KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

vrijdag 7 januari 2011

Edwin loves Tilda.


Ik heb een schilderijtje gemaakt, in het teken van Valentijn.
Het lijstje was donkerbruin, ik heb het geverfd met plakkaatverf, niet dekkend, het bruin komt er nog een beetje doorheen.
De randen heb ik bewerkt met distrees-inkt.
Het papier is van Magnolia.
Het hart is een multiframe van Nellie Snellen, ik heb er een rand omheen gehaakt.
De bloemblaadjes zijn creatables van Marianne Design.
De kleine bloempjes zijn gemaakt met een bloemenpons.
De grote rozen zijn van Xenos.
Het hart in de hoek heb ik ook zelf gehaakt.
Verder heb ik nog roosjes, pareltjes en hoekjes op de lijst gebruikt.
De stempels zijn van Magnolia en ingekleurd met de Derwents.



Liefs Jolande.

52 opmerkingen:

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw prachtig Jolande!

Liefs Ida

Nora zei

Wat een mooi en lief valentijn kadertje! Super hoe je het haken telkens weer mooi samenvoegt met papier. Prachtig gedaan!

beyond the invisible zei

Wat leuk!!! Wat ben je weer lekker creatief bezig geweest zeg. Dat hartje vind ik ook helemaal super... heb je dat volgens patroon gedaan of helemaal uit je hoofd?
Gisteren heb ik voor het eerst sinds mijn moeders overlijden ook weer een kaartje gemaakt en het was toch wel weer erg leuk om te doen. Het is nog niet helemaal af dus straks ga ik gauw verder.
liefs, jolanda

Lia zei

Prachtiggggg!!!!!! Weet niets anders te melden ( LOL )

groetjes Lia

Linda zei

Wat heb je al weer schitterende dingen gemaakt jolande.

Gr Linda

martina's kaartjes zei

Wow, jolande, jij bent toch ook van alle markten thuis ! ongelooflijk, niemand kan jou bijbenen ! knap gedaan,
groetjes, martina
x

Annemiek zei

Helemaal prachtig. Het Valentijngevoel spat er af hoor, super!

Astrid zei

Ohhh wat lief Jolande, heel leuk gedaan.
Groejes Astrid

Adrie van Rooten zei

Oh ja dat zit er natuurlijk ook weer aan te komen Valentijn. Zal ik ook alvast maar eens over na gaan denken. Dat is jou in ieder geval goed gelukt Jolanda , wat een supermooi lijstje. Wat zijn ze leuk he die nieuwe blaadjes van MD.
Groetjes Adrie

Tineke's hobby zei

Wat een schitterend tafareeltje heel mooi dat gehaakte hart de dloemen erop zijn ook schitterend en alles weer mooi van kleur
Groetjes Tineke

M@rjan zei

Wow Jolande, wat een kunstwerk weer, zo lief dat gehaakte hartje!

Groetjes, Marjan

Anette zei

Super mooi! Ik heb je gehaakte hartje ook even uitgeprint, hij is zó leuk. En ik ben toevallig net zelf weer aan het haken, dus alle inspiratie is welkom. Heb je hem zelf bedacht?

Groetjes, Anette

heidy zei

Het is wel erg afgezaagd maar ja hij is weer superrrrrr!!!!
Groetjes heidy

Miranda de Groot zei

wauw wat moooooooooi
groetjes miranda

Trudy zei

dit is heel mooi Jolande!!!
wat een leuk idee.
Groetjes Trudy

miriam zei

Hij is weer schitterend jolanda.WWat mooi dat gehaakte hart

gr miriam

Fieneke zei

Wauw, wat een mooie, lieve creatie! Super. Met het haken maak jij wel mooie dingen hoor!
Groetjes Fieneke

Aloesaloes zei

Prachtig!! De diepte vind ik erg leuk en het haakwerk is supermooi. Ook de takjes geven een heel apart effect.

Groetjes, Loes

Marian de Maijer zei

Prachtige kaart
Groetjes Marian

susie zei

P-R-A-C-H-T-I-G !!!

Wat maak jij toch mooie dingen !! Dit schilderijtje is er nog maar eens een bewijs van. Alsook je haakwerk dat ik zo knap vind.
Jolande kom je weer eens naar mijn blog ? Er staat een award voor jou.
Wil je hem aannemen ?? :)

Linda zei

Wat een schattig projectje is dat geworden
gr linda

crea-elma zei

Hoi hoi,


Dees is super en voor de etalage neem ik aan?-)
Is niet over de top trouwens, zeg dat maar ff tegen Patrick! grinzzz
Dank je wel voor de gave crea!

groetjes Elma

gré zei

ik heb het al gezegt op het blog van de hobbystunter
geweldig mooi
freubelgroetjes van gré

Aleida zei

Hij is heel mooi geworden! Zowel het haak- als het kleurwerk! Mooie kleuren, helemaal af.
groetjes,

hania739 zei

Piękna:))

Margo zei

Oh Jolande wat is dit weer prachtig geworden zeg !
Een echt kunstwerkje hoor !
Groetjes
Margo

Jeannette zei

Wat heb je dat weer prachtig gemaakt, Jolande! Daar pak je je Valentijn helemaal mee in hoor! ;)
Groetjes, Jeannette

Yvonne zei

heel mooi geworden.Lieve groet Yvon

regina zei

hoi

wauw wat een prachtig kunstwerkje!!

gr regina

Annemarie zei

Prachtig gemaakt Jolande, vooral de slinger met kleine bloemetjes vind ik erg mooi. En zo knap wat je allemaal kunt haken!

Marijke zei

Hoi Jol,
Wat een kunstwerkje!
Je hebt het prachtig gemaakt!
Groetjes,
Marijke

Liefs Ineke zei

Prachtig gemaakt. Wauw echt geweldig mooi.

Groetjes van Ineke

Ans zei

Hei Jolande,
Wat een plaatje en volgens mij is Edwin in de 7e hemel. Helemaal verliefd.
Moet ook zeggen dat je een heel erg mooi hartje hebt gehaakt. Heb je daar een patroon van, want het lijkt me leuk om zoiets te gebruiken voor een Valentijnskaart met mijn clubje. Hoor graag van je hoor.
Trusten voor straks
Groetjes Ans

Crea Astrid zei

Wat een prachtig schilderijtje heb je gemaakt. Vind het hart wat je gehaakt hebt ook erg superrrr.

Groetjes Astrid.

Yvonne zei

Wat een mooie creatie, Jolande! Vooral het gehaakte hart en het randje vind ik erg leuk. Gr. Yvonne

Judith zei

Wat staat dat lief!
Op jouw haakkunst kan ik wel jaloers worden...(-:
Super gemaakt

Suze zei

Prachtig schilderijtje Jolanda mooie kleuren heb je gebruikt,heel mooi.

groetjes Suze

Jannie zei

Dat ziet er weer helemaal geweldig mooi uit Jolande.
Gaaf dat hartje en dat gehaakte randje.

Groetjes Jannie.

Danielle zei

wow geweldig zeg! ziet er weer schattig uit
groetjes Danielle

Henriëtte zei

Wat een schat van een lijstje.

Groetjes Henriëtte

Wendy Kamp zei

Wat een schattig schilderij zeg! Heel mooi versierd ook!

Groetjes,
Wendy

Yvonne zei

Mooie creatie Jolande! Vooral het gehaakte hart en randje vind ik erg mooi. Ik heb al een paar keer een poging ondernomen om te leren haken, maar het is nog niet gelukt. Misschien toch maar weer eens proberen :-). Groetjes, Yvonne

Patricia zei

Hoi Jolande wat is deze MOOI zeg ik heb hem vandaag even in het ECHT bewonderd (nog mooier dan op de foto)
Dat wordt een liefdevolle etalage hoor
xoxo
Patricia

Miranda zei

een echt kunstwerkje hoor en wat een geluk ik lees bij Patricia dat het voor de Hobbystunter etalage is, kan ik hem in het echt bewonderen....

nog bedankt voor je prachtige kaart

gr
Miranda

Helga zei

Wat een geweldig schilderijtje!!!
Ik volg je nog niet zo heellang, maar ben erg onder de indruk hoe je haakwerkjes combineerd met srapen! Ik haakook erg graag, maar nooit aan de combi gedacht, je heb me geinspireerd.
Heb toevallig afgelopen week een kaart gemaakt met een sirkel met gehaakte rand helemaal trots op het resultaat dank zij jou.
Dit hartje is ook erg mooi en ik durf het bijna niet te vragen .......... maar zou je het patroontje willen delen, ben nog niet zo gevorderdehaakster dat ik het kan afkijken van het patoon.

Met vriendelijke groet Helga

Gusta zei

wouw dat heb je weer mooi gemaakt zeg. echt heel creatief hoor.ik heb het 1 keer geprobeerd met de derwents.kleuren zonder terpetine en doezelaa maar , dat was niet echt een succes hahahaa

groetjes Gusta

Tineke zei

Wauw, wat een superleuk schilderijtje!! Erg leuk gedaan.
Groetjes, Tineke

jaimie zei

Hallo Jolande,

Wat heb je er je werk van gemaakt , het is gewoonweg fantastisch mooi !!!

Groetjes, Jaimie

Tinie zei

Ik heb even zitten lachen toen ik je kaart zag! Wat lief en geweldig met dat haken!

Groetjes Tinie

Yvonne zei

Wat een geweldig paneeltje.
Je hebt gewoon een verhaaltje uitgebeeld, je voelt bijna de vlinders in Edwin's buik.
Groetjes Yvonne.

Martha zei

Ben er stil van, wat mooi is dit....!!!!!!

Mandy's Magnolia cards zei

Hoi Jolanda,
via via kwam ik op jou blog terecht
& ben gelijk volger van je geworden!
wat een prachtige dingen maak jij zeg!
Groetjes, Mandy