KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 29 januari 2011

Handkus voor Patrick.


Deze kaart heb ik voor onze zoon gemaakt, Patrick is morgen jarig, als de visite s'middags is geweest gaan we lekker Japans eten, heb er al zin in.
De sexy dame is een kleurplaat, die heb ik van internet afgehaald en in Word verkleind, ingekleurd met de Derwents.
Het papier is van Basic Grey ( Marjolaine).
De hartjes heb ik met een nestabilitie gemaakt.
De zigzagsteek heb ik gemaakt met de Stitch piercer Sew Easy en met katoen genaaid.

Heb ik ook nog een vraag, ik wil graag een bericht bovenaan latens staan, maar wat ik ook probeer, het wil niet lukken.
Kan iemand mij vertellen hoe ik het moet doen?
Groetjes Jolande.

50 opmerkingen:

heidy zei

Wozers wat een leuke uitdagende dame Jolande,zal je zoon op prijs stellen haha
Ik wou dat ik je kon helpen,maar dit zou ik echt niet weten.
Trouwens alvast gefeliciteerd.
Groetjes Heidy

Adrie van Rooten zei

Hoi Jolanda. Alvast gefeliciteerd met je zoon. Zal hij wel leuk vinden zo'n kaart. Hij is dan ook super geworden.Helaas kan ik je ook niet helpen , heb zelf ook regelmatig hulp van man en zoons nodig.
Maar er komt vast wel een antwoord van iemand.
Groetjes Adrie

Tineke's hobby zei

Hoi Jolanda
Wat een gaaf kaartje en super mooi plaatje en zo mooi ingekleurd super mooi gedaan met de hartjes.
Wat betreft een bericht bovenaan laten staan heb ik een link naar bloghulp dan hoef ik het niet te schrijven het staat daar erg goed
succes http://bloggendoejezo.blogspot.com/search/label/Een%20bericht%20bovenaan%20laten%20staan
Groetjes Tineke

Riet zei

Wat een geweldige kaart Jolanda,super afdrukje,mooi papier.
Alvast gefeliciteerd met je zoon,en een gezellige avond morgen,eetsmakelijk.

Liefs Riet.

Yvonne Rijk zei

Wat een mooie mannenkaart. Speciaal met liefde gemaakt voor je zoon. Dat zal hij zeker waarderen.

Groet van Yvonne.

ps. ik kan je ook niet helpen. Zou het zelf ook graag willen weten. Nu snap ik ook al je testjes. Succes ermee.

Marian de Maijer zei

Alvast gefeliciteerd met je zoon en veel plezier morgen
Je kaart is prachtig.
En ik kan je niet helpen succes ermee
En wat lijkt me dat handig de
Stitch piercer Sew Easy zit er een uitleg bij
Groetjes Marian

Linda zei

Super kaartje weer. Je bericht boven aan laten staan doe je zo: eerst maak je gewoon je bericht zoals altijd en plaats je dat op je blog. Dan ga je terug naar bericht bewerken, dan kies je onderaan berichtopties en daar vul je dan de datum in tot wanneer je bericht boven aan moet staan, dan opslaan en daarna blijft dat bericht boven aan staan.
groetjes Linda

hildedewilde zei

superkaartje heb je weer gemaakt! wat linda verteld klopt helemaal alleen hoef je niet naar bewerken te gaan want onder je bericht staat al berichtopties, daar vul je de datum in tot wanneer je het bericht wil laten staan en dan moet het lukken!
morgen lekker eten!
gr, hilde

Aleida zei

Het is dus zoals met alles, je moet het maar even weten...... Je kaart is heel leuk geworden,
groetjes,

Suze zei

Prachtige kaart Jolande daar zal je zoon vast blij mee zijn.
Fijne dag en alvast gefeliciteerd.

Groetjes Suze

Tinie zei

Wat een schitterende kaart, heel mooi afdrukje ook!!

Groetjes Tinie

Gretha zei

Schitterende kaart, heel leuk idee zo die handkus. Ik vind het altijd zo moeilijk om voor een jongen een leuke kaart te maken, maar jij bent daar heel goed in geslaagd. Alvast gefeliciteerd met je zoon.
Groetjes Gretha

Tineke zei

Wat een gaaf kaartje voor je zoon. Alvast gefeliciteerd met zn verjaardag!
Groetjes, Tineke

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Allereerst alvast van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon, fijne dag morgen!
Het kaartje vind ik geweldig geslaagd, sexy, lief, maar ook stoer! Hij zal hem vast leuk vinden.
Lieve groetjes,
Frouwkje.

Margo zei

Wat een leuk kaartje en wat een handig spulletje heb je daar !
Daar ga ik eens naar uitkijken :)
Liefs
Margo

gré zei

jolande van harte gefeliciteerd met je zoon
en lekker eten
mooi kaartje
groetjes gré

crealinedance zei

Hoi Jolanda alvast gefeliciteerd met je zoon.De kaart is goed gelukt.Gr.Nel

Christa's blog zei

Oh leuk, morgen een verjaardagsfeestje, alvast Gefeliciteerd ook aan je zoon.
En laat het etentje jullie smaken !
grtjes
Christa

Fieneke zei

Hoi Jolande,
Wat een leuke kaart voor je zoon (zo'n verleidelijke jonge dame), gefeliciteerd alvast en smakelijk eten!
Ik heb deze week ook de sew easy gekocht. Nog niets mee gemaakt, alleen even uitgeprobeerd en ik vind het erg leuk in gebruik (heel simpel).
Succes met het bericht bovenaan te laten staan. Ik geloof dat er al blogger zijn die je al op weg hebben geholpen. Succes ermee. (ik zou het namelijk ook niet weten.
Groetjes Fieneke

martina's kaartjes zei

leuke kaart !! heb ik vast gehad, sew easy, ben wat kritisch, jij hebt er een leuke kaart mee gemaakt ! gefeliciteerd daar nog !
groetjes, martina
x

angelique zei

schitterend zeg, alvast van harte gefeliciteerd!! en natuurlijk een hele fijne dag en smakelijk eten!

Thea zei

Ontzettend leuke kaart, alvast van harte gefeliciteerd en alvast een hele gezellige dag morgen.

Groetjes
Thea

(vandaar je testjes? ik zou niet weten hoe het moet er zijn vast bloggers die je kunnen helpen, ik weet/snap nog steeds niet hoe je een link in een bericht plaatst)

Gusta zei

Hoi Jolande

ik vind hem echt super!! en nog gefeliciteerd
en was je Japans eten lekker.het is wel een van mijn faforieten eten mmmmm

groetjes Gusta

jaimie zei

Hallo Jolande,

Wat een leuke mannenkaart, proficiat aan uw zoon en genieten van het etentje zou ik zeggen :-)

Zoals Linda en andere zeggen van uw berichtje is juist :-)

Groetjes, Jaimie

thea zei

Super leuke kaart, en gefeliciteerd met je zoon

Groetjes,
Thea

regina zei

hoi

super leuke kaart!

en nog gefeliciteerd met je zoon!

gr regina

Linda zei

Wat jammer dat het niet lukt met je berichtje, maar nog even voor de zekerheid, je moet het berichtje dus wel eerst op je blog plaatsen, zo is het dus voor iedereen even zichtbaar en pas daarna ga je via berichtopties de datum veranderen. Mocht het dan nog niet werken dan weet ik het eigenlijk ook niet meer. Nou ja ik hoop dat het lukt, succes en groetjes linda

cristel zei

nou ik vind hem in ieder geval super mooi plaatje heb je van het internet gehaalt en eet smakelijk he met heel de familie
grtjs

Patricia zei

Zo gaaf joh deze was er bij mij langsgeschoten.
Dus beetje late reactie maar alsnog Gefeliciteerd!
Gr. Patricia

Nora zei

SUPER kaart heb je gemaakt voor je zoon, heel mooi! Proficiat met de verjaardag van je zoon!
Leuke tip van de stich piercer, dankjewel!
Fijne zondag :o)

Annemiek zei

Wat een supergave kaart voor Patrick! Vond hij hem leuk? In ieder geval gefeliciteerd hoor en een fijne dag gewenst!

Trudy zei

Prachtige kaart is dit Jolande!
En gefeliciteerd met je zoon.
Groetjes Trudy

m@deliefjuh zei

ziet er geweldig leuk uit :)

Ans zei

Allereerst van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Patrick. Hoop dat jullie een fijne zondag hebben en voor straks.....eet smakelijk.
Wat een leuk apparaat is die Stitch piercer sew easy. Ga eens zoeken op internet waar je die kunt kopen.
Groetjes Ans

jaimie zei

Hallo Jolande,

Ik zie je al twee keer verschijnen in mijn sidebar met nieuwe tekst, maar op je blog zelf, staat het inderdaad niet hé,
oeps en nu is mijn toetsenbord zwart , want wij zijn aan verbouwen, maar tussendoor kom ik eens op mijn blogje kijken hé :-)

Groetjes, Jaimie

Aloesaloes zei

Dit is wel een hele mooie mannenkaart zeg! Heel apart en erg leuk met de bijzondere details.
Gefeliciteerd en een fijne dag met een heerlijk etentje!

Groetjes,Loes

marian zei

Een heel leuke jongens/mannenkaart. Gefeliciteerd met je zoon en lekker eten morgavond. jammyyyyy

M@rjan zei

Hilde heeft je het antwoord al gegeven, ik snap nu al je pogingen ;)
Prachtige kaart voor je zoon, leuk idee van die kleurplaat! Mooi ingekleurd, niet te zoet voor een jongen. Gaaf hoor!
En veel plezier met jullie etentje.

Groetjes, Marjan

miriam zei

mooie kaart en alvast gefeliicteerd met je zoon

gr miriam

Geertje zei

Wat een prachtige jongens kaart Jolande.
En van harte met jullie zoon.
En voor vanavond lekker eten.
En ik heb ook weer wat geleerd over een bericht bovenaan te laten staan.
Ik hoop dat het jou nu ook lukt.

Groetjes Geertje,

Lia zei

Hoi Jolande,
Ik zie elke keer achter de schermen testen van je, maar het schijnt niet te lukken met wat je wil?
Als je mij mailt, kan ik je mischien helpen?

Groetjes Lia

Ans zei

Hallo Jolande, van harte gefeliciteerd met je zoon en straks lekker uit eten.

De kaart voor hem is prachtig zal hij trots op zijn.

Ben gelijk volger van je blog geworden.

Liefs Ans

Marja's Stamp Addiction zei

Jolande van harte gefeliciteerd met je zoon.
Je kaart is super gaaf met deze sexy dame en voor zo eet smakelijk.

groetjes Marja

Milnie zei

gefeliciteerd met je zoon Jolanda! geniet lekker van elkaar! je kaartje is prachtig!

liefs

jolanda zei

Van harte gefeliciteerd!!!! Omdat ik een dag te laat ben met antwoorden op je berichtje, ben ik precies op tijd voor de verjaardag van je zoon hihihi.
Mooi kaartje weer, dat geruite papier doet het heel goed voor een mannenkaart hé?
lieve groetjes, jolanda

Fieneke zei

Hoi jolande,
Succes met het plaatsen van een berichtje bovenaan. Ik zie steeds wanhopigere (Nederlands??)teksten verschijnen....volgens mij lukt het nog niet zo. Succes enne lekker gegeten???
Groetjes Fieneke

Marijke zei

Gefeliciteerd met je zoon!
Hij zal deze kaart zeker heel erg mooi vinden!
Groetjes,
Marijke

Adriana zei

waarom is mijn uitleg weggehaald?

Crea Astrid zei

Nog van harte gefeliciteerd Jolande. Je kaart is prachtig geworden, was hij vast blij mee.
Hoe was het eten?

Groetjes Astrid.

Henriëtte zei

Nog gefeliciteerd met je zoon (is op dezelfde datum jarig al mijn nichtje zie ik). Hoe vond hij de kaart. Ik vind m superstoer.

Groetjes Henriëtte