KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 14 december 2010

Workshop inkleuren met Derwents.

Vorige week donderdag heb ik een workshop gevolgd, inkleuren met Derwents.
De workshop werd gegeven door Miranda bij Hobbystunter.
Ik kan zeggen dat het heel leerzaam was.
We hebben ingekleurd met de Derwents, zonder gebruik te maken van doezelaars en terpetine.
Ik kan je zeggen dit werkt zoveel prettiger en ik vind het ook mooier worden, dus voortaan kleur ik op deze manier in met de Derwents.
Ik blijf het moeilijk vinden om op de juiste manier schaduw aan te brengen, maar we hebben een duidelijke beschrijving meegekregen en ik blijf oefenen.



Hier heb ik het afdrukje op craftpapier gestempeld en ingekleurd.
Ik vind dat het haar en de beentjes hier goed gelukt zijn.
Het jurkje vind ik wat minder, op de vleugels ga ik nog wat glitter aanbrengen.



Hier is op een correspondentiekaartje gestempeld en ingekleurd.
Ik zie dat ik de schaduw op het gezichtje, onder het haar iets te veel heb aangebracht.
De wangetjes heb ik met chalk roze gemaakt.

Ik kan wel zeggen dat het een leerzame avond was en deze week ga ik zeker nog verder met oefenen.
Dank je wel Miranda.
Ga eens een kijkje bij Miranda nemen, zij is echt een artiest wat het inkleuren betreft.

Ik ben afgelopen week ook druk bezig geweest met de cadeautjes van PIF ( Pay It Forward)
Dames ze gaan vandaag de deur uit, nu maar hopen dat het goed gaat komen, met de stakingen hier.
Ik heb er met veel plezier aan gewerkt en ik hoop dat jullie het mooi zullen vinden.

Liefs Jolande.

41 opmerkingen:

M@rjan zei

In mijn ogen ziet het er mooi uit, Jolande. Ik denk dat jij in no-time expert bent.

Groetjes, Marjan

Wendy Kamp zei

Heel mooi zeg, knap gedaan met het overlopen van de kleuren en het schaduweffect!

Groetjes,
Wendy

Tineke zei

Je hebt de magnoliaatjes super ingekleurd Jolande.
Groetjes, Tineke

Crea Astrid zei

Je hebt het erg mooi ingekleurd, Jolande.
Ik vind ook dat Miranda erg mooie kaarten maakt, zonder de terpetine.
Ben benieuwd wat voor kaart je ermee gaat maken!

gré zei

hallo jolande
het ziet er schitterend uit
jammer dat ik niet kon komen
geloof echt dat het leerzaam is geweest
groetjes gré

Thea zei

Hoi Jolande,
Daarom heb ik mijn potloden weer verkocht, ik kon niets worden met de terpentine en doezelaars.
Ik vind de manier van inkleuren hoe jij dit hebt gedaan wel heel mooi. En je eerste werkjes zien er prachtig uit. Veel succes verder met het kleuren, het is een hele ontspannende bezigheid.

Groetjes Thea

Tineke's hobby zei

Ik vind het er erg mooi uit zien dus dat zit wel goed met je
Groetjes Tineke

hildedewilde zei

ik vind ze er prachtig uitzien! weer wat nieuws geleerd!
gr. hilde

marian zei

Het is je goed gelukt hoor het inkleuren. Het aiet er echt mooi uit.
Ik ben ook nog steeds aan t oefenen, het is met de schaduw idd. niet makkelijk.
Het is jou toch al goed gelukt.

Groetjes Marian

Astrid zei

Ik vind het er mooi uitzien hoor Jolande.
Echt mooi.
Groetjes Astrid

Henriëtte zei

Ziet er supers uit Jolande. Ik had gehoord van Jose dat het idd heel anders is dan met doezelaars.

Groetjes Henriëtte

Neline zei

Het ziet er prachtig uit zeg! Ik heb me ook al aangemeld bij Miranda en kijk er nu al naar uit.
groetjes
Neline

Linda zei

Het ziet er supermooi uit Jolan. Ik heb mijn potloden pas verkocht, ik deed er toch niets mee. maar als ik dit zie begin ik alweer te twijfelen.

Gr Linda

Patricia zei

Mooi hoor Jolande!!!!!!
Gr Patricia

creatiesmarian zei

Ja Jolanda ze zien er prachtig uit, heb ze in het echt gezien. Ik vond de avond ook super leerzaam.
Groetjes Marian

Trudy zei

Je hebt het erg mooi ingekleurd, Jolande.

Groetjes Trudy

Ageeth Holster zei

Hoi Jolande, ik vind het ook erg mooi ingekleurd. Ik gebruik ook Derwents, kan je een tipje van de sluier oplichten hoe je het nu gedaan hebt dan?
Groetjes van Ageeth

Aleida zei

Super mooi gedaan! Ik vind het mandje ook heel mooi geworden.
groetjes,

beyond the invisible zei

hoi Jolande, ziet er heel mooi uit. Inderdaad ben ik het met je eens dat het haar en de beentjes het beste gelukt zijn! Het lijkt net echt vind ik.
Zelf heb ik nog nooit met Derwents gekleurd, maar wanneer je niet met doezelaar en terpentine werkt, is het dan eigenlijk niet hetzelfde als wanneer je gewone potloden zou gebruiken? Misschien een domme vraag, maar ik ben een absolute leek op Derwent gebied hihi.
groetjes jolanda

Geertje zei

Hallo Jolande,

Wat heb je dit mooi ingekleurd zeg.
Het lijkt me toch wel heel erg moeilijk.
En er staat ook wat op mijn blog voor jouw.
Omdat je het DIK verdiend.

Groetjes Geertje,

Geertje zei

Oh ik zie dat je hem al hebt.
Maar toch geef ik hem aan jou.
Gewoon omdat ik het altijd fijn vind om je blog te bekijken.

scraplouise zei

Hoi Jolande, Prachtig inkleurd, het haar is prachtig zo, lijkt mij echt leerzaam zo'n Workshop.

gr.Louise

heidy zei

Hoi Jolande,kom maar op met al die nog mooiere kaartjes.
Groetjes Heidy

Brenda en Astrid zei

Wat zijn de afdrukjes mooi geworden. Het blijft altijd moeilijk om er mee om te gaan.
Groetjes Brenda en Astrid

Aloesaloes zei

Dat ziet er fantastisch uit zeg! Prachtig ingekleurd!

Groetjes, Loes

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Nou dat heb je heel erg mooi gedaan!

Mijn complimenten!

Liefs Ida

Annemarie en Merit zei

Wat is dat schitterend zeg en dan zonder terpentine hoe krijg je dat zo voor elkaar niet te geloven.

Annemarie zei

Wauw super mooi ingekleurd. Ik gebruik altijd mijn doezelaars met terpentine, maar ik vind het zo ook prachtig!

Yvonne zei

Oh heel erg mooi zeg!!Ziet er echt anders uit als met de doezelaars.Mooi hoor.Lieve groet yvon

Miranda de Groot zei

wat ziet dat er mooi uit. heel anders dan met doezelaars, maar wel veel mooier.
groetjes miranda

Margo zei

Hoi Jolande,
Ik heb nog niet gewerkt met Derwents maar ik vind je resultaat absoluut fantastisch !
Groetjes
Margo

susie zei

Goh Jolande je heb die meiskes fantastisch ingekleurd en dit zonder die 2 andere spullekes :) MOOI !!!

Nog een fijne avond , Susie

Miranda zei

hoi Jolande,
fijn om te horen dat je de workshop leerzaam en leuk vond. En ik vind het helemaal top dat je er al mee aan de slag bent gegaan, je plaatjes zien er goed uit hoor. Misschien zijn de overgangen in het jurkje wat te hard, maar het haar en de beentjes zijn erg mooi.Het 2de afdrukje ziet er ook erg mooi uit.
En als je nog vragen hebt, you know where to find me....

gr
Miranda

Riet zei

Je heb ze prachtig ingekleurd Jolanda.

Liefs Riet.

Annemiek zei

Wauw, wat gaaf om op deze manier in te kleuren. Hopelijk ga ik het volgende keer redden als Miranda weer een workshop geeft!

jaimie zei

Hallo Jolande,

Je hebt dat mooi gedaan !

Maar ik persoonlijk vind het net zo leuk dat je door de terpentine en doezelaar dan zo een wazig effect krijgt, maar ja dat is persoonlijk en zelfs zo met terpentine kleuren lukt me nog niet goed ;-)

Groetjes, Jaimie

martina's kaartjes zei

Wat mooi gedaan !!! dat worden weer prachtkaartjes binnenkort !
greotjes, martina
x

Kim zei

Dat is inderdaad mooi geworden zonder doezelaars.

Lia zei

Ze zijn naar mijn idee prachtig ingekleurd, vind ze in ieder geval erg mooi.

groetjes Lia

Diane zei

Zo dat ziet er goed uit zeg.

Groetjes,
Diane

Wilma zei

Ze zijn heel mooi! Ik heb ook niets met doezelaars en ik heb mijn potloden weggedaan. Ik denk dat ik daar beter mee had kunnen wachten...