KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 20 november 2010

Kerstkaart met gehaakte sneeuwkristal.

Met deze kaart doe ik mee met de challenge van Marianne Design.

Papier: Eline Pellinkhof.(Scandinavian ChristmaS)
Stempel is van Eline Pellinkhof en ingekleurd met distress-inkt.
Bij de strook heb ik een randpons gebruikt.
Achtergrondje heb ik geémbost en bewerkt met inkt.
De stiksteekjes en zigzagsteek heb ik met de hand genaaid.
Ik heb hiervoor een liniaal met gaatjes van Tim Holtz gekocht, ideaal.
De swirl is een creatable van Marianne Design.

























De rode sneeuwkristal is gemaakt met een creatable van Marianne Design.
De blauwe heb ik gehaakt met een heel fijn garen en haaknaald 0.75.
Dat is wel een gepriegel hoor.
De witte is gemaakt met een pons.
Verder heb ik de kaart nog afgewerkt met strass-steentjes.










En dan hier nog een close-up van het afdrukje.
Het inkleuren met distress-inkt lukt steeds beter en ik ben er ook wel een beetje trots op.

Ik wens iedereen een fijn weekend, liefs Jolande

49 opmerkingen:

Tini zei

Hoi Jolande,
Hij is weer mooi zeg, heel leuk gedaan zo met het gehaate sneeuwkristalletje.

Gr. Tini

jaimie zei

Hallo Jolande,

Wéés maar héél trots op jezelf hoor, hij is gewoon af ook!!!

groetjes, Jaimie

heidy zei

Hoi Jolande,het is misschien eentonig maar hij is prachtig
Groetjes Heidy

Neline zei

Ohhh..wat is tie weer prachtig zeg!!! en je ijskristal is helemaal supersss;)
groetjes
Neline

wilga zei

Hé Jolande
Je je mag er zeker op zijn hoor !Het is een pracht kaart.

Groetjes en een fijn weekend.
Wilga

M@rjan zei

Schitterend!! Wat knap, die gehaakte kristal!

Fijn weekend, Marjan

Linda zei

wauw wat is ie mooi, echt geweldig
gr linda

sylvia zei

Wat een geweldige kaart en ik vind die ijskristal helemaal geweldig!
Groetjes sylvia

martina's kaartjes zei

Wat mooooooi !!!! super gedaan !! ik vind hem geweldig !
groetjes, martina
x

susie zei

PRACHTIGE kaart Jolande !!
Mooi ingekleurd en weer KNAP haakwerk en naaiwerk !
Leuk stempelke en mooie kleurkes gekozen.

Ik sta wat achter bij de blogs dus ik reageer nu op je doos hiervoor en die is schitterend , alles derop en deran !! WAUW
Wat ben jij toch een creatieve dame.

nog een leuk weekend , Susie

Nora zei

Jij maakt er steeds een kunstwerkje van, daar moet ontzettend veel tijd in kruipen. Maar het resultaat is dan ook schitterend!

Anneke klerks zei

prachtige kaart, wat een werk heb je er van gemaakt, maar wel HEEL MOOI!!!!
liefs Anneke

Yvonne Rijk zei

Wow Jolande wat een mooie kaart. Ben zelf gek op Eline stempels en heb deze zelf ook maar jij weet er altijd wel een kunstwerkje van te maken. Je zelfgehaakte ster vind ik super. (ik kom niet verder dan de simpele bloemetjes)
Mijn kaart met dit stempeltje ligt klaar om in elkaar te zetten. Dat zal eerdaags ook wel op mijn blog te bewonderen zijn.
GROET VAN Yvonne Rijk.

Patricia zei

Super Mooi Jolande, nu weet ik zeker dat ik haken wil leren van jou haha
Gr. Patricia

Henriëtte zei

Is echt weer een kunstwerkje geworden Jolande. Wat leuk die gehaakte ster. Je moet er maar opkomen. Die lineaal is idd handig zie ik.

Groetjes Jet

Astrid zei

Hartstikke leuk Jolande, echt gaaf, jammer dat ik niet kan haken.
Groetjes Astrid

Yvonne zei

Wat mooi gemaakt.
Erg mooi, die gehaakte sneeuw kristallen.
Groetjes Yvonne.

scraplouise zei

Het is inderdaad mooi gelukt het inkleuren met Distress ik moet nog erg oefenen, pfffff haaknaald 0,75 inderdaad en gepriegel maar je hebt eer van je werk hij is prachtig, je kaartje is erg mooi geworden.

gr.Louise

Eveliene zei

wauuw wat een prachtige kaart
mooie kleurcombi ,en leuk zo die gehaakte sneeuwkristal

gr eveliene

Ageeth Holster zei

Hoi Jolande, ik vind je kaart helemaal super, je maakt ook de mooiste haakwerken he! prachtig de kristallen, wat een werk heb je er weer aan gehad. Erg mooi gedaan.
groeten van Ageeth

creatiesmarian zei

Hij is weer super de kaart
Groet,Marian

Ans zei

Weer een supermooie kaart Jolanda. Vind de gehaakte sneeuwkristal helemaal het einde. Laat je ons eens weten hoe je dat gefikst hebt.
Groetjes Ans

Tineke zei

Een supermooie kaart Jolande!! En je sneeuwkristal is prachtig..
Groetjes, Tineke

Aleida zei

Het toppunt van creativiteit! En er komt nooit een eind aan. Het kaartje is ook helemaal af!
groetjes,

Kim zei

Wat een snoepie weer. Ik ben helemaal weg van het papier. En dat gehaakte sneeuwvlokje daar moet je maar net op komen.

Esther zei

Woww wat is dit een prachtige kaart geworden.
Alles past geweldig goed bij elkaar,super.
Hele mooie gehaakte kristallen hoor.

Groetjes Esther

hildedewilde zei

wauw, dit is echt heel knap! ik heb hier echt geen geduld voor!!
gr, hilde

cristel zei

schitterende kaart prachtig je gehaakte kerstster
grtjs

Hélène zei

Wat een prachtige kaart zeg! En die gehaakte ijskristal, helemaal super!

Fijn weekend!
Groetjes Helene

Margo zei

Wat een prachtig kaartje !
Echt geslaagd hoor !
Groetjes
Margo

Riet zei

Prachtige kaart Jolanda,lief stempeltje zeg.
Heel mooi papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

Geertje zei

Wat weer een super mooie kerstkaart heb je gemaakt.

Elly zei

Wat een prachtig kaartje Jolande! Zo leuk ook dat gehaakte weer.Ik vind het knap hoor.

groetjes, Elly

Miranda zei

wat een leuk idee zo'n gehaakte sneeuwvlok. Je bent echt een ster met al die mooie haakwerkjes, prachtig hoor!!

gr
Miranda

jolanda zei

Wat mooi!!! Dat moet zeker een heel gepriegel zijn geweest zeg! Maar ik vind het heel mooi en origineel.
liefs, jolanda

Crea Astrid zei

Leuke kerstkaart heb je gemaakt. Knap kunstwerkje, die gehaakte sneeuwster.

Groetjes Astrid.

Suze zei

Prachtige kaart Jolanda mooi gekleurd
Heel mooi geheel.

groetjes Suze

Anette zei

Heel erg leuk! En die ster....geweldig!!

Jannie zei

Wat een super gaaf kaartje Jolande.

groetjes Jannie.

Fieneke zei

Hoi Jolande wat een prachtig kaartje. Super mooi die gehaakte kristallen!!!
Groetjes Fieneke

Linda zei

het is weer een superkaart Jolande!

Gr Linda

Anne's Cards zei

PRACHTIGE kaart !!

Caroline zei

Schitterende kaart, de lineaal is echt een uitkomst, ik heb hem ook ! Prachtig haakwerk !!!

Anita zei

Prachtige kaart en die ster is geweldig.
Bedankt voor het meedoen

Gr. Anita
Design team MD

Adriana zei

hallo Jolanda:)
wat maak je mooie creaties,
ik ben gelijk volger geworden.
mag ik vragen hoe krijg je zoveel sneeuw op je blog?
groetjes Adriana
http://cardsfromproudgranny.blogspot.com/

Tineke's hobby zei

OOOOOOHHHHHH dit is zooooo mooi het is echt een schitterende kaart je stempel is mooi en mooi ingekleurd en het papier is super mooi maar dan die gehaakt kerstster helamaal super lijkt me een priegelwerkje
Groetjes tineke

Diane zei

Oh, wat een schatje. Mooi zeg!

Groetjes,
Diane

Manon zei

prachtig kaartje!

Hanny zei

Wat een super leuke kaart Jolanda.
Heel mooi die ster zo met het haakwerkje.
Bedankt voor het meedoen aan de challenge.

Groetjes Hanny.