KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

maandag 24 januari 2011

Vintage Couch.

Toen ik deze stempel van Magnolia zag bij Hobbystunter, heb ik het gelijk besteld, ik vind het een prachtige stempel.

Het papier voor deze kaart is van Marianne Design ( Pretty papers bloc / Black & White)
Ik heb de randen van het papier bewerkt met de Distresser.
Ik heb gestempeld op aquarelpapier met distress-inkt (Pumice Stone) en de randen bewerkt met dezelfde inkt.
De hoekjes zijn Creatables van Marianne Design, ook bewerkt met distress-inkt.
Verder zelfgemaakte roosjes en de blaadjes gemaakt met een pons van Nellie Snellen en nog wat plak-pareltjes gebruikt.


Groetjes Jolande.

50 opmerkingen:

freubeltjes kaarten zei

Je kaart is prachtig geworden!

Groetjes Ageeth.

M@rjan zei

Het is ook een heel mooie stempel en dat is je kaart ook! Chic!!

Groetjes, Marjan

Marian de Maijer zei

Je kaart is super en de roosjes schitterend
Groetjes marian

Tinie zei

De stempel is prachtig, ik heb deze niet besteld, maar als ik dan jou kaart zie, geweldig gemaakt! dan sta ik nog in twijfel:)

Groetjes Tinie

Anneke klerks zei

die is weer schitterend Jolande!
liefs Anneke

Ginette Bos zei

Hallo,

Wat een super mooie kaart.Ik had die hoekjes van marianne,wist niet wat ermee te doen tot nou.

Op naar mijn werkplekkie.....

Groetjes Ginette

crealinedance zei

Hoi Jolanda Gave kaart Gr.Nel

Judith zei

Een zeer chique uitstraling met mooie details!
groetjes, Judith

scraplouise zei

Inderdaad een prachtige stempel, prachtige stijlvolle kaart heb je ermee gemaakt.

gr.Louise

Trudy zei

Wat een prachtige stijlvolle kaat Jolande!!
Groetjes Trudy

martina's kaartjes zei

Heel mooi gemaakt, weer eens wat anders !! =)
nog een fijne dag,
groetjes, martina
x

Thea zei

Schitterende kaart Jolande, en zeker een hele mooie stempel!!

Groetjes Thea

Linda zei

Heel erg mooi Jolande.

Gr Linda

Hélène zei

Die bank is zo sjiek! Prachtige kaart geworden, helemaal vintage.

Groetjes Helene

Neline zei

wauwwww prachtig zeg! heel, heel sjiekies is het geheel.
groetjes
Neline

Annemiek zei

Prachtige nostalgische kaart!

Linda zei

Ohhh wat een mooie stijlvolle chique nostaligische schitterende (ehhh woorden te kort) kaart, supermooi
gr linda

Crea Astrid zei

Vind het een mooie chique kaart Jolande.
Mooi bij dat papier ook.

Groetjes Astrid.

Adrie van Rooten zei

Wat mooi Jolanda , het lijkt wel een schilderijtje.
Goed gekozen kleuren ook.
Groetrjes Adrie

celia zei

Wow wat is deze mooi...ik heb lang getwijfeld en niet gedaan en nu heb dus al heel erg veel spijt!Dankje Jolanda ;-))
Veel liefs, celia.

Ans zei

De sofa is op zich al geweldig en jij hebt dat nog eens extra geaccentueerd met een geweldig mooie kaart.
Groetjes van Ans

Tini zei

Hoi Jolande,
Ja wat is de stempel mooi hé? Ik zag hem ook al voorbij komen, maar heb hem nog niet gekocht, ik twijfel of ik hem vaak zal gebruiken, ik vind hem denk ik niet zo staan bij de andere magnolia stempels.
Ik vind dat jij er een supercreatie mee gemaakt hebt!

Gr. Tini

jolanda zei

Dat is zeker een mooie stempel zeg!! Je kunt deze ook mooi gebruiken om op stof te stempelen en er dan bijvoorbeeld een klein kussentje van maken om aan een kastknopje te hangen of zo. Samen met wat kant zou dat ook erg mooi zijn.
liefs, jolanda

heidy zei

Oh wow Jolande,wat mooiiii !!
Groetjes Heidy

gré zei

heel erg mooi en stijlvol

groetjes gré

Patricia zei

Hoi Jolande,

Ik heb je kaart in het echie bewonderd en hij is heel mooi!!!!!!
Erg mooie kleuren combi.
Groetjes Patricia

Tineke zei

Wauw, wat een bjoetie van een kaart Jolande!!!
Groetjes, Tineke

Riet zei

Wowwww Jolanda,wat een schitterende chique kaart.

Liefs Riet.

wilga zei

Ooohhhhhhhhh geweldig!!

Groetjes,
Wilga

Mandy's Magnolia cards zei

Wauw schitterend!!
groetjes, Mandy

Margo zei

Die stempel heeft inderdaad een hoog 'hebben'-gehalte !
Je hebt er een hele leuke kaart mee gemaakt !
Groetjes
Margo

Brenda en Astrid zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
Groetjes brenda en astrid

Miertje zei

Wauw, wat een prachtig kaartje !!
Gr, Miranda

Hannie St zei

Supermooi Jolande, past ook allemaal zo mooi bij elkaar....

groetjes, Hannie

Lia zei

Prachtig!! Wat chique zeg!!

groetjes Lia

Jannie zei

Wat een prachtige kaart Jolande
Heel mooi en creatief gemaakt

Groetjes Jannie.

Sylvia zei

Hoi Jolande,

Nou deze vind ik wil ontzettend gaaf zeg ;) prachtig allemaal. En ook gaaf die hoekjes met distress bewerkt, ben helemaal fan van deze kaart hoor!!!!!!!!

Hugs
syl

Astrid zei

Zo zeg, wat een mooie stempel, en wat een schitterende kaart.
Groetjes Astrid

Miranda zei

Hoi Jolanda, wat een chique kaart zeg en inderdaad een mooie stempel!Groetjes Miranda

crea-elma zei

Hoi hoi,

Heb dees vandaag in echie van je gezien, helemaal top!!!

groetjes Elma

Kim zei

Dat is inderdaad een mooie stempel. Ik had hem nog niet gezien. Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.

Bianca zei

Wat een schitterende kaart is dit. Die stempel is inderdaad prachtig. Maar zoals jij hem uit laat komen op je kaart ......... geweldig.
Groetjes,
Bianca

Ilonka zei

In een woord beeldschoon......

groetjes Ilonka

Tineke's hobby zei

wat een prachtige kaart net als de stempel de hoekjes zijn erg mooi erbij de kaart heeft iets chiques
Groetjes Tineke

Yvonne zei

Wat een ontzettend mooie stempel, je kaart is prachtig met die mooie poederachtige kleur.
Ik ben zelf gek op pumice stone.
Groetjes Yvonne.

Ester zei

Ik wilde de stempel ook meteen hebben omdat ik hem zo mooi vond.
Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.
Liefs,
Ester

Miranda zei

PRACHTIG PRACHTIG PRACHTIG
do I need to say more

knuf
Miranda

susie zei

Heel chic !! Prachtig kaartje Jolande !

Nog een fijne week ... :)

miriam zei

Mooie kaart jolanda
Prachtige stempel die heb ik helemaal gemist ,of niet goed naar gekeken kan ook.

gr miriam

Gwendolyn zei

Wat een schitterende kaart! En inderdaad wat een geweldig mooie stempel!

Liefs Gwendolyn