KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 23 december 2010

Niet storen, ik lees.

Toen ik dit prentje op internet tegenkwam, wist ik dit wordt een kaart voor Jose.
Jose moet nu even " verplicht" rust houden en o,o,o, wat heeft ze het daar moeilijk mee.
Nou deze kat heeft daar duidelijk geen moeite mee, ik vind hem helemaal geweldig.

Papier is van Eline Pellinkhof (old fashioned christmas).
Ik heb weer randjes gehaakt en de rozet onder de roosjes is ook gehaakt.
De grote bloemblaadje zijn gekocht in Londen ( in een winkel vol kant en lintjes, ik heb er staan kwijlen) ik heb ze bewerkt met distress-inkt.
Voor de kleine bloemblaadjes heb ik een pons gebruikt.
Het prentje was in kleur en ik heb het in sepia afgedrukt op papier met linnenstructuur.

Ik wil iedereen FIJNE FEESTDAGEN wensen.

Groetjes Jolande.

44 opmerkingen:

Neline zei

Hey Jolande,

Hij is heeeel gaaf! leuke afbeelding, super mooi gehaakt weer, en de bloementoef...wauw, de rozet is super!
Ik kan me voorstellen dat je hebt staan kwijlen in de shop in Engeland.
Nog heel erg bedankt voor je prachtige kerstkaart. Ik had het nog niet eerder gedaan, ik dacht...die zie ik nog wel bij de HS.
Jij ook nog fijne dagen.
groetjes
Neline

Miranda de Groot zei

die is echt mooi zeg.
zou ik de naam van die winkel in londen mogen? wij gaan in februari en wil daar ook wel gaan kwijlen hihi
fijne dagen
groetjes miranda

marian zei

Wat een super mooie kaart.
Die afbeelding is ook echt heel leuk.
En die gehaakte rozet vindt ik ook geweldig het is echt een plaatje.
Fijne Kertsdagen.

Groetjes Marian

Gretha zei

Weer een schitterende kaart met hele leuke details. Ik zou zo ook naar Londen willen gaan naar dat winkeltje om even heerlijk rond te neuzen.
Ik wens je ook heerlijke feestdagen.
Groetjes Gretha

Henriëtte zei

Wat een purrrrfecte kaart is dit. Superleuk. Prachtig papier heb je gebruikt en de blaadjes zijn idd. geweldig mooi.

Groetjes Jet

jaimie zei

Hallo Jolanda,

Wat een knappe kaart,prachtig haakwerk en een geweldig plaatje erop!!!

groetjes, Jaimie

beyond the invisible zei

Die gehaakte randjes vind ik toch iedere keer weer zo mooi! In het nieuwe jaar ga ik toch eens kijken hoe je dat nou gedaan hebt en het zelf ook eens proberen.
Het plaatje is echt super!
Jij en je gezin ook hele fijne feestdagen Jolande!
liefs jolanda

Astrid zei

Wow wat een gave kaart zeg, en die randjes gehaakt en zo, geweldig.
Ik wens jou en je gezin ook fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2011.
Groetjes Astrid

Ageeth Holster zei

Oh wat prachtig weer Jolande, ik ben altijd wel weg van een gehaakt randje en jij kan er wat van hoor, SUPER. en wat heb je weer prachtig papier gebruikt.
Groetjes van Ageeth

Crea Astrid zei

Wat een leuke grappige kaart zo met dat prentje.
Weer mooi gehaakt.

Jij ook een fijne feestdagen toegewenst.

Groetjes Astrid.

Myriam zei

Wat een prachtig resultaat! Je hebt een heel mooi kaartje gemaakt met die leuke afbeelding. Fantastisch afgewerkt.

Groetjes,
Myriam

Yvonne Rijk zei

Prachtige kaart. Dat je met zo'n mooi plaatje zo'n fantastisch mooi kaartje kunt maken.
Fijne feestdagen.
Groet van Yvonne Rijk.

Esther zei

Ziet er weer super uit hoor.
Prachtig gehaakt ook.
Jij en je familie ook fijne dagen gewenst.

Groetjes Esther

Monique zei

Prachtige kaart!
grts
Monique

susie zei

Cool ! hihi.. Tof prentje heb je gevonden en mooi verwerkt.
Jolande jouw haakwerk is weer prachtig en de rozet vind ik zo knap !
Ik ga nu proberen of ik deze kan namaken en als ' t me nie lukt dan trek ik aan jouw bel ;)

Nog fijne kerstdagen , Susie

Margo zei

Dat ziet er echt prachtig uit en wat maak jij een echte kunstwerkjes met je haakpen zeg !
Daar heb ik het voorbeeld zelf van mogen ontvangen !
Ik vind het heel mooi zo'n gehaakt randje rond een afbeelding !
Groetjes
Margo

Trudy zei

Wat een super mooie kaart.
Die afbeelding is ook echt heel leuk.
en zo mooi gehaakt!
Groetjes Trudy

Anneke klerks zei

ohhhh die is weer prachtig en het plaatje is echt een PLAATJE!!!!!
fijne kerstdagen!!!
liefs Anneke

Gusta zei

oja hij is echt schitterend en ook mooi gehaakt
je boek is ook weer prachtig.ik ga hem volgend jaar ook maken.en nog bedankt voor je tip met de derwent.ik had het al even geprobeerd maar niet echt al een succes hahah

fijne dagen Gusta

creatiesmarian zei

Schitterende kaart en dat gehaakte erbij Super
Fijne feestdagen en een goed 2011 teogewenst
Groetjes Marian

Diane zei

Wat een plaatje weer zeg!!!

Groetjes,
Diane

Sandra's scrapsels zei

Nou, ik vind hem ook weer helemaal super geweldig!! Wat een heerlijk eigenwijs koppie heeft die kat zeg!!

Ik wens je hele fijne feestdagen toe en een heel gezellig en creatief 2011!

Groetjes, Sandra

hobbystunter zei

owwwwwwwwwwwwwwww wat is die mooi zeg Jolande,
en het leuke is hij is voor MIJJJJJJJJJJJJJ.
jippie hoop dat de post een beetje snel is.
thanksssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss heb een hele gezellige ochtend uhm dag gehad met jullie.

groetjes jose

Linda zei

wat een leuk kaartje en die poes is echt geweldig
gr linda

regina zei

hoi

wat schitterend en wat een geweldig plaatje superrr!!

prachtig gemaakt!!

fijne feestdagen!!

gr regina

gré zei

wat een schitterende mooie kaart
groetjes gré

Tineke zei

Het is een supermooie kaart met grappig lief poesje.. En je gehaakte randje, bloem e.d. zijn weer geweldig.
Ook voor jou fijne kerstdagen.
Groetjes, Tineke

heidy zei

Is weer geweldig!!!
Zal Jose erg mooi vinden
Jullie ook hele fijne dagen
Groetjes Heidy

crealinedance zei

Hoi Jolanda Een grappige kaart met deze poes.Het bloemtje is zeker super.Groetjes Nel

Aleida zei

Een heel mooi kaartje! Ik zag dat je met twee kleuren gehaakt hebt: de eerste toer met donkerbruin en de tweede met creme. Heel mooi! Leuk idee ook.
Jij ook hele fijne dagen!
groetjes,

chantal zei

je kaart is echt super. Dat prentje van die poes is prachtig. Liefs Chantal

Patricia zei

Hoi Jolande,
Deze kaart is echt heel mooi geworden, ik weet zeker dat Jose hem geweldig vind!!!
Fijne dagen!!!
Gr. Patricia

Hannie St zei

Een hele mooie kaart Jolande,
zeer toepasselijk met dit plaatje, grappig.

groetjes, Hannie

Judith zei

Mooi, Jolande. Het gehaakte randje en roze bloemetje vind ik zo geweldig!
Ik zou ook graag willen kunnen haken...

Groetjes en hele fijne dagen gewenst,
Judith

Annemarie en Merit zei

wat een leuk kaartje schattig afdrukje van die kat,en die bloemtjes prachtig. Haken heb ik geen kaas van gegeten,jammer hoor eant het ziet er zo mooi uit.

fijne feestdagen toegewenst.

Gwendolyn zei

Wat een geweldig plaatje! En wat een mooie kaart is het geworden!

Liefs Gwendolyn

Lia zei

Hij supermooi Jolande, gaaf plaatje hoor.
Wens je hele feijne dagen voor jou en je gezinnetje, en een goed gezond creatief 2011.

groetjes Lia

Ans zei

Ben heel stilletjes bij je binnengekomen om je allernieuwste kaart te bekijken. Ook erg leuk vond ik het gehaakte bloemetje weer.
Jolande, ik wens je samen met je man en je gezinnetje hele fijne kerstdagen.
Groetjes Ans

Diana zei

Prachtig kaartje!!

Hele gezellige dagen toegewenst!!

groetjes Diana

Neltine zei

Hallokidokii die Jolanda,

Wat is deze kaart weer gaaf!! Super die kattenprent. Het zou onze kat kunnen zijn..die eist ook altijd dat de bank van haar is en iedereen moet altijd aan de kant.

Wens ik jou tot slot hele gezellige en liefdevolle dagen toe en een fantastisch goed Nieuwjaar toe vol gezondheid, vreugde en creativiteit.

Groetjes,
Neltine

Yvonne zei

Hallo Jolanda

Wat een leuke kaart, ik ben een kattenmens en de stempel vind ik echt schitterend.

Kerstgroeten van Yvonne

Yvonne zei

Oh wat een geweldige kaart.
Met zo'n kaart zou ik helemaal tot rust komen.
Groetjes Yvonne.

crea-elma zei

Hoi hoi,

Wat istie leuk geworden, zal Jose zekers van opknappen-)

groetjes Elma

Suze zei

Heel mooi Jolanda.
Ik wens jou ook hele fijne festdagen met iedereen die je lief is.

Groetjes Suze