KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

woensdag 10 november 2010

Wit kaart/doosje met waxinelichtjes.



Voor dit kaart-doosje heb ik wit cardstock en wit karton met linnenstructuur gebruikt.
Ik heb creatables van Marianne Design gebruikt.
De krans met hulsttakjes bewerkt met glimmermist en de besjes bewerkt met rode stickles.
De hulstblaadjes zijn ook gemaakt met een pons van Nellie Snellen.


De bloem heb ik zelf gemaakt.
Ik heb de bloemblaadjes geponst met een pons van Nellie Snellen en deze stuk voor stuk opgeplakt.
En voor de kern een Creatable Poinsettia gebruikt.
Voor het hart van de bloem heb ik pareltjes gebruikt.


In de binnenkant van de kaart heb ik een doosje geplakt, met daarin 4 waxinekaarsjes.
Voor de bloem heb ik een Creatable gebruikt en de hulstblaadjes zijn gemaakt van een pons van Nellie Snellen.


Groetjes Jolande.

42 opmerkingen:

Neline zei

PRACHTIG!!!!
groetjes
Neline

Ageeth Holster zei

Erg mooi Jolande.
Groetjes Ageeth

marina zei

wat een prachtig doosje

groetjes Marina

susie zei

Woow Jolande, wat een magnifiek doosje en mooie bloem heb je daarop gemaakt.

nog een fijne dag , Susie

jaimie zei

Hallo Jolande,

Ik zit hier gewoon met mijn open mond naar je supermooie creatie te kijken, zo stijlvol ség en zoveel fijn werk eraan gedaan, écht prachtig wéér!!!

Groetjes Jaimie

Thea zei

Jolande,
Wat is dit weer schitterend gemaakt en wat een leuk idee zo met de blaadjes!
Groetjes Thea

Esther zei

Prachtig zeg heel leuk idee.
Echt eentje om te onthouden weer.

Groetjes Esther

hildedewilde zei

zoals vele hierboven al zegden!! prachtig!!!
gr, hilde

Wilma zei

Schitterend mooie sneeuwitte creatie! Leuk idee voor theelichtjes! Prachtige kerstbloem heb je gemaakt!
Liefs, Wilma

crealinedance zei

Hoi jolanda het doosje is super.Gr.Nel

heidy zei

Wow Jolande,ik ben sprakeloos,wat geweldig mooi
Groetjes Heidy

Eveliene zei

wauuuw wat een schiterend doosje

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw prachtig !!

Liefs Ida

jans zei

wat een schitterens doosje grt jans

scraplouise zei

Waauw je ene Creatie is nog mooier dan de andere, ziet er echt schitterend uit, die bloem is echt fantastisch!.

gr.Louise

Anneke klerks zei

sjonge wat een schitterend doosje!!
liefs Anneke

Annemarie zei

Wauw wat heb je weer een prachtige creatie gemaakt. Echt super mooi Jolanda.

Astrid zei

PRACHTIG Jolande echt super super mooi.
Groetjes Astrid

M@rjan zei

Schitterend, wat ben je hier toch een kei in!

Groetjes, Marjan

Linda zei

WAUW dat is weer schitterend mooi, weer een genot om naar te kijken hoor.
gr linda

miriam zei

wauw wat een schitterende creatie heb je gemaakt zeg

liefs miriam

Henriëtte zei

Wat prachtig is deze zeg en wat heb je er een hoop werk aan gehad. Superrrrrrrr

Groetjes Jet

Wendy Kamp zei

Heel mooi Jolande! Prachtig effect zo in het wit...

Groetjes,
Wendy

Kim zei

Helemaal top!

Aleida zei

Wat besteed je toch veel tijd en aandacht aan je creaties! Het ziet er weer schitterend uit!
groetjes,

Yvonne zei

Wauw wat vreselijk mooooi!!!
Je maakt prachtige dingen.Lieve groet Yvon

Tineke's hobby zei

Wow wat een prachtig doosje heel mooi gemaakt zo in het wit
Groetjes Tineke

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creatie, Jolande.

Groetjes Astrid.

Tini zei

Hoi Jolande,
Geweldig zeg! Wat ziet dat er subliem uit! Echt heel mooi hoor.

Gr. Tini

regina zei

hoi

wow wat een super mooie creatie!!!

schitterend gemaakt!!

gr regina

Geertje zei

Zo al weer zo`n prachtig doosje.
Erg mooi Jolande.

martina's kaartjes zei

je bent goed op dreef hier met je doosjes, prachtig alweer. Ga je een handeltje beginnen of zo ??? super !
groetjes, martina
x

Agnes zei

Wát een schitterende creatie!!!
Via via kwam ik op je blog en ik ga me meteen als volger aanmelden.

Groetjes, Agnes

Ans zei

Jolanda, wat ben je toch creatief. Het is echt een schitterende kaart met de waxinelichtjes.
Groetjes Ans

cristel zei

wauw ik vind hem weer super hoor
grtjs

anita01 zei

Schitterend mooi....een vette 10 voor jou zeg, wauw...

Warme groetjes en bedankt...heb zo bij je mooi's genoten, nu dweilen hi,hi,

Anita.

Annemiek zei

Schitterend gemaakt Jolande! Sjiek zo in het wit!

Myriam zei

Wat een stijlvolle doos! Erg mooi hoor.

-xxx- Myriam

Brenda en Astrid zei

Wat heb je weer een hele boel werk verricht. Je kaart/doosje is super geworden.
Groetjes Brenda en Astrid

Martha zei

Dit is weer helemaal geweldig, in 1 woord schitterend!!

Diane zei

Wouw, wat is dit supergeweldig! Wat een mooie creatie weer!

Groetjes,
Diane

Yvonne zei

Prachtig gemaakt zeg!!!
Ik ben er gewoon stil van.
Groetjes Yvonne.