KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 9 januari 2011

Dames gilet.

Dit keer heb ik een dames gilet gemaakt.
Het patroon komt Hier vandaan.
Dank je wel Marjan voor de duidelijke uitleg en het patroon, ik heb het met veel plezier gemaakt.

Het papier is van Prima Marketing (Daisy Dreams).
Kantje komt van de markt.
Knoopjes zijn van Eline Pellinkhof.
De bloem heb ik gehaakt en daarop een zelfgemaakt roosje.
Je kunt hier wel zien dat ik geleerd heb voor kostuumnaaister hi-hi-hi.

Groetjes Jolande

54 opmerkingen:

cristel zei

hij is prachtig zeer speciaal
grtjs

miriam zei

Prachtig gedaan jolanda

Ben ook even bij marianne wezen kijken

gr miriam

Geertje zei

Oh wat is die leuk zeg.
Weer eens wat anders.

Groetjes Geertje,

Marian de Maijer zei

Hij is werkelijk schitterend mooi.
De kleuren het is geweldig
Groetjes Marian

Aloesaloes zei

Oooh wat prachtig! Mooi papier en schitterend kant erlangs. Je zou het toch zo aantrekken...

Groetjes, Loes

Linda zei

Wat schattig is die geworden. heel erg mooi
gr linda

heidy zei

Oh geweldig weer Jolande!!
Groetjes Heidy

Aleida zei

Ja, de strepen lopen door. Dat is het eerste wat ik zag.... (ook naaister, maar hobby)
Hij is heel leuk geworden!
groetjes,

crealinedance zei

Hoi Jolanda Ik vind haar gaaf.Gr.nel

Miranda zei

Hoi Jolanda, wat een leuk patroon en een mooie uitwerking! Ga even kijken bij Marian......groetjes Miranda

Liefs Ineke zei

Ha Jolanda wat is tie gaaf.

Echt heel mooi.

Groetjes van Ineke

Brenda en Astrid zei

Wat is het een leuke dames gilet geworden. Ga zo ook even kijken op de site van Marian.
Groetjes Brenda en Astrid

Tinie zei

Super wat een leuk idee, heel mooi!

Groetjes Tinie

Caroline zei

Wauw, die is echt schitterend geworden, wat mooi gemaakt !!!

Adrie van Rooten zei

Wat een plaatje Jolanda , erg leuk idee. Hij is erg mooi gemaakt,alles klopt.
Groetjes Adrie

Ans zei

Ja Jolande, je kunt echt wel zien dat het in je vingers zit. Ontzettend mooi gemaakt. Dikke pluim verdiend hoor.
Nog een fijne zondagavond verder.
Groetjes Ans

Lena zei

Hallo Jolanda.
Hartelijk dank voor je reactie.
Het dames gilletje wat je hebt gemaakt is prachtig.
Groetjes en tot de volgende keer,

Lena.

angelique zei

wat toevallig, ik ben namelijk ook coupeuse eigenlijk van beroep, maar dit zo van papier doe ik je zo niet na, schitterend!!

Hannie St zei

Heel erg mooi Jolande,

groetjes, Hannie

M@rjan zei

Ohh.. ik ben echt verrast! Ik zie hier mijn ontwerpje op jouw manier en wat mooi gedaan!!
Gaaf Jolande!

Groetjes, Marjan

Ineke zei

Hij is heel erg mooi, ook mooi papier hiervoor gebruikt. Schitterend.


groetjes, Ineke

Lia zei

Prachtig gemaakt, erg mooi papier.
Leuk ontwerp, ook even bij Marjan gespiekt.

groetjes Lia

Helga zei

Hij is erg leuk, mooi en schattig.

Gr. Helga

regina zei

hoi

ooo erg leuk!!

wat mooi gemaakt en heel mooi papier!

gr regina

Fieneke zei

Hoi jolande,
Wat een mooie creatie, je kunt hem bijna zo aantrekken!
Groetjes Fieneke

Astrid zei

Wow Mooi Jolande, heel apart. En prachtig papier heb je gebruikt zeg.
Groetjes Astrid

beyond the invisible zei

Superleuk Jolande... kan me voorstellen dat je plezier hebt gehad tijdens het maken.
liefs, jolanda

jaimie zei

Hallo Jolande,

Wat origineel ség, leuk hoor!

Groetjes, Jaimie

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Wat is dit leuk zeg!!
Heel mooi papier en dat kantje, superleuk!
Ik kijk best veel op jouw blog, wil ook nog steeds een kantje haken om een rondje (stond ook op jouw blog). Nu ik dat toch schrijf, hoe groot was dat rondje Jolande en welke haaknaald en haakwol? Ik word nu ook maar gelijk volger van je blog, ben ik altijd op de hoogte. Je maakt echt hele leuke creaties.
Veel liefs,
Frouwkje.

martina's kaartjes zei

superleuk gemaakt ! leuke kleuren, zeer origineel,
groetjes, martina
x

Adriana zei

echt super mooie gemaakt, het is een mooi geheel, en je ziet met hoeveel leifde en plezier je het heb gemaakt,
keurig op patroon gemaakt:)
groetjes Adriana

Wilma zei

Dat ziet er erg mooi uit! Je kunt zien dat je in 't vak zit, hihihi! Nee hoor, even zonder gekheid: was is hij leuk geworden! Super!

susie zei

O O O O Jolande wat een prachtexemplaar lever je hier weer !!!!!
Toen ik jouw foto op mijn side-bar zag staan, dacht ik;
ah Jolande heeft precies een mooi giletje ineen genaaid ????
Tis nondepetat van papier ! hihi ..
Vree knap gedaan gedaan en alles zit op z'n plaats.
En weer het mooie bloemeke derbij en tis af sê ! :) groetjes

Judith zei

Wowi, super!

Crea Astrid zei

Erg leuk gemaakt, Jolande. Ziet er heel mooi uit.

Heb het scrapvel toevallig ook vorige keer gekocht.

Groetjes Astrid.

Kim zei

Oh wat grappig zeg. Hij is echt heel erg leuk geworden.

Groetjes Kim

Patricia zei

WAUW die is leuk zeg!!!!!!
Jammer dat ik moet werken donderdag.
Groetjes Patricia

Gusta zei

wat een leuk idee zeg en wat heb je hem weer mooi gemaakt.

Gr Gusta

Ilonka zei

owhhhh wauw wat ontzettend mooi. SCHITTEREND !! En ook erg apart stijlvol.

groetjes Ilonka

M@rjan zei

Las net je reactie op mijn blog. Tuurlijk vind ik het goed dat je mij hebt gelinkt, i.v.m. het patroontje is dat alleen maar handig.Iedereen die het eraf wil halen is welkom, hoe meer giletjes hoe beter, haha!
En veel plezier met het knutselclubje, dat wordt vast een rekje vol mooie giletjes!
Groetjes, Marjan

scraplouise zei

Wat een geweldig Gilletje is dit, mooi papier heb je ervoor gebruikt!.

gr.Louise

Trudy zei

Prachtig Gilletje Jolande.
Groetjes Trudy

Tineke's hobby zei

wow dit is schitterend gemaakt heel mooi met dat papier en het kantrandje heel mooi model
Groetjes Tineke

Margo zei

Waw wat ziet dat er tof uit zeg !
Heel knap gemaakt !
Liefs
Margo

Esther zei

Heel leuk zo een dames versie.
Erg leuk idee.

Groetjes Esther

Yvonne Rijk zei

Hoi Jolande, het wordt bijna cliche als ik al die reacties hierboven lees maar ik vind hem ook geweldig mooi.
Groet van Yvonne

Nora zei

Geweldig mooi gedaan!

Ginette Bos zei

Wow,wat een leuk idee.
Wat een gave kleurstelling.
Groetjes Ginette

Tineke zei

Wauw, wat een geweldig mooi giletje Jolande!!!
Groetjes, Tineke

Miranda zei

wat een geinig idee om een giletje te maken, ziet er erg mooi uit
en natuurlijk nog bedankt voor je mooie kaartje
gr
Miranda

Eveliene zei

Wat een prachtige creatie
Met leuke details
heel leuk idee

gr Eveliene

Riet zei

Ohhh wowww Jolanda,wat schitterend gemaakt,mooi papier en details gebruikt.
Wat een leuk idee.

Liefs Riet.

Annemiek zei

Ziet er erg leuk uit, ik heb zin om hem donderdag ook te gaan maken hoor!

Yvonne zei

Wauw, heel erg mooi zeg.
En super vrouwelijk !
Groetjes Yvonne.