwerk. Heel erg mooi gemaakt.

Hannie St zei

Heel erg mooi Jolande maar die chocola zou ik maar niet zo lang laten liggen hoor.....

groetjes, Hannie

angelique zei

tjee wat is dit mooi, en echt in een mannelijke stijl, super!!

hobbystunter zei

Hoiiiiiiiiii,

nou je hebt niets teveel gezegd hoor.
wat is die gaaf.
uhmmmmmmmm geef je ook workshops???????
grijns

groetjes jose

Linda zei

Super Jolande. Ik ben alleen benieuwd of de inhoud er nog in zit in maart?

gr Linda

Tineke zei

Wauw, wat een gaaf "boek" Jolande!!! Supermooi zeg. En het papier van Graphic45 is zo geschikt voor mannen!!
Groetjes, Tineke

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Erg leuk gemaakt zeg!

Liefs Ida

susie zei

Ongelofelijk knap van je Jolande !!!
Een geslaagd geschenk om aan een man te geven.

nog een fijne dag , Susie

crea-elma zei

Die is gaaf Jolande heb um ook liggen hier, kan paar dagen vrij van jou overnemen?
Grijnssssssssssssss

greets Elma

Gusta zei

hij is werkelijk prachtig

gr Gusta

Gusta zei

ik kan het patroon nergens vinden
heb jij het misschien voor mij de link

al vast bedankt Gusta

Bianca zei

Hij is echt schitterend!!
Nu maar te hopen dat de chocolaatjes tot maart goed blijven :)
Groetjes,
Bianca

wilga zei

Één woord.......GEWELDIG!!!....

groetjes,
Wilga

hildedewilde zei

Ik vind hem schitterend!!
gr, hilde

Diane zei

Wouw dat ziet er schitterend uit. Echt wel geslaagd voor een man!

Groetjes,
Diane

Fieneke zei

Hoi jolande, wat ziet dat er super uit!!!
't is inderdaad altijd lastig voor een man, maar daar ben jij bijzonder goed in geslaagd!
Groetjes Fieneke

nimucha zei

It is very beautiful! Sooo moody :)

cristel zei

een echt prokstukje hoor super
grtjs

Margreet zei

wauw wat gaaf zeg, hele mooie kleuren ook. Past echt bij n mannenkado.
Je bent indd lekker op tijd met je kado hihi
Groetjes Margreet

Yvonne zei

Gaaffff Jolande, echt heel erg mooi.
Ik ben gek op dit soort cadeau verpakkingen.
Je broer zal het fantastisch vinden ( en je bent inderdaad lekker op tijd ).
Groetjes Yvonne.

marian zei

Hoi,
Wat een supergaaf doosje.Is vast wel heel veel werk geweest om die "bladzijdes" te maken.
Vandaar dat je er vroeg mee begonnen bent,hihi.
Groetjes Marian

miriam zei

Wat mooi gemaakt jolanda Dit heb je echt leuk bedacht ,zal wel een heel werk zijn geweest

gr miriam

Miranda zei

Hi Jolande, echt SUPERRRR!!!!!!
Leuk idee zo, een boek, maar toch ook weer niet. En je bent mooi op tijd, denk je alleen dat je bonbons het zolang overleven? hahahaha

gr
Miranda

Nora zei

Dit is echt een supermooi cadeau voor je broer! Hopelijk kan je zelf zolang van de chocolaatjes blijven ;o)

Ans zei

Ik weet zeker Jolanda dat je broer dit een ontzettend "lekker" boek gaat vinden.
Een geweldig leuk idee.
Groetjes Ans

Chantal zei

Je bent er inderdaad vroeg bij!

Het "boek" is prachtig.

Chantal

Myriam zei

Amai zeg, wat prachtig gemaakt! Hij zal er zeker blij mee zijn. Op tijd ben je inderdaad. Hihi..

Groetjes,
Myriam