KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 1 januari 2011

Gelukkig Nieuwjaar en een hartjesdoosje.

Ik wil jullie, lieve blogvriendinnen, bedanken voor de lieve reacties het afgelopen jaar.
IK WENS JULLIE EEN MOOI, LIEFDEVOL EN EEN CREATIEF NIEUWJAAR.

Dit doosje heb ik met kerst voor Anouk gemaakt, er zitten 3 glazen hartjes in, die zij voor het raam kan ophangen.
Ik heb cardstock gebruikt, zwart, paars en lichtgrijs.
Het middelste hart is een stans van Nellie Snellen en ik heb er een rand omheen gehaakt, het papier is van het Kruidvat.
De bloemblaadjes zijn met een stans van Crea-Lies gemaakt, de roosjes zijn home-made.

Ik moet dit weekend werken en dan ben ik 5 dagen vrij, dat wordt het huis poetsen en ik hoop weer wat tijd te hebben om te freubelen.

Liefs Jolande.

47 opmerkingen:

gerrie zei

schitterend doosje jolande!
de beste wensen voor het nieuwe jaar.
werk ze en geniet daarna van je vrije dagen.
groetjes gerrie

heidy zei

Hoi Jolande,wat is het weer een schitternde creatie geworden,en ik ben benieuwd naar al het moois wat je dit jaar weer zal maken.
Gelukkig Nieuwjaar
XXX Heidy

Linda zei

Wat een prachtig hartdoosje is dat, ik wens je alle goeds voor 2011
gr linda

hennie zei

Hoi jolande
De allerbeste wensen van 2011 en wat een geweldige creatie weer.
Groetjes van hennie

regina zei

hoi

schitterend doosje mooie kleur!!

de allerbeste wensen voor 2011!!

gr regina

Esther zei

Prachtig hoor ziet er super uit.
Werkse en poetse dan maar.haha

Groetjes Esther

chantal zei

gelukkig neiuwjaar.
Poetsen moet natuurlijk ook gebeuren, maar tijd voor te kneutselen houdt je in evenwicht hoor!
Wat een prachtig hartedoosje
liefs Chantal

gré zei

op de allereerste plaats
jij en je gezin ook de allerbeste wensen
en ook een heel creatief jaar
wat heb je weer een mooi doosje gemaakt
en de kleuren ben er weg van
heel veel freubelgroetjes van gré

Yvonne Rijk zei

Hoi Jolande,

Wat een prachtig doosje. Heerlijk toch als je moeder met zoveel liefde zoiets voor je maakt.
Erg mooi weer dat gehaakte randje. En je eigengemaakte roosjes en de crealietakjes maken hethelemaal af. Mooie kleuren ook ben zelf gek op paars. Bedankt voor de lieve wensen. Vanuit
Zeeland wil ik je ook alle goeds toewensen.

GRoet van Yvonne Rijk.

jaimie zei

Hallo Jolande,

Prachtig doosje, leuk zo met dat gehaakt randje !

Gelukkig nieuwjaar!

Groetjes, Jaimie

celia zei

Ook voor jou en je famillie een spetterend 2011!!!
Liefs,Celia.

Bianca zei

Ook voor jou en je gezin een geweldig 2011, met veel gezondheid, geluk en fröbelplezier.

Wat een geweldig mooi hart is dit geworden.
Groetjes,
Bianca

Hannie St zei

Een supermooi doosje Jolande,

jij ook een heel goed en gezond nieuwjaar toegewenst,

groetjes, Hannie

martina's kaartjes zei

supermooi !! je roosjes zijn superrrrrrrprachtig !!! knap gedaan alweer,
nog een heel fijn 2011,
greetings, martina
x

Patricia zei

Heel erg mooi zeg!
Gr. Patricia

Monique zei

Prachtig doosje!
Ik wens je een warm, liefdevol, creatief en vooral een gezond 2011.
groetjes
Monique

Neline zei

wat een prachtig doosje weer! Hele mooie, warme kleur. Het gehaakte hart is weer geweldig. Ik heb hem gisterenavond ook zitten haken, heerlijk ontspannend.
groetjes
Neline

Crea Astrid zei

Wat een leuk doosje heb je gemaakt. Mooi van kleur ook en zo met die takjes en roosjes.

Ik hem hem ook in het wit gehaakt. Moet er alleen nog iets mee maken.

Gezond en creatief 2011 toegewenst.

Groetjes Astrid.

Kim zei

Jij ook een fantastisch 2011 gewenst. En wat heb je weer een prachtig doosje gemaakt.

Danielle zei

wat een geweldig doosje, leuk voor valentijn.
beste en creatieve wensen voor 2011
groetjes Danielle

Ineke zei

Een fantastisch en creatief 2011 gewenst.
Wat een prachtig doosje heb je gemaakt.

Groetjes Ineke

Lia zei

Wat een prachtig kado is dit zeg!
Geweldig knap gemaakt.

Een heel gelukkig, gezond en creatief 2011 !!!

groetjes Lia

Marian de Maijer zei

De allerbeste wensen voor 2011 En wat een geweldige creatie weer.
Groetjes

Hélène zei

Wat een prachtige doosje heb je gemaakt! Vind de kleurstelling paars ook helemaal leuk.

Ook voor jou de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.

Groetjes Hélène

crealinedance zei

Hoi Jolanda Prachtige creatie weer.Ik wens jullie ook een gelukkig nieuwjaar.Gr.Nel

susie zei

Wat een prachtige doos Jolande !
Het gehaakte randje maakt het weer af ! :)

Een gezond, gelukkig en creatief 2011 , Susie

freubeltjes kaarten zei

Schitterend doosje heb je gemaakt en voor jou ook de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Groetjes Ageeth.

Yvonne zei

Hoi Jolande.

Voor jou ook de allerbeste wensen voor 2011.
En je creatie is weer schitterend.

Groetjes Yvonne

cristel zei

een prachtig doosje heb je gemaakt en voor jullie ook een goed,gezond en creatief 2011
grtjs

Margo zei

Wat een prachtig doosje!
Een creatief 2011 gewenst !
Liefs
Margo

Judith zei

Wow, een hartje tot in de puntjes verzorgd!

Ik wens je een hartverwarmend nieuw jaar toe!

Tot ziens in blogland, groetjes van Judith

Adrie van Rooten zei

Wat een schitterend doosje Jolande , wat een frisse kleuren. Ik wens jou en je fam. ook een gezond en creatief 2011.
Groetjes Adrie

Patricia zei

Hoi Jolande,
Moet je even kijken op dit blog http://matawies-creas.blogspot.com Ze heeft een boek gewonnen van eline's huis en zo kwam ik op haar site . Ze maakt hele leuke brei beestjes.
Weer eens wat anders.
Groetjes Patricia

Geertje zei

Ook voor jullie alles wat wenselijk is voor het nieuwe jaar.
Weer een prachtig doosje heb je gemaakt.
Ook dit jaar kom ik weer geregeld op je mooie blog kijken.
Ik geniet altijd zo van je mooie creaties.

Groetjes Geertje,

marian zei

Wat een leuk hartdoosje,mooie kleuren.
Ik wens je een heel gezond en zeer creatief jaar.
Groetjes Marian

hildedewilde zei

wauw wat een gaaf doosje jolande!
gr, hilde

Astrid zei

Een prachtig doosje Jolande, erg mooi.
En voor jullie ook een gelukkig en gezond 2011.
Groetjes Astrid

Suze zei

Hallo Jolanda bedankt voor alle lieve reacties op mijn blog.
En voor al voor jou en je gezin veel geluk gezondheid liefde en creatievitijd voor 2011 gewenst.
Wat een prachtig doosjes zeg.

Groetjes Suze

Stephanie zei

Wat een leuk doosje joh! Nog even doorbijten en dan kan je even van de rust genieten :)

Gusta zei

wat een mooi doosje .ik wens jou ook een heel gezond en creatief 2011 toe

groetjes Gusta

crea-elma zei

Heel gaaf doosje, zal ze leuk gevonden hebben?!

groetjes Elma

miriam zei

Wat een prachtig hartendoosje jolanda en mooi zo die kleuren

gr miriam

Tineke's hobby zei

Ik wens jou ook een heel gelukkig gezond en creatief nieuwjaar toe en Wat een schitterend doosje heb je gemaakt heel mooi in dat paars echt super
Groetjes Tineke

Jannie zei

Hoi Jolande
Voor jou en je gezin ook de allerbeste wensen en veel gezondheid toegewenst.
En natuurlijk wens ik je een heel creatief 2011
Wat een schitterend doosje zeg super gaaf.

Groetjes Jannie.

Ilonka zei

wauw Jolande wat een spetterende creatie en nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.

groetjes Ilonka

Henriëtte zei

Mooi hartjesdoosje Jolande. Anouk boft maar met jou.

Groetjes

Wilma zei

Jolande, allereerst wens ik jou en je familie een heel gezond en gelukkig 2011 toe! Wat een supermooi hartjesdoosje heb je gemaakt zeg! Echt een beeldige creatie in prachtige lila tinten. I love it!
Liefs
Wilma