KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 17 december 2010

Kerstkaart.

Ik heb nog een kerstkaart gemaakt, alvast weer een voorraadje voor komend jaar maken.

Ik ben weer aan oefenen met de Derwents gegaan, wow, dat kost nog wel wat zweet hoor, maar ik ben niet ontevreden, alleen het muisje en belletje hadden wel wat beter gekund.
Ik heb de witte kaart geƩmbost met de cuttlebug.
Ik heb de kerstballen daarna bewerkt met chalk en daarna zilverkleurig glitter aan gebracht met behulp van de lijmpen.
De takjes zijn gemaakt met een cuttlebug mal van Joy Crafts.
Op de takjes heb ik zilverkleurige strassteentjes geplakt.
Het afdrukje is van Motivet.



Is het geen lieverdje, lekker slapend onder de warme kerstmuts, wie wil dat nu niet met dit weer.

Groetjes Jolande

50 opmerkingen:

regina zei

hoi

ooo wat een schatje erg leuk plaatje en ik vind het heel mooi gekleurd !!

mooi gemaakt!!

gr regina

heidy zei

Hoi Jolande,gaat helemaal goedkomen met het kleuren,dit ziet er toch geweldig uit!!!
Groetjes Heidy

Linda zei

Ohhhhh wat een schatje, eenheel mooi en lief kaartje
gr linda

Margo zei

Het is een pracht van een kaartje geworden!
Wat is dat leuk met die kerstballen !
Groetjes
Margo

hennie zei

Hallo jolande
Ziet er goed uit zeg! Toch met terpetine of op de manier van de hobbystunter.
Hennie

Lia zei

He dat ziet er leuk uit zeg, vraagje?
Welke lijm gebruik je dan, als je ze zo lang voorruit maakt, fotolijm laat op den duur los nl.

Groetjes Lia

jaimie zei

Hallo Jolande,

Oh wat een mooie en lieve kaart, hihi, eigenlijk al zonde om hem nog een jaar opzij te leggen :-)

ps, je blog gaat, de laatste keren, ineens trager bij mij nu.

Groetjes, Jaimie

Brenda en Astrid zei

Wat een mooie kaart is het geworden. Vind je poes onder de kerstmuts heel leuk geworden.
Groetjes Brenda en AStrid

Miranda de Groot zei

het is echt een schatje
groetjes miranda

Henriƫtte zei

Is een schatje hoor Jolande enne....ik hou me aanbevolen voor voor volgend jaar (hihi)
Groetjes Jet

Patricia zei

Hoi Jolande,

Wat een mooie kaart en ik vind hem supermooi ingekleurd hoor.
Ik ben nu sokjes aan het maken net als Inge op blog blom.
Groetjes Patricia

marian zei

Wat een chique kaart, en zo schattig.
Het kleuren ziet er heel mooi uit hoor.
En ja ik wil ook wel zo lekker liggen hoor....hihihi.

Groetjes Marian

Aloesaloes zei

Wat een prachtige kaart en heel mooi ingekleurd! De embossing en de takjes geven een schitterend effect.

Groetjes, Loes

cristel zei

nou ik vind hem weer prachtig geworden met een heel lief stempeltje
grtjs

Esther zei

Schatje hoor.
Tja je kan maar weer niet vroeg genoeg beginnen.haha

Groetjes Esther

Yvonne Rijk zei

Stijlvolle kaart hoor olande. Leuk idee op deze manier. Het afdrukje is een schatje en mooi ingekleurd. IK heb de derwent ook weer
herontdekt maar ik oefen me gek. De ene keer ben ik tevredener dan de andere keer. Maar deze is goed gelukt hoor.
Je sneeuwfoto's zijn prachtig hoor.
Groet van Yvonne.

Aleida zei

Ik snap wat je bedoeld, maar vind het niet storend. Het is een schatje! Mooie stijlvolle kaart. Goed te horen dat er een stansmal is voor die takjes. Ik heb de pons van McGill, maar je kunt er alleen heel dun papier door doen, anders blokkeert hij.
groetjes,

crealinedance zei

Hoi Jolanda Mooie gekleurd deze super kaart.Gr.Nel

Thea zei

Prachtig kaartje Jolande! Mooi ingekleurd ook, ik heb mijn potloden weer verkocht kon er niets mee worden wat ik ook probeerde.
En wat een lief stempeltje, onze poes ligt zo ook de hele dag in haar mandje alleen niet in een muts.

Groetjes Thea

M@rjan zei

Mooi zeg! Die Cuttlebug embossing is erg mooi en je plaatje vind ik er zo lief bij!

Groetjes, Marjan

Trudy zei

Wa een pracht van een kaart Jolande!!
Groetjes Trudy

Anneke klerks zei

deze is prachtig!!!
liefs anneke

Astrid zei

Wow Jolande dit is een erg mooi kaartje.
Goed gedaan hoor met de Derwents.
Groetjes Astrid

Linda zei

Geweldig Jolande. Echt een superleuke kaart.

gr Linda

Nora zei

Je hebt het afdrukje mooi ingekleurd! De kaart is helemaal geslaagd!

creatiesmarian zei

Hartsikke mooie kaart, en het kleuren gaat je goed af. Prachtige stempel
Groetjes,Marian

Neline zei

wat een leuk kaartje zeg! Ik vind het inkleuren al super goed gaan.
groetjes
neline

Tineke's hobby zei

Nou het inkleuren is je super goed vergaan het is heel mooi geworden je kaart is erg schattig net als het plaatje
groetjes Tineke

Bianca zei

Het is echt een schatje. En wat een prachtige kaart. Echt heel erg mooi.
Groetjes,
Bianca

Yvonne zei

Mooi geworden .Lieve groet Yvon

Tineke zei

Een schattig kerstkaartje!!! Het begin voor de volgende kerst is erweer ;)
Groetjes, Tineke

Yvonne zei

Wat een schatje!!

Groetjes Yvonne

Hannie St zei

Een hele mooie kaart Jolande,

groetjes, Hannie

beyond the invisible zei

Dit is in ieder geval een goed begin van een volgende 'ronde' kerstkaarten. Wat een mooi kaartje zeg!!
liefs, jolanda

susie zei

Amai das knap Jolande !
Zo'n leuke stempel met poes en heel mooi ingekleurd !

Nog een warme zondag , Susie

martina's kaartjes zei

voor volgend jaar al ??? wat een tempo, ben nog volop aan die van dit jaar bezig ! mooie kaart alleszins,
groetjes, martina
x

scraplouise zei

Prachtig stijlvol kaartje en wat een lief stempelafdrikje!.

gr.Louise

Kim zei

Wat een snoepje.

Anne's Cards zei

Prachtige kaart ,erg mooi ingekleurd an stijlvol !

Gusta zei

wouw wat een mooie kaart zeg.maar hoe krijg jij je afdrukje zo mooi helder gekleurt met de derwent? bij mij is het altijd zo mat maar bij jou ziet het er echt heel mooi uit hoor

groetjes Gusta

miriam zei

prachtige kaart jolanda en wat een lief afdrukje is dit

gr miriam

Miranda zei

hoi Jolande, ik vind je kaartje helemaal top! Het stempeltje is supersnoezig en je hebt hem mooi ingekleurd hoor! Ziet er hardstikke goed uit.

knuf
Miranda

Wendy Kamp zei

Wat een super lief en mooi kaartje Jolande! En wat heb je het afdrukje mooi ingekleurd! Je kunt zien dat je veel hebt geoefend...

Groetjes,
wendy

Yvonne zei

Wat een lief kaartje.
Erg mooi dat je de kaart wit hebt gehouden en alleen het afdrukje kleur hebt gegeven.
Groetjes Yvonne

Lia zei

Hoi Jolande,

Bedankt voor je antwoord op mijn lijm vraag, had het ook al bedacht, maar op dun papier gaat het een beetje bobbelen, verder is het inderdaad de lijm van het jaar haha.

groetjes Lia

Jannie zei

Wat een schitterende kaart Jolande.
Zonde dat hij nog een jaar in de kast moet blijven

Groetjes Jannie.

Crea Astrid zei

Leuk zo met die embosmal op de achtergrond. Je heb de astempel heel goed ingekleurd hoor. Ik zie niks aan de muis met het belletje.

Groetjes Astrid.

Annemiek zei

Wat een prachtige plaatje, mooi geheel. Dat inkleuren ziet er super uit zeg!

Anoniem zei

Beautiful..... Merry Christmas - Linda duke

Marijke zei

Deze is echt TE schattig!!!
Groetjes,
Marijke