KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 22 januari 2011

Kerstkaart 3

Ik wil iedereen bedanken voor de lieve reacties op mijn muur-organizer.
Ik ben een uitleg aan het maken, hoe ik het pennenbakje, memohouder en het hoesje om het notitieblok in te schuiven heb gemaakt, ik probeer het morgen en anders maandag te plaatsen.

Week 3, Kerstkaart nr.3.
Deze kaart gemaakt met papier van Basic Grey (Wassail)
De randen zijn bewerkt met de distresser en distress-inkt.
De tag is van Graphig 45.
Het kantje heb ik zelf gehaakt.
De sterren zijn gemaakt met een stempel van Marianne Design, daarop houten knoopjes, vastgemaakt met een stukje touw.
De tag en sterren bevestigd met 3D kussentjes.


Groetjes Jolande.

43 opmerkingen:

Trudy zei

Wat een Prachtige kaart Jolande,
Groetjes Trudy

Tineke's hobby zei

wat een prachtig kaartje heel mooi die label en dat plaatje en mooie kleuren
Groetjes Tineke

Patricia zei

Het is weer een Beauty hoor!
Gr. Patricia

Marian de Maijer zei

Heel erg mooi. En het gehaakte randje Prachtig
Groetjes Marian

Jannie zei

Een heel mooi kerstkaartje Jolande.
De sterren met de knoopjes vind ik super leuk.
Fijn weekend Jannie.

Aloesaloes zei

Wat een prachtige kaart! Heel mooi gemaakt en erg sfeervol.

Groetjes, Loes

beyond the invisible zei

Wauw... jij schiet al lekker op met je kerstkaarten op deze manier. Elke week eentje, goed plan.
Het is weer een mooie hoor, die tag vind ik erg mooi.
liefs, jolanda

M@rjan zei

Schitterend!! Wat heb je er weer een prachtkaart van gemaakt. Mooi kantje!

Groetjes, Marjan

heidy zei

Errug mooi gemaakt Jolande.
Nog een fijn weekend
Groetjes Heidy

Frouwkje zei

Schitterende kaart Jolande!!
Lieve groetjes, Frouwkje.

Yvonne Rijk zei

Hij is prachtig Jolande, en het gehaakte randje is ook super. Ik bewonder je mooie haakwerk. Ik kom niet verder dan een simpel bloemetje. Jammer dat je niet in de buurt woont kon ik misschien eens een haaklesje bij je nemen. Ha ha.
Fijn weekend en groetjes van Yvonne Rijk.

Astrid zei

Prachtige kaart Jolande, heel erg mooi van kleurook.
Groetjes Astrid

Tini zei

Hoi jolande,
Je kan maar niet vroeg genoeg beginnen met Kerstkaarten, hij is echt helemaal geweldig!
Ik heb er zoveel gemaakt dat ik nu echt wat anders wil maken.

Gr. Tini

Tinie zei

Wat een sfeervolle kaart, prachtige kleuren!

Groetjes Tinie

gré zei

een hele mooie kaart
en ook de kleuren

groetjes van gré

Henriëtte zei

Wat een schitterende kaart weer Jolande. Leuk kantje heb je gehaakt.

Groetjes Henriëtte

Adrie van Rooten zei

Nooi weer Jolande , laat nu de kerst maar komen...... Nee hoor op naar de zomer.
Groetjes Adrie

Miranda zei

prachtige kerstkaart Jolande en het DP is ook erg mooi
de muurorganiser ziet er super uit, erg mooi gemaakt

knuf
Miranda

Neline zei

prachtige kaart weer zeg! je 3e alweer. je gaat lekker!
groetjes
Neline

Myriam zei

Schitterende kerstkaart! Erg mooi gemaakt.
Liefs, Myriam

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtiige kerstkaart, ben jalours op je had mezelf ook vooirgenomen gelijk weer te beginnen,maar ik heb nog niets gedaan.

Aleida zei

Ha, weer een kerstkaartje. Ik heb de kerstspullen ook klaargelegd, eerst even een paar maken, dan weer iets anders.
groetjes,

Rianne zei

Mooie kerstkaart (alhoewel ik niet van de kerstman ben hehe)!!
Ik heb trouwens ook een planbord gemaakt en uiteraard teruggelinkt naar jouw blog!

Met gewoon maar NOGMAALS ontzettend bedankt voor het idee!!!

scraplouise zei

Je bent goed op schema met je Kerstkaarten, schitterend kaartje heb je gemaakt, leuk zo die sterretjes.

gr.Louise

martina's kaartjes zei

wat een warme, mooie kaart ! bedankt voor je lieve reacties op mijn blog,
liefs, martina
x

Linda zei

Prachtig Jolande!!! Ik ben er toch ook maar weer aan begonnen.

Gr Linda

Margo zei

Wat een mooie kaart Jolande !
Groetjes
Margo

Linda zei

wat een superkaartje, echt lekker kerstig
gr linda

jaimie zei

Hallo Jolande,

Tof kaartje !

Groetjes, jaimie

Tineke zei

Wat een schitterende kerstkaart Jolande!!
Groetjes, Tineke

Esther zei

Prachtig kaartje hoor!!

Groetjes Esther

Hélène zei

Jij ga lekker met de kerstkaarten ;-) Ik loop er al weer 1 achter, hopelijk kan ik deze morgen maken.
Maar je kaart is prachtig, super met dat label eraan.

Fijn weekend,
groetjes Helene

Liefs Ineke zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt.

Groetjes van Ineke

Crea Astrid zei

Wat een mooie kerstkaart. Je bent op dreef. Weet je dat je er aan het eind van het jaar in ieder geval genoeg gaat hebben.

Je organizer is erg mooi geworden. Leuk bedacht ook.

Groetjes Astrid.

susie zei

Mooi kaartje, zo met die sterren en jouw gehaakt kantje Jolande !!

Geweldig idee, de organizer en knap haakwerk erop !!!

Mooie blogachtergrond !

Nog een fijn weekend ... :)

regina zei

hoi

het is weer een schitterende kerstkaart!!

gr regina

Lia zei

Prachtige kerstkaart heb je gemaakt, leuk idee de knoopjes op een ster.

groetjes Lia

Ineke zei

Wat een prachtige kaart, hele mooie kleuren en je gehaakte randje is ook schitterend.

Groeten Inek

Brenda en Astrid zei

Wat een mooie kerstkaart is het geworden.
Groetjes brenda.

Yvonne zei

Hele mooie kerstkaart, erg mooie kleuren.
Groetjes Yvonne.

Sylvia zei

Hoi Jolande,

Wouw jij bent ontzettend goed bezig :)! Wat een prachtige kaart! Heerlijke vintage style!

Hugs
Syl

Riet zei

Schitterende kaart Jolanda,lief plaatje,prachtig papier en details.

Liefs Riet.

Annemiek zei

Helemaal super, je kent mijn voorkeur!