KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 31 januari 2011

Stempel kaart.

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor het meedenken om een bericht bovenaan te laten staan.
En het is eindelijk gelukt gelukt, bij een test dan.
Nu kijken of het bericht wat ik bovenaan wil laten staan, het daarbij ook wil gaan lukken.
In ieder geval zijn jullie nu van me af, met al mijn testjes, bedankt voor jullie geduld, ha ha ha.
Ik vind het super hoe iedereen met me heeft meegedacht, dank jullie wel.
Ik heb gestempeld op kraftpapier met zwarte inkt en daar wit embissingpoeder op gebruikt.
De stiksteekjes heb ik met de hand genaaid.
De randen heb ik met zwart distress-inkt bewerkt.
De hartjes zijn creatables van Marianne Design, ik vind ze helemaal geweldig.
Ik vind de kaart neutraal en kan het dus voor iedere gelegenheid gebruiken.

Groetjes Jolande

55 opmerkingen:

Linda zei

wauw gelukkig is het je gelukt met het bericht, toppie.
Je kaart is beeldschoon, echt heel mooi
gr linda

Kim zei

Ik ben heel erg blij dat het je eindelijk gelukt is. Je kaartje is erg mooi geworden.

Lia zei

Mooie stempelkaart heb je gemaakt, heb je speciale zwarte inkt gebruikt? Of kun je gewoon stazon of archival gebruiken?
Super dat het nu gelukt is.

groetjes Lia

scraplouise zei

Waau wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, weer een wat anders mooi hoor.
Je andere kaartjes zijn ook weer plaatjes, alsnog van harte gefeliciteerd met je zoon.

gr,Louise

heidy zei

Hoi Jolande,wat een plaatjes,die hartjes zijn zeker heel mooi!!
Gelukkig is het gelukt,ik weet ook niet hoe het moet,maar moest stiekum wel lachen hoor als ik weer test ,test voorbij zag komen,sorry hoor.
Groetjes Heidy

Liefs Ineke zei

Hoi Jolande, wat is dit een plaatje.

Geweldig mooi hoor,

Gr. van Ineke

martina's kaartjes zei

wat een prachtige kaart !!! echt m'n ding ! supermooi gemaakt !
nog een fijne dag,
groetjes, martina
x

regina zei

hoi

een prachtig kaartje!!

heel mooi gemaakt super!!

gr regina

Miertje zei

Hoi,

Fijn dat het gelukt is !!
Wat een prachtig, stijvol kaartje

Gr, Miranda

hildedewilde zei

ik vind het een superkaart jolande!
gr, hilde

Margo zei

Prachtige kaart !
Je testjes waren leuk hoor !

M@rjan zei

Fijn dat het gelukt is! Je kaart is een prachtig stijlvol kunstwerkje!

Groetjes, Marjan

Patricia zei

GEWELDIG MOOI!!! prachtig zo die neutrale kleuren.
Test Test Test hahaha
Ik kom je morgen avond weer om 19.00 uur ophalen oke?
Groetjes Patricia

Adrie van Rooten zei

Hoi Jolanda.Erg mooie kaart weer , leuk met die tekst op de achtergrond.Fijn dat het gelukt is mijn zoon is voor mij ook bezig om een pagina voor mijn poppen toe te voegen.Lukt ook nog niet helemaal.Nu staat er zo maar ineens één pop op.Maar ook dat komt goed (hoop ik)
Groetjes Adrie

Annemiek zei

Wauw, wat een mooie kaart, ik hou wel van deze kleuren, ben ook dol op craft. Die rand/hoekstempels zijn ook erg leuk.
Succes met het plaatsen van een bericht bovenaan!

Fieneke zei

Mooie stijlvolle kaart, en erg mooie hartjes.
Groetjes Fieneke

Yvonne Rijk zei

Erg leuke kaart Jolande, het is weer eens iets anders. Ik houd er wel van. Die hartjes zijn inderdaad superleuk.
Fijn dat het uiteindelijk gelukt is want ik heb in mijn dashboard zoveel testjes van je gezien. Maar de aanhouder wint.

Groetjes van Yvonne.

Frouwkje zei

Mooie kaart Jolande, en fijn dat het gelukt is.
Lieve groetjes,
Frouwkje.

Ageeth Holster zei

Hoi Jolande, zeg fijn dat het nu gelukt is. Soms moet je de dingen even uit proberen. je kaart is zoals we gewend zijn van je weer prachtig en ik heb een vraagje over je embossingpoeder. Ik wil ook meer gaan embossen met poeder en zou graag willen weten welke jij hebt gebruikt. Ik ben op zoek naar het meest fijne poeder. Dat schijnt met stempelen het mooiste resultaat te geven.
Lieve groetjes van Ageeth x

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart Jolande. Mooi zijn de nieuwe mallen van Marianne hé!
Gelukkig dat het gelukt is. Is het in ieder geval niet voor niets geweest.

Groetjes Astrid.

Thea zei

Wat een prachtige kaart Jolande, deze kunt je inderdaad voor veel doeleinden gebruiken.
En al je test-berichtens zijn niet voor niets geweest dus.

Groetjes
Thea

gré zei

leuk deze kaart
je kan hem echt voor alles gebruiken
fijn dat het gelukt is
rn ook fijn dat ik niet de enigste ben die zit te kloje
hahaha groetjes gré

Hannie St zei

Ik vind het een prachtige kaart Jolande,

groetjes, Hannie

Tinie zei

Hele mooie kaart Jolande, vooral met die harten en ook schitterende kleuren gebruikt!

Groetjes Tinie

Trudy zei

Wauw Jolande, wat een geweldig mooi kaartje.
Groetjes Trudy

Mandy's Magnolia cards zei

erg mooi zeg zo dat bruin met wit!
vindt die hartjes ook echt super!
groetjes, Mandy

Eveliene zei

Wooowwwwwwwwww Prachtige creatie heb je er van gemaakt

gr eef

miriam zei

fijn dat het gelukt is jolanda

Mooie kaart is dit leuk zo met die hartjes.

gr miriam

Adriana zei

Hoi Jolanda,
hoelang moet je bericht bovenaan blijven staan?
want zoals het bericht er nu staat is het morgen weer toegankelijk om naar beneden te gaan;)
email me anders even op
cards.from.proud.granny@gmail.com

Tineke zei

Wat een schitterende kaart!!! Super zijn die nieuwe creatables...;)
Groetjes, Tineke

Neline zei

prachtige kaart! leuke combi kraft met wit!
super gedaan.
Ik heb er genoten van de testen hoor;)
groetjes
Neline

Yvonne zei

Super sjiek kaartje.Lieve groet yvon

Tineke's hobby zei

wat een gedoe he met zo'n blog maar gelukkig is het je gelukt.
Je kaart is echt prachtig het heeft iets chiques heel mooi gedaan
Groetjes Tineke

chantal zei

het is je gelukt.
Deze kaart is echt supermooi. Heel stijlvol.
Liefs chantal

Aleida zei

De kaart is super! Inderdaad voor veel doeleinden te gebruiken.
En je pogingen hebben bij mij wat glimlachjes opgeroepen. Gelukkig zijn wij allemaal mensen en hebben wij allemaal onze "handige" kanten en onze wat "onhandige" kanten. Die extra berichtjes zijn je onmiddellijk vergeven als je dit soort mooie creaties publiceert.
groetjes,

Marian de Maijer zei

Een hele mooie kaart prachtige kleuren gebruikt en ja de harten zijn prachtig
Groetjes Marian

crealinedance zei

Hoi Jolanda Mooi gedaan.Gr.Nel

Jannie zei

Hoi Jolande wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
Echt supersss.

groetjes Jannie.

Tini zei

Hoi Jolande,
Echt een heel mooie kaart, ik vind het zo mooi zo zonder een plaatje, het papier is al geweldig bewerkt!
Ik vind de stempel erg groot, je moet echt een kaart van 15 x 15 maken wil hij een beetje uitkomen, ik had hem bij jou gezien, die vond ik zo leuk, dus om te beginnen heb ik hem even van je nagemaakt, maar ik ga hem ook nog eens in een andere kleur stempelen.

Gr. Tini

fluwelenvoetjes zei

Wat een schitterende kaart! helemaal geweldig!!
groetjes, Anita

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jolanda.

Liefs Riet.

Anette zei

Prachtige combinatie! en die hartjes staan al op mijn verlanglijstje.

Geertje zei

Weer super super mooi gemaakt.
Echt heeel mooi.

Groetjes Geertje,

Brenda en Astrid zei

Wat een prachtige kaart is het geworden.
Groetjes brenda

Suze zei

Hoi Jolande, wat een sjieke kaart heel leuk hoe je dat met de inkt heb gedaan.

Groetjes Suze

crea-elma zei

Helemaal gaaf idd lekker neutraal-)
Zag de testen voorbij komen, heb je nog wat anders kunnen doen lollllllll
Trouwens bijna vergeten nog gefeliciteerd met Patrick!

groetjes Elma

Nora zei

Ik hou wel van deze eenvoud met zo'n mooie details. En die testjes waren best leuk, ik dacht "wat is die Jolande druk bezig" ;o)

Angela zei

Wat een gaaf kaartje!!!
xxAngela

Patricia zei

Mooie kaart hoor.
Welke stempels heb je hierbij gebruikt?

Liefs Patricia
http://kaartenshoppatricia.blogspot.com

susie zei

Hele mooie kaart Jolande ! Meer moet da nie zijn hé ! ;)

Henriëtte zei

Is weer een hele mooie kaart Jolande, maar ben ook niet anders van jou gewend hoor.
Tot donderdag (als jij er dan ook bent tenminste).

Groetjes Henriëtte

Miranda zei

wat een superkaart jolande, mooie kleurencombo mooie layout
gewoon MOOI dus
knuf
Miranda

Marie-claire zei

Wat een schitterende kaart!

Groetjes Marie-Claire

Margreet zei

wauw mooi kaartje hoor, erg leuk gedaan zo.
Groetjes Margreet

cristel zei

ik vind hem super romantisch echt heel mooi
grtjs