KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 9 december 2010

Vogelstraat.

Ik ben de afgelopen tijd druk bezig geweest met vogelhuisjes maken, ze staan nu op de vensterbank en ik moet zeggen ik vind het heel gezellig staan.

















En zo ziet het eindresultaat eruit.
De foto lukte niet beter, het is op de foto's ook niet goed te zien maar in de huisjes branden lichtjes.
Heel knus s'avonds als het donker is.
Ik heb alleen een klein probleempje, hoe ga ik dit na de feestdagen weer opbergen?????
Daar verzin ik nog wel wat op.
Wil je het beter bekijken, klik dan op de foto en het wordt vergroot.

Groetjes Jolande.

66 opmerkingen:

Judith zei

Leuk, leuk, leuk!
Verzin je de huisjes zelf of heb je er een patroontje voor?

gré zei

hoi jolande
wat is dat leuk he
staat ook heel erg gezellig
bij mij staat het ook nog steeds op mijn verlanglijstje om te maken
heb heel lang geleden bij intratuin huisjes gekocht in verschillende maten
maar ja dat komt nog wel
heel veel freubelgroetjes van gré

Yvonne Rijk zei

O Jolande toch, wat heb je nu toch weer voor moois gemaakt. Ben er eens even voor gaan zitten om ze allemaal eens goed te bekijken en wat een hoop leuke details. Ik zou zo niet een twee drie kunnen kiezen want ze zijn stuk voor stuk schitterend. Dat staat zeker erg gezellig in de vensterbank. Geniet ervan zou ik zeggen.
Groet van Yvonne Rijk

heidy zei

Hoi Jolande,dat is weer eens wat anders dan een kerstdorpje,ik vindt het werkelijk schitterend,TOPPIE
Groetjes Heidy

beahobby zei

Erg mooi staat ook erg gezellig.
Zeker met een lichtje.

Bea

janny zei

Hoi Jolande,
Dit is heel erg leuk zeg een vogelstraat hoe verzin je het echt erg leuk om te zien. Hihi toen je een aantal dagen terug liet zien waar je mee bezig was dacht ik wat moet ze met al die huisje ja nu begrijp ik het!
Heeel erg leuk verzonnen hoor en het staat schattig al die huisje mijn complimenten!!
Groetjes Janny.

Miranda de Groot zei

wauw wat ziet dat er geweldig uit
groetjes miranda

Astrid zei

Hi Jolande wat heb je mooie huisjes gemaakt zeg, en wat staat het gezellig. Wat zal dat savonds leuk staan zeg in de vensterbank.
Heeeeeeeel mooi.
Groetjes Astrid

Люлькин zei

Просто восхитительно! (простите, что по-русски)
У Вас прекрасные работы!

Neline zei

wat geweldig leuk Jolande! Ik vind ze allemaal even mooi. Het staat vast en zeker super gezellig bij je. Prachtige details op ieder vogelhuisje.
groetjes
Neline

Linda zei

Wauw wat is dat mooi en et staat heel gezellig
gr linda

freubeltjes kaarten zei

Hoi Jolande,

Wat heb je dat schitterend mooi gemaakt.


Groetjes Ageeth.

crealinedance zei

Hoi Jolanda Wat gaaaaaaaaaaaaaaf zeg.Gr.Nel

Bianca zei

Het ziet er heel erg gezellig uit en je hebt ze wel heel erg mooi gemaakt.
Groetjes,
Bianca

Aleida zei

Je hebt gewoon je eigen huisjes en dorpsstraatje gemaakt. Zelfs met kerstboompjes er naast! Super gezellig en moooooii!
groetjes,

miriam zei

dat ziet er nog eens gezellig uit jolanda.
En wat een mooie zitten er tussen

gr miriam

jaimie zei

Hallo Jolande,

Oh, dat is een mooie vogelstraat !!!!
Zo gezellig dat het daar staat op de vensterbank!!

Groetjes, Jaimie

Gusta zei

wouw wat staat dat leuk zeg.en mooi allemaal gemaakt hoor.en opruimen ja. in een mega doos met eier doosen er tussen of wikkelen in bobbeltjes plastiek.

Groetjes Gusta

Thea zei

Prachtig tafereeltje Jolande, ontzettend mooi geworden. Mijn complimenten!

Groetjes Thea

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Leuk bedacht zeg!
en heel erg mooi gemaakt.

Liefs Ida

M@rjan zei

Ik vind ze geweldig, stuk voor stuk anders en allemaal zo mooi! Heb je nog geen tikkende geluidjes gehoord tegen je raam... vogeltjes die er in willen??

Groetjes, Marjan

Trudy zei

Wauw wat is dit mooi zeg en wat ziet dat er geweldig uit
Groetjes Trudy

Aloesaloes zei

Schitterend!! Daar zou ik zo uren naar kunnen kijken om steeds weer nieuwe mooie details te ontdekken... Wat leuk dat ze met lichtjes op de vensterbank staan!

Groetjes, Loes

Tineke's hobby zei

OOOOOHHHHHH wat is dit schitterend gemaakt het staat heel gezellig echt toppie
Groetjes Tineke

miranda zei

Wouw,
Super mooi.
Staat er gezellig.
Groetjes Miranda.

jans zei

wat een schitterende huisje heb je gemaak zijn die van een patroon of maak je die zo ! knap hoor grt jans

creatiesmarian zei

Schittereeeeeennnnnnd
Echt super
Groetjes,Marian

Inge zei

O wat knus! Echt heel erg gezellig zo bijelkaar :)

Annemarie zei

Wauw Jolande wat staat dat gezellig. En wat heb je het weer prachtig gemaakt.

Annemiek zei

Hier zijn geen woorden voor, wat schitterend! En er is geen huisje wat ik minder mooi vind hoor. Grote HEMA boxen (of IKEA) gebruik ik vaak voor zulke dingen...

Geertje zei

Ohhhhh Jolande wat is dit mooi zeg en wat ziet het er gezellig uit.
Wederom weer mijn complimenten.

Groetjes Geertje,

Lia zei

Whauww, Jolande wat is dit een mooi tafereel bij jou op de vensterbank, wie weet proberen de vogeltjes nu naar binnen te vliegen om in zo'n mooi huisje te wonen, ze zijn echt superr,

groetjes Lia

stempelfreaks zei

Schitterend zeg! Wat heb je dat mooi gemaakt. Daar kan je uren naar kijken. Leuk zo op je vensterbank.
Groetjes Astrid & Larissa

hildedewilde zei

wauw jolande, gaaaaaaffffffff!!
ze zien er inderdaad supergezellig uit!
gr, hilde

Margo zei

Wat is dat een leuk zicht zeg !
Ja dat opbergen ... dat is telkes weer een probleem he !
Spijtig dat ze niet echt in e tuin kunnen, zou er toch leuk uitzien niet?
Groetjes
Margo

Tini zei

Hoi Jolande,
Wat geweldig leuk zeg!

Gr. Tini

Henriëtte zei

Wauw Jolande, wat zijn die mooi geworden en wat staat het gezellig in je raamkozijn. En wat dat opruimen betreft, gewoon niet doen dus. Laten staan. Is zonde om in een doos te stoppen.

Groetjes Henriëtte

Kim zei

Jeetje jij bent echt druk geweest. Het resultaat mag er zeker wezen. Het staat ontzettend gezellig.

Linda zei

Wat super Jolande!!! Het ziet er fantastisch uit.

Gr Linda

regina zei

hoi

wat super zijn ze !!

ik vind ze allemaal gaaf!!

een erg leuk idee!!

gr regina

Anette zei

Super leuk en de details zijn geweldig! Ik zou ze gewoon laten staan tot volgend jaar kerst....;o)

susie zei

Olala Jolande wat heb je een prachtige straat gemaakt !!!
En als 't donker wordt dan kan het licht aan sê !
Tot in de details is er aan gewerkt, zoals het kooitje met zn matteke met welkom op, hihi..
Geen enkel kooitje is hetzelfde.
Chic werk hoor!!

Nog een prettige dag , Susie

beyond the invisible zei

Wat staat dát gezellig zeg!! En zo leuk dat er ook nog lichtjes in branden.
Maar wat een werk moet dat zijn geweest, echt supermooi!!!
groetjes jolanda

Suze zei

Oohh wat een leuk idee Jolanda, prachtig zo alle huisje bij elkaar.
Misschien een tip je heb van die kerst bal boxen van plastic daar kan je het netjes in bewaren.

Groetjes Suze

crea-elma zei

Hoi hoi,

Wat zijn ze leuk en gaaf geworden, helemaal supers!
Ook de boompjes erbij staan keigaaf!!!

greets Elma

Esther zei

Wauw dit is echt geweldig zeg.
Ik heb ook nog zo een huisje,moet er ook maar snel mee aan de slag.haha

Groetjes Esther

Eveliene zei

Wooowww Super gezellig ziet dat er uit
Toppie hoor

gr eveliene

Nora zei

Ik ben sprakeloos, dit is een geweldig mooi kerstdorp! 100 maal mooier dan die dure in de tuincentra. En dit allemaal met papier, je bent een kanjer!!

Miranda zei

O wat supergaaf om te zien, zeker zo allemaal bij elkaar, maar ze zijn stuk voor stuk fantastisch mooi, als ik een vogeltje was, kwam ik bij je inwonen, want wie wil er nu niet zo'n prachtig huisje

gr
Miranda

Annemarie en Merit zei

Wat ziet dat er gezellig en knus uit kan me voorstellen hoe dat dat 's avonds is. Maar wat een werk toch ongelooflijk dat je dat allemaal voor elkaar krijgt.

Riet zei

Jeetje Jolanda,wat is dit allemaal schitterend gemaakt.
Zo mooi papier en kleuren.
Prachtige details.
Echt heel sfeervol,zo gezellig.

Liefs Riet.

Gretha zei

Het ziet er inderdaad heel gezellig uit, ze zijn ook stuk voor stuk prachtig. Je bent hierin een kei!
Groetjes Gretha

Wendy Kamp zei

Ohh wat een super schattige huisjes! Het is gewoon jammer dat je ze straks weer op moet ruimen he...
Ik vind dat je het zo knap hebt gemaakt, prachtig gewoon!

Groetjes,
Wendy

Yvonne zei

Dat ziet er heel gezellig uit.
Het zijn allemaal hele mooie huisjes.
Groetjes Yvonne.

Hanny zei

Wat een schattige vogelhuisjes Jolande.
Heel mooi gemaakt.

Groetjes Hanny.

Willy's creations zei

prachtige creaties heb je gemaakt...en genot om naar te kijken.

Groetjes,Willy

Tineke zei

Wat zijn ze allemaal schitterend Jolande. Het staat superleuk zo..
Groetjes, Tineke

Diane zei

Wat ziet dat er enorm leuk uit! Erg origineel.

Groetjes,
Diane

Jeannette zei

Wat een gezellig tafereeltje in je vensterbank. Heel mooi gemaakt, en wat leuk zeg, met die lichtjes er in!
Groetjes, Jeannette

Chantal zei

Wat ontzettend leuk gedaan!
Groetjes Chantal.

Gwendolyn zei

Wat een verschrikkelijk gaaf idee en wat een werk! Supertop gedaan.... En alvast succes met het opbergen!

Liefs Gwendolyn

Patricia zei

Hoi Jolande,

Wat een gezellige boel bij jou in het raamkozijn zeg.
Erg leuk al die verschillende huisjes!!!
Gr. Patricia

Crea Astrid zei

Wat een lievertjes zijn het geworden, jolande. ziet er erg gaaf uit. Is zonde om na de kerst op, te ruimen!

Groetjes Astrid.

martina's kaartjes zei

hoi Jolande,
ik zal wel in herhaling vallen, na 63 reacties breng ik niks nieuws,denk ik ! ze zijn zeker superdepupper. En dat opruimen, tja, dat is de reden, waarom geen doosjes maak om zelf te houden. Maar dat is dan een zorg voor later, denk ik dan ! geniet !
liefs, martina
x

Yvonne zei

Ze zijn echt prachtig geworden. Ziet er gezellig uit op de vensterbank. Gr. yvonne

Wilma zei

Jolande, wat een supergave kerstcreaties! De vogelhuisjes zijn fantastisch en geweldig mooi gemaakt! Supertalent ben jij!
Liefs
Wilma