KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 26 november 2010

Lantaarn.

Deze lantaarn hangt bij Hobbystunterin de etalage.
De Stuntertjes hebben allemaal wat moois gemaakt voor in de etalage.
Nel en Elma hebben weer wat moois van de etalage gemaakt.

Het idee heb ik van Mayas-hobbyblog
De nestabilities die zij gebruikt heb ik niet, dus ik heb zelf een zeshoek gemaakt en daar de lantaarn op gebaseerd, dus ook alles zelf uitgemeten, de originele lantaarn is van een achthoek gemaakt.
Gebruikte materialen:
Wit cardstock, alle randen zijn bewerkt met distress-inkt.
Papier is van Echo Park- Wintertime.
Het raam is uitgestanst met een nestabilitie.
Achter het raam acetate geplakt.
Het raam versierd met verschillende ponsen: sneeuwpons, takjes pons,
Roosjes heb ik zelf gemaakt.
In de lantaarn hangt een grotere sneeuwvlok (Sizzix).
En lint om de lantaarn op te hangen.





















Fijn week-end, Groetjes Jolande

45 opmerkingen:

freubeltjes kaarten zei

Hoi Jolande,

Prachtig is je lantaarn geworden.

Groetjes Ageeth.

gré zei

hallo jolande
wat een mooie lantaarn is dit zeg
wat was het gister gezellig
nog hartstikke bedankt voor de workshop
heb er veel van geleerd
ga vanmiddag die voor mijn zus plaatsen
veel freubelgroetjes gré

jaimie zei

Hallo Jolande,

Ik zie ze tegenwoordig op verschillende blogs verschijnen en ze zijn leuk hé en elk op hun eigen ook heel mooi gemaakt !

Groetjes, Jaimie

celia zei

Schitterend heb je dat gedaan!Perfecte kleuren!!!Veel liefs,Celia.

miranda zei

Hoi Jolande,
Je lantaarn is echt heel leuk.
Een fijn weekend.
Groetjes Miranda.

Tineke zei

'k Vind het een schitterende lantaarn Jolande!!! Prachtig in de blauwtinten..
Groetjes, Tineke

jans zei

te gek wat mooi grt jans

Thea zei

Schitterend! Mooie ijskleuren.
Groetjes Thea

Astrid zei

Wow Jolande prachtig hoor. echt schitterend.
Groetjes Astrid

Anneke klerks zei

Heel mooi geworden

liefs Anneke

Ilonka zei

whauw wat is deze gaaf zeg in een woord schitterend.

groetjes Ilonka

Annemiek zei

Hartstikke leuke lantaarn!

Lia zei

Hij is heel mooi geworden.Com plimenten hoor!

groetjes Lia

Hobbyroom zei

Это великолепно! Такая сказка!

Geertje zei

Wat heb je weer een prachtige creatie gemaakt.
Wel veel werk denk ik.
Fijn weekend gewenst.

Groetjes Geertje,

Linda zei

SCHITTEREND wat heb je dat mooi gemaakt
gr linda

Yvonne zei

heel erg mooi gemaakt super!!Lieve groet yvon

miriam zei

Dag jolanda

Prachtige lantaarn geworden.
Heb je heel mooi gemaakt

gr miriam

Neltine zei

Allememachies...jij bent echt een topper met papier en schaar. Wat knappie gemaakt zeg. En het bewijst wel weer dat je helemaal geen nestabilities nodig hebt. Zo kan het ook en is het wel echt handwerk geworden. Prachtig hoor.
Van mij krijg je een 10...of weet je wat we maken er gewoon een 11 van:) Hihiih.

Fijn weekend en tot een volgende keer.

Groetjes,
Neltine

heidy zei

Hoi Jalande ,jeetje wat is hij mooi ,geweldige kleurtjes heb je gebruikt,enne het was gisteravond weer erg gezellig.
Groetjes Heidy

Henriëtte zei

Heel anders weer als de andere lantaarn. Supermooi!!

Monique Lokhorst zei

Hallo Jolande,

Vol bewondering zit ik naar je prachtige lantaarn te kijken, wat een snoep is dat. Geweldig. Wie weet leen ik het idee nog eens van je als dat mag. Combineer ik hem met wat Magnolia stempels. Ik hoor het wel van je!

Ik wens je een heel gezellig weekend!
Veel liefs,
Monique.

Gusta zei

wat mooi zeg mijn complimenten hoor

groetjes Gusta

creatiesmarian zei

De lantaarn is suppppppper mooi
Groet,Marian

Aleida zei

Dit is hogere wiskunde voor Creatievelingen! Hij past helemaal en ziet er geweldig uit.
groetjes,

M@rjan zei

Ohhh.. Jolande!!! Wat ben je toch een kanjer in dit soort dingen! En altijd zo mooi uitgevoerd! MOOI!!

Groetjes, Marjan

Ans zei

Hei Jolande,
Wat een schitterende lantaarn heb je gemaakt en wat leuk dat je het idee kreeg van een Noorse. Heb haar blog ook eens goed bekeken en genoten van alle mooie dingen.
Fijn weekend!
Groetjes Ans

Riet zei

Ohhh wowwww Jolanda,Wat schitterend gemaakt.Prachtig papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

regina zei

hoi

wow schitterend!!

prachtig papier!!

gr regina

Stephanie zei

Wat een werk joh! Echt prachtig!

Neline zei

Hij is weer prachtig Jolande, en dat papier...mjammie helemaal super;)
groetjes
Neline

Monique Lokhorst zei

Hoi Jolande,

Ik vind het heel erg leuk om het patroon van je te mogen ontvangen. Als ik het met een nestabillity wil maken, welke heb ik dan nodig? Mijn email adres is: klokhorst@planet.nl
Alvast enorm bedankt, misschien kan ik er ook 1 maken, natuurlijk plaats ik dan weer een link naar jouw blog! Fijn weekend!

Veel liefs,
Monique.

susie zei

Jolande wat een werk ! Je lantaarn is dan ook prachtig geworden.

nog een prettig weekend , Susie

martina's kaartjes zei

Wat ben jij toch een creatieve ziel !!! maiamamaiamamamai !!!! prachtige creaties maak jij ! super gewoon ! bedankt voor je lieve woorden op mijn blog, tot morgen,
liefs, martina
x

Linda zei

Geweldig Jolande. En schitterende kleuren.

Gr Linda

Yvonne zei

Wat een prachtige creatie Jolande.
Heel mooi gemaakt en erg mooie kleuren.
Groetjes Yvonne.

Trudy zei

Je creatie is prachtig Jolande!!
groetjes Trudy

Miranda zei

Super!! En in het echt nog veel mooier om te zien!

gr
Miranda

...Astrid... zei

superrrrrrrrrrrrrrrrrrr is je lantaarn

Jannie zei

Woowwww wat een super gave lantaarn is dit.
Echt geweldig mooi!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Jannie.

Diane zei

Wat ziet dat er geweldig uit zeg!

Groetjes,
Diane

Marijke zei

Wat een prachtige lantaarn zeg!!!
Echt SUPER!!!
Groetjes,
Marijke

cristel zei

deze lantaarn is ook heel erg super jammer heb geen nestabilieties
grtjs

Elly zei

Zucht....wat een pracht van een kunstwerk heb je weer gemaakt zeg!!Super!!

En het idee van dat distress kastje is briljant!!
Ik had al aan mijn man gevraagd of ie een kastje wilde maken er voor, maar kreeg weinig respons hihi Maar nu heb ik hem daar niet meer voor nodig, ik ga als de sode... naar de Blokker hahaha, bedankt voor de tip!!!

groetjes, Elly

Lia zei

Ook deze lantaarn is weer super, echt heel mooi.

groetjes Lia