KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 30 december 2010

Cadeautjes van de P.I.F.

Gisteren en vandaag kreeg ik de cadeautjes van de P.I.F. (Pay It Forward).
En o, o, o, wat ben ik verwend.


Deze mooie bal heb ik gekregen van Margo
In de bal hangt een zelfde Tilda als op de mooie kaart.



Dit mooie hartjesdoosje heb ik gekregen van Chantal
Ik houd het wit hoor Chantal, het past heel mooi in mijn interieur.



Deze mooie kalender heb ik gekregen van Martina.

Dames ik wil jullie hiervoor bedanken, ik ben er heel blij mee, het gaat een mooi plekje hier in huis krijgen.

Liefs Jolande.

17 opmerkingen:

Margo zei

He Jolande,

dat is heel erg graag gedaan hoor, leuk zo veel kadootjes :)
Liefs
Margo

Miranda de Groot zei

wat een mooie cadeautjes
groetjes miranda

Miranda zei

het lijkt wel sinterklaas met al die kadootjes!
vind de kaart van you're on my mind wel chique

gr
Miranda

gré zei

wat een leuke kadootjes


groetjes gré

chantal zei

leuk dat je met de cadeautjes zo blij bent. Ik ben benieuwd wat er bij mij allemaal in de bus gaat komen.
Hoop dat er meer mensen deelnemen. Is best spannend. Fijn eindejaarsdagen,
Chantal

Annemarie en Merit zei

Wat ben je verwend zeg heekl leuk!!

Beste wensen voor 2011.

gr annemarie en merit

Hilda zei

En of jij even verwend bent. Heerlijk is dat hé!!!!
Oooo magnolia in de bol, vind ik wel heeel gaaf.

Groetjes hilda

Jannie zei

Wow super gave cadeautje heb je gekregen Jolande.
veel plezier er van.

Groetjes Jannie.

Marian de Maijer zei

Leuk al die presentjes.
Groetjes Marian

heidy zei

Nou je bent zeker verwend
Groetjes Heidy

martina's kaartjes zei

Hey Jolande, ben blij dat jij er blij mee bent ! Heel graag gemaakt voor jou !
Hopelijk vinden de mensen het misschien nu wel de moeite omnog eens bij mij langs te komen voor een tweede ronde ? Hopelijk wel....
liefs, martina
x

Tineke zei

Zo wat ben je verwend zeg... En allemaal zo mooi!!!
Groetjes, Tineke

Patricia zei

Zo bofkont!!!!! erg mooi allemaal, maar je weet wie goed doet wie goed ontvangt!
Fijne jaarwisseling!!!!!
Gr. Patricia

Ans zei

Wat een schitterende cadeaus Jolande. Kan me voorstellen dat je er erg blij mee bent, want dat ben ik ook met jouw mooie sleutelhanger.
Fijne jaarwisseling!
Groetjes Ans

Aleida zei

Mooie kadootjes waar je lang van kunt genieten.
groetjes,

miriam zei

wat een leuke cadeaut'jes heb je gekregen jolanda

Een heel goed uiteinde en de beste wensen alvast voor 2011

gr miriam

Henriëtte zei

Wat een leuke kadootjes heb je gehad.

Groetjessss