KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 7 december 2010

Lieve kerstman uit Noorwegen.

Deze lieve kerstman heeft een verre reis gemaakt om bij mij te komen wonen.
Ans heeft hem voor mij gemaakt.
Ik vind het zo'n leukerd, hij staat op mijn salontafel, tussen andere kerstspulletjes.
Ik vind zijn baard zo leuk en zijn ronde neus.
Ans had op haar blog een uitnodiging om mee te doen met een PIF (Pay It Forward).
En ik was 1 van de eerste 3 die hierop reageerde.
De spelregels hiervoor staan onder de foto's.




















Nu is het mijn beurt om drie mensen te verrassen met een cadeautje.
Dit zijn de regels:
1. De eerste drie mensen, die een reactie achterlaten op dit bericht met de mededeling dat ze deelnemen, ontvangen van mij een eigengemaakt cadeau.
2. Je moet wel zelf een blog hebben om deel te nemen aan PIF.
3. Zodra je jouw cadeau hebt ontvangen, moet je een bericht plaatsen over de {PIF op je blog en je moet dezelfde uitdaging stellen op je blog dat is dus ......dat je een eigengemaakt presentje stuurt naar de eerste 3 mensen, die intekenen op jouw blog voor deelname aan jouw PIF en zo gaat het door!!

Je hoeft niet direct iets te sturen, maar wacht niet te lang. Ook is het de bedoeling dat je degene waarvan jij een cadeau hebt ontvangen wat terugstuurt. Zo stuur je dus 4 cadeautjes weg en ontvang je er ook weer 4. Is dat niet leuk?

De eerste 3 dames hebben zich al aangemeld, dus ik ga morgen aan de slag, ben lekker vrij en heb er dus de tijd voor en stuur het dan zo snel mogelijk op en dan maar hopen dat het goed gaat met de stakingen bij de post.

Liefs Jolande.

24 opmerkingen:

Margo zei

Hoi Jolande,
ik doe mee, reken maar van Yes !
Groetjes
Margo

chantal zei

hoi jolande, ook ik ben in the mood!
liefs chantal

martina's kaartjes zei

ik doe graag mee !
liefs,
martina xxx

heidy zei

Hoi Jolande,wat een leuke kerstman en leuk idee ook,ik zie alleen dat ik net telaat ben ,jammer misschien een volgende X
Groetjes Heidy

jaimie zei

Hallo Jolande,

Wat een leuke opdracht en jij hebt er wel een mooie kerstman bij!
Benieuwd nu naar jouw creaties hoor :-)

Groetjes, Jaimie

marian zei

Hoi Jolande,
Wat een grappig mannetje en die neus.... hij is leuk......
Een leuk idee is dit. Veel plezier van je kerstmanntje.
Groetjes Marian

Henriƫtte zei

Wat een gezelligerd. Staat vast en zeker supers op je tafel.
Veel plezier met je spelletje en ben benieuwd wat jij dan gaat maken.

Groetjes Jet

Miranda de Groot zei

wat is ie leuk he? ik heb hem ook van ans gekregen. moet er nog een foto van maken en hem op mijn blog zetten.
groetjes mrianda

Judith zei

Leuk idee! Laat je ons wel je zelfgemaakte cadeautjes zien? Ben heel benieuwd namelijk (is dat erg???)
Groetjes en veel plezier en succes met deze PIF,
Judith

Aloesaloes zei

Ooooh die is wel heel erg leuk zeg! Geweldig!!

Groetjes, Loes

Kim zei

Wat een mooi kerstmannetje.

M@rjan zei

Wat een supercute kerstventje!!

Groetjes, Marjan

Eveliene zei

wat een lieverd
En wat een leuk idee zo,n PIF
helaas ben ik te laat ,volgende keer beter

gr eveliene

Annemiek zei

Leuk initiatief hoor. En jij hebt er een gezelligerd bij!

miriam zei

Hij is wel grappig leuke actie zo

gr miriam

Miranda zei

wat een grappig idee en dat kerstmannetje heeft een hoog snoezig gehalte...

gr
Miranda

Yvonne zei

Wat een leukerd.

Patricia zei

Hoi Jolande,

Wat een leuke kerstman.
Enne jammer hoor dat ik net(haha) te laat reageer hihihi.
Nee hoor ik heb al wat moois van je gekregen. Bedankt voor je mooie kaart echt heel lief!!!!
Ik zie je morgen....
Gr. Patricia

Riet zei

Wat is die prachtig Jolanda,geniet er maar heerlijk van.

Liefs Riet.

Wendy Kamp zei

Haha het is inderdaad een leukerd! Kan me voorstellen dat ie een mooi plaatsje bij jullie thuis krijgt.

Groetjes,
Wendy

Linda zei

Wat een schatje! En zeker een leuk idee.

gr linda

Chantal zei

Wat een lieve Kerstman.

Groetjes Chantal

susie zei

Koddig manneke !

Have fun , Susie

Margo zei

Hoi Jolande,
ik heb je prachtige hanger ontvangen !
Heel erg bedankt want ik ben er erg blij mee !
Ik ga hem aan mijn handtas hangen dan kan ik er lekker mee pronken :)
Groetjes
Margo