KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 30 november 2010

Wijnflesverpakking.

Afgelopen donderdagavond heb ik een workshop bij Hobbystunter gegeven van deze wijnflesverpakking.
Het was een gezellige avond.
Ik heb de verpakking als eens eerder gemaakt en geplaatst, maar deze is toch weer anders geworden, ander papier en andere versiering.


















Het papier is van Basic Grey.
Voor de bloemen heb ik Creatables van Marianne Design gebruikt.
De kleine bloemetjes, blaadjes en takjes zijn met ponsen gemaakt.
Het hart van de kleine bloemetjes is ook met een pons (zonnetje) gemaakt en bij de grote bloemen heb ik in het hart kraaltjes geplakt.
De bloemen heb ik met glimmermist bewerkt.
De stempel is van Kars, deze heb ik met embossingpoeder bewerkt.



Groetjes Jolande.

42 opmerkingen:

M@rjan zei

Wow Jolande, dit is echt prachtig! Een geweldig cadeau!!

Groetjes, Marjan

Lia zei

Had hem al voorbij zien komen, hij is geweldig mooi geworden.

groetjes Lia

Thea zei

Hoi Jolande,
Wat een prachtige verpakking!
Dat van die kraaltjes ga ik ook gebruiken als bloemhartje, ziet er heel mooi uit. En uit mijn borduurtijd nog kraaltjes zat. Bedankt voor de tip.

Fijne dag,
groetjes Thea

Linda zei

Het ziet er schitterend uit Jolande.

Gr Linda

Bianca zei

Hij ziet er echt geweldig uit. Super leuk idee voor de komende feestdagen.
Groetjes,
Bianca

jaimie zei

Hallo Jolande,


wauw, tof ség zo een cadeau afgeven !

Groetjes, Jaimie

Eveliene zei

Wauuuuw Super
het kleedt gelijk ook zo feestelijk aan

gr eveliene

cristel zei

wauw dat kan een kadootje toch heel anders maken schitterend
grtjs

Tineke zei

Wat een geweldige wijnflesverpakking Jolande!!! Prachtig om zo weg te geven..
Groetjes, Tineke

Neline zei

Hij is prachtig Jolande! Super leuk om te geven!
groetjes
Neline

Annemarie zei

Wauw Jolande wat heb je dit weer mooi gemaakt. Alles klopt.

jolanda zei

Wat schitterend Jolande!! Je creaties worden steeds mooier lijkt het wel!
Is hier ergens een patroon van te vinden? Binnenkort wil ik ook iemand een wijnfles kado geven en op deze manier is het toch wel een stuk leuker!!
Wat leuk trouwens dat je ook workshops geeft. En je bloglayout vind ik ook super... zo gezellig met die sneeuw!
liefs, jolanda

Ageeth Holster zei

Hoi Jolande, hij is super en ik vind die kraaltjes als bloemhart ook heel erg mooi staan. Groetjes van Ageeth

heidy zei

Hoi Jalande,ik moet eerlijk zeggen in het echt is tie nog veel mooier
Groetjes Heidy

Wendy Kamp zei

Heel erg mooi Jolande! Prachtig gemaakt weer en wat super gedaan met die kraaltjes!

Groetjes,
Wendy

Trudy zei

Wat een prachtige wijnfles verpakking!!
zo leuk om weg te geven en ook enig om te krijgen.
Groetjes Trudy

Elly zei

Super, super! Echt heel mooi Jolande!!

groetjes, Elly

Diane zei

Zo hee dat ziet er schitterend uit! Echt mooi.

Groetjes,
Diane

Astrid zei

Dit is erg mooi Jolande, gaaf zeg.
Groetjes Astrid

Miranda de Groot zei

wauw wat mooi
groetjes miranda

Caroline zei

Schitterend !!! Wat heb je dat mooi gemaakt, een kunstwerk !!!

Lia zei

Hoi Jolanda,

in mijn lijst bij mijn dashboard staat dat je een folded Card hebt geplaatst, maar deze is op de een of manier niet op je blog terecht gekomen?

Groetjes Lia

durvina zei

Wat gaaf en mooie details!

gr, Durvina

Gusta zei

wat gaaf !! echt weer een topper

gr Gusta

Yvonne zei

Gave verpakking, geweldig om cadeau te krijgen.
Groetjes Yvonne.

Fieneke zei

Leuk zeg zo'n verpakking. Leuk om te geven en leuk om te krijgen. (natuurlijk ook leuk om te maken),
Groetjes Fieneke

Aleida zei

Whow, zo ziet wijn er nog lekker uit ook!
Wel een geweldig leuk kado.

groetjes,

creatiesmarian zei

Echt heel mooi. En de bloemetjes zo fijn verwerkt,prachtig
Groet,Marian

Geertje zei

Hallo Jolande,

Wat weer een prachtig kunststuk heb je weer gemaakt.
Echt helemaal super.

Groetjes Geertje,

Marijke zei

Ziet er SUPER leuk uit!
Echt een sieraad op tafel bij het kerstdiner!
Groetjes,
Marijke

Nora zei

Hij is anders maar wel even mooi als de vorige!!

Margo zei

Waaw wat is dat prachtig zeg !
Een originele manier om een fles kado te geven !
Groetjes
Margo

Danielle zei

Hallo Jolande, je maakt prachtige dingen
daarom heb ik een Award voor je staan op mijn blog
www.DBkaarten.blogspot.com

miriam zei

Mooi hoor .Dit is nog eens leuk om zo weg te geven.

gr miriam

susie zei

Maar jongens toch Jolande, wat is dit PRACHTIG !!!
En die kleuren vind ik zo mooi en die bloemen en die stempel !!
Echt af is dit plaatje !

nog een fijne avond , Susie

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Jolanda,zo mooie details.

Liefs Riet.

Kim zei

Bijna te mooi om weg te geven

jolanda zei

Dankjewel voor de link!! :-))
groetjes jolanda

Henriëtte zei

Superrrrrmoooooooi

Miranda zei

ziet er weer erg mooi uit! prachtig, alleen een fles wijn geven vind ik nooit zo leuk, maar op deze manier ziet het er wel een stuk beter uit

gr
Miranda

Tineke's hobby zei

Wow dit heb je schitterend gemaakt heel mooi met die bloemen en die grote strik super
Groetjes Tineke

Aloesaloes zei

Werkelijk schitterend! Heel mooi van kleur en prachtig versierd. Zo wordt wijn cadeau doen wel heel erg chique... Wat leuk dat dit een workshop was!

Groetjes, Loes