KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 25 december 2010

Kerstboom optuigen.


Achtergrond heb ik geëmbost met de cuttlebug.
De kerstboom is een kleurplaat, ik heb de kleurplaat in word verkleind, 6x uitgeprint, gekleurd met de Derwents en de boom in delen met 3d foam opgeplakt.
Op de boom plakpareltjes gebruikt en met lijm glittertjes aangebracht.
Tilda is het afdrukje wat ik met de workshop heb ingekleurd, de vleugeltjes heb ik met stickles bewerkt.
De bloem is een Nellie Snellen pons en de takjes zijn ook met een pons gemaakt, op de bloem en de takjes heb ik nog kleine bloemetjes geplakt.

Wij gaan straks lekker bij Anouk eten, spelletjes doen en cadeautjes uitpakken.

Fijne dagen, liefs Jolande
Groetjes Jolande

31 opmerkingen:

Linda zei

geweldig wat een leukertje is dat
gr linda

miranda zei

Hoi,
Wat een leuk kaartje.
Hele fijne feestdagen.
Groetjes Miranda.

Miranda de Groot zei

hele leuke kaart
fijne dagen
groetjes miranda

creatiesmarian zei

Snoezig mooi
Groetjes Marian

Miertje zei

Super leuk kaartje en veel plezier vandaag !
Gr. Miranda

Neline zei

Ohhhh...wat is tie weer prachtig, en wat een leuk idee van de kerstboom!
Gezellige dag vandaag.
groetjes
Neline

crealinedance zei

Hoi Jolanda Gave kaart Gr.nel

Jannie zei

Wat een schitterende kaart Jolande en wat heb je Tilda weer prachtig ingekleurd.

Fijne kerstdagen en een gezond en creatief 2011 toegewenst.

Groetjes Jannie.

Aloesaloes zei

Schitterende kaart, de kleuren zijn ook zo mooi! Ook de kerstboom vind ik leuk en mooi gemaakt.
Hele fijne kerstdagen!

Groetjes, Loes

susie zei

Ooh .. S-C-H-I-T-T-E-R-E-N-D !!!
Zo mooi Jolande !

Smakelijk ! Have fun later :D

Warme groetjes , Susie

Tineke's hobby zei

Wat een schitterend kaartje heel mooi gedaan die hieronder staat is ook erg mooi vooral met de gehaakte kant/ bloemen erg mooi gedaan
Wens je nog fijne kerstdagen
Groetjes Tineke

Tinie zei

Ooooo wat vind ik dit een pracht van een kaart! Hele fijne dagen toegewenst.

Groetjes Tinie

Aleida zei

Het is een hele mooie geworden, het kleuren is ook heel mooi geworden! Lamme arm van het ponsen?
groetjes,

martina's kaartjes zei

Hij is wel supermooi hoor ! leuk idee, die randjes van je kerstboom alleen bespickelen.... en eh... je cadeautje, daar begin ik morgen aan, heb 2 ideetjes, hopelijk lukt er eentje van .... ?
Nog een fijne kerstdag,
liefs, martina
x

jaimie zei

Hallo Jolande,

Mooi kaartje, leuk gedaan die boom, had ook net een stempel in 3D gemaakt ipv een knipvel te nemen, is ook eens leuk hé :-)

En fijne kerst gewenst !

Groetjes, Jaimie

Marie-claire zei

Wat een schitterende kaart, Jolande!
Ook voor jullie hele fijne dagen!

Groetjes Marie-Claire

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Erg leuk gemaakt zeg!

Fijne dagen!

Liefs Ida

regina zei

hoi

ooo wat een schattig kaartje!!

weer heel mooi gemaakt!!

gr regina

Miranda zei

hoi jolande,
ik zie dat ik al de 4de Miranda ben die reageer, grappig hoor!!
Mooi kaartje met mooie schaduwen.

gr
Miranda

Yvonne zei

Wat is het een mooi en lief kaartje.
Leuk idee om de kerstboom in laagjes op te plakken.
Groetjes Yvonne.

Patricia zei

WAUW wat is deze kaart leuk zeg. Weer eens wat anders!!!
Enne.... mooi gekleurd hoor.
Fijne dag nog vandaag,
Gr. Patricia

Crea Astrid zei

Wat een mooie kerstkaart, Jolande.

Fijne kestdag nog toegewenst.

Groetjes Astrid.

marian zei

Wooow, wat een super mooie kaart.
Echt een lieffie en zo deftig toch.

Fijne dag verder en veel gezelligheid.

Groetjes Marian

hildedewilde zei

mooi kaartje jolande! een prachtig ingekleurd!
gr, hilde

Judith zei

Heel, heel mooi. Een origineel idee!
groetjes van Judith

Tineke zei

Een super schattig kaartje Jolande!
Groetjes, Tineke

Sylvia zei

Hoi Jolanda, wat een prachtige kaart! Onwijs leuk met de kerstboom en het magnoliaatje die bezig is om hem te versieren. En ontzettend mooi bloemetje met kersttakjes, die prachtig het hoekje van de kaart versieren.

Groetjes
Sylvia

Marijke zei

Ik vind het een snoezige kaart!
Groetjes,
Marijke

Gusta zei

wat een mooie kaart echt super
ik wil je langs deze weg een heel gezond en creatief 2011 toe wensen

groetjes Gusta

hennie zei

Wat een lief kaartje is dat zeg!
Dat kleuren wil mij nog niet zo lukken maar gaat het zeker nog eens proberen.
Fijne jaarwisseling hennie

Henriëtte zei

Pffft zeg, dit kaartje had ik ook nog niet gezien. Ik loop wel heeeeeeeeeel erg veel achter zie ik. Maar nu ben ik dan weer "bij"
Wat een lief kaartje zeg!

Groetjes Henriëtte