KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

donderdag 20 januari 2011

Organizer voor aan de muur.


Geïnspireeerd door Louise heb ik deze organizer voor aan de muur gemaakt.
Dit ziet er toch veel gezelliger uit, dan zo'n saaie kalender.
De lijst komt bij Xenos vandaan en ik heb alles gewoon op het glas geplakt.
De achtergrond is stof van Tilda en ik heb papier van Tilda gebruikt.
Het kant komt bij Hobbystunter vandaan.
Kalender van de kantoorhandel.
Houten knijpers van de supermarkt, dit heb ik gezien in het boek: Elines Huis.


Een pennenbakje en een bakje voor een memoblokje.


Houten knijpers om belangrijke boodschappen of lieve kaartjes op te hangen.
Vlindertjes heb ik gehaakt.


Ik heb een hoesje gemaakt waar ik de achterkant van het notitieblokje in kan schuiven, zodat het vervangen kan worden als het nodig is.


Het patroon voor dit bloemetje en blaadjes komt uit het boek: Eline's Huis.


Ik heb hier met veel plezier aan gewerkt en het hangt zo gezellig in mijn keuken, ik ben stiekem wel een beetje trots.

Liefs Jolande.

49 opmerkingen:

scraplouise zei

Waaaaaaaaaauuuww Jolande hij is geweldig geworden, ziet er echt super uit. Met recht een Pronkstuk in je keuken. Ik zelf heb er ook wat knijpers naderhand opgemaakt, erg handig hoor voor je boodschappenbriefjes.

gr.Louise

Hélène zei

Wat ontzettend gaaf zeg!!! Stofjes en papier zijn super, en je gehaakte vlinders zijn prachtig.

Groetjes Helene

Marian de Maijer zei

Hartstikke mooi, daar kan je met recht trots op zijn.
Groetjes Marian

Rianne zei

FANTASTISCH!!! Ik vind hm echt geweldig :)

Adrie van Rooten zei

Daar kun je zeker trots op zijn Jolande , hij is prachtig geworden. Volgens mij kun jij alles haken.
Groetjes Adrie

Yvonne zei

Daar mag je met recht trots op zijn.Lieve groet Yvon

Rianne zei

Hmm mag ik vragen hoe je dat pennenopbergvak en het vakje voor de geeltjes hebt gemaakt??

Linda zei

GEWELDIG!!! Helemaal super Jolan.

gr Linda

Geertje zei

OOOH Jolande wat is dit super super mooi geworden.
Daar mag je met recht trots op zijn.
Een hele dikke TIEN verdiend.

Groetjes Geertje,

Tineke zei

Wauw...een supermooie organizer Jolande!!! Zeker mag je trots op zijn.
Groetjes, Tineke

regina zei

hoi

schitterend ,ik vind het echt super gaaf!!

gr regina

freubeltjes kaarten zei

Schitterende organizer!

Groetjes Ageeth.

Aleida zei

Hier hoef je niet stiekem trots op te zijn, dat mag gewoon openbaar! Wij zijn ook trots op je! Hier kun je elke dag blij naar kijken.
groetjes,

Neline zei

zooooo....hier mag je zeker trots op zijn.
Het ziet er geweldig uit!
Een pronkstuk aan de muur!
groetjes
Neline

Nora zei

Wauw!! En trots mag je zijn ik vind jouw organizer helemaal geweldig!!

gré zei

wat heb je dat geweldig gemaakt jolande
echt om trots op te zijn
wat een super goed idee

freubelgroetjes van gré

Esther zei

Trots mag je zeker zijn hoor.
Tjee wat ziet dit er leuk uit zeg.
Een super gaaf idee.

Groetjes esther

Miranda de Groot zei

ow wauw dit is echt gaaf zeg
groetjes miranda

Ineke zei

hij is echt super mooi.


Ineke

M@rjan zei

Dit ziet er zeker erg leuk uit! Een mooie vervanging voor een saaie muurkalender!
Groetjes, Marjan

Margo zei

Hoi Jolande,
wat heb je weer iets prachtig gemaakt zeg !
Dat is echt heel erg mooi en origineel !
Groetjes
Margo

Marie-claire zei

Wat Gaafffff, wat heb je dit mooi gemaakt!

Groetjes Marie-Claire

heidy zei

Daar hoef je niet stiekem trots op te zijn hoor,dat mag je gewoon tonen,ik vindt het helemaal leuk
Groetjes Heidy

Mandy's Magnolia cards zei

Wauw wat leuk zeg!! z'n mooie organizer
wil ik ook wel hebben!

groetjes, Mandy

hennie zei

Heel erg leuk!!!
Mijn grote dochter is bijna jarig ik denk dat je me op een idee gebracht hebt. Dit is zo'n leuke cadeautip.
Liefs hennie.

Patricia zei

Een beetje trots? Je mag APENtrots zijn op zo'n pracht stuk.
Ik vind hem SUPER mooi en ook nog zo handig alles er op wat je nodig hebt!
Je achtergrond is ook mooi trouwens.
Groetjes Patricia

beyond the invisible zei

wat een superleuk idee... je kunt op deze manier ook nog eens veranderen als je zou willen. Per seizoen of zo. Echt super!!
groetjes jolanda

martina's kaartjes zei

Wat is dat super !!! mooi gedaan en heel handig !
groetjes, martina
x

jaimie zei

Hallo Jolande,

Supermooi gemaakt !
en mooie gehaakte details erop !

Groetjes, Jaimie

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Je mag er supertrots op zijn!!
Ik vind het geweldig mooi en handig!!!
Lieve groetjes,
Frouwkje.

Judith zei

Wow, Jolande, dit is echt een super leuk idee en zo prachtig uitgevoerd!!!
Ik zou zo graag willen kunnen haken, de vlinders van jou zien er geweldig leuk uit.
Gaaf! Groetjes, Judith

Suze zei

Oohh wat is dit mooi Jolande,dit zal zeker een pronk stuk zijn in je keuken en daar mag je met recht trots op zijn.
En dan die vlindertjes dit heb je prachtig gehaakt Super.

Groetjes Suze

Kim zei

Dat staat ontzettend gezellig!

charlot zei

Wauw,,
echt leuk en origineel wat je maakte.
Zou ik zelf ook ophangen in mijn huis ;)
Grtjs Charlot*

Fieneke zei

Hoi Jolande,
Wat super mooi weer. Een erg leuk idee zeg. Ik heb jouw linkje voor de gehaakte vlinders gevonden, bedankt. (ik had natuurlijk al eens op jouw blog gezocht naar allerlei haakvoorbeelden :), zo wil ik ook eens de randjes gaan proberen rondom een kartonnen cirkel).
En deze organizer ga ik onthouden, is er leuk om eens iemand kado te geven.
Groetjes Fieneke

celia zei

Trots dat mag je wel zijn!!!!
En voor de rest volg ik alle vorige reacties!!!;-))
Heel veel liefs,Celia.

Anneke zei

ik vind je organizer schitterend en het tilda papier is zo moi.
een leuk idee om ook eens te maken

Riet zei

Allermensen Jolanda,wat heb je dit schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Tineke's hobby zei

wow wat heb je dit gaaf gemaakt dit is gewoon een plaatje dat is toch een plezier om op te hangen
Super gedaan
Groetjes Tineke

Thea zei

Jeetje wat heb je dat mooi gemaakt! Echt super. En het staat ook zo gezellig.

Fijn weekend!
Groetjes Thea

Myriam zei

Terecht mag je trots zijn! Wat geweldig mooi gemaakt en zo handig. Sjiek hoor.

Liefs, Myriam

Annemiek zei

Ik vind het echt helemaal een topper Jolande! Ik was nog steeds bezig mijn kalender te pimpen, maar het wordt niet naar mijn zin. Ik zocht ook naar een mogelijkheid voor een pen, maar ook dat idee kwam niet los. Maar nu... denk dat ik komende week hòògnodig ff naar Xenos moet ;-) Superbedankt voor deze tip!

Liefs, Annemiek

Wendy Kamp zei

Wauw wat is dit gaaf zeg! Zo mooi gemaakt! Hij krijgt vast een ereplaatsje in huis.

Fijn weekend!!

Groetjes,
Wendy

Eveliene zei

Daar mag je super trots op zijn jolanda
Wauwwwwwwww wat is tie leuk
wie wil dat nu niet in z;n keuken hangen(LOL)


Gr Eveliene

angelica zei

wauw helemaal super kwam via , een andere blog bij jou terecht heel mooie dingen wat ik hier zien , ben gelijk volger geworden

nog een fijne zaterdag

Yvonne zei

Wat ontzettend mooi, een genot om naar te kijken.
Groetjes Yvonne.

Sylvia zei

HOi Jolande,

O wat een feestje om te zien!!!!!!!! Prachtig! Wie wil er nou niet eentje thuis hebben, ook ontzettend handig!

Hugs
Sylvia

Marijke zei

Wat een SUPER creatie!!!
Vooral de gehaakte vlindertjes vind ik GEWELDIG!!!
Groetjes,
Marijke

Scrapelle zei

heel gaaf!!