KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

dinsdag 18 januari 2011

Vouwkaart.


Ik heb nog een vouwkaart gemaakt, is zo leuk om te doen.
In maart ga ik hiervan bij Hobbystunter een workshop geven.
Papier is van Basic Grey.
De randen zijn geponst met een pons van Martha Stewart.
De vlinder is een creatable van Marianne Design, de roosjes waarvan ik het lijfje heb gemaakt heb ik zelf gemaakt.
De randen zijn bewerkt met distress-inkt en het gedicht heb ik van internet gehaald.
Klik op de foto's en je kunt het beter bekijken.

Groetjes Jolande

49 opmerkingen:

Frouwkje zei

Jeetje, Jolande, wat ziet dat er ontzettend leuk uit!!! Mooi met die rozen als lijfje!
Lieve groetjes, Frouwkje.

Tinie zei

Wat een super leuk idee, heel mooi zeg! Geef je het voorbeeld ook door?

Groetjes Tinie

martina's kaartjes zei

Wow, dat ziet er wel wat ingewikkeld uit ! heel mooi en interessant resultaat !
tot morgen,
groetjes,martina
x

Gusta zei

wouw wat mooi !!! jammer dat ik te ver weg woon
want deze wil ik ook wel eens maken

Gr Gusta

Neline zei

dat ziet er prachtig uit! heel ingewikkeld, maar wel heel mooi.
groetjes
Neline

Martha zei

Wat prachtig is dit en inderdaad het ziet er ingewikkaeld uit.
Groetjes,
Martha

Aleida zei

Hij is heel mooi geworden!
groetjes,

Tini zei

Hoi Jolande,

heel mooi geworden, lijkt mij ook heel leuk om te maken!
Gr. Tini

Tineke zei

Wat schitterend Jolande!! tZiet er behoorlijk ingewikkeld uit maar het reslutaat mag er zijn.
Groetjes, Tineke

Annemarie en Merit zei

jeetje wat een werk en wat MOOI!!

Linda zei

wat een super kaartje heb je weer gemaakt
gr linda

wilga zei

In één woord PRACHTIG!!!

Groetjes,
Wilga

jans zei

hij is prachtig geworden ik vond het een heel gepuzel om hem te maken grt jans

Lia zei

Prachtig Jolande, maar vast erg ingewikkeld, heb het ergens eerder voorbij zien komen.
Vind dat je heel mooi papier hebt gebruikt en dan al die randjes ponsen, pff vast heel wat werk geweest.

groetjes Lia

M@rjan zei

Jouw kaartjes zijn altijd af... zo ook weer deze! Knap hoor, dit lijkt me echt veel werk!
Prachtig geheel, de tekst die je hebt gebruikt is trouwens ook erg mooi!

Groetjes, Marjan

Astrid zei

Ohhhh wat een prachtige kaart, schitterend.
Groetjes Astrid

heidy zei

Oh Oh Jolande,hoe krijg jr het toch steeds weer gedaan om zo;n plaatje voor de dag te toveren!!!
Groetjes Heidy

Thea zei

Prachtige kaart Jolande!
Super!

Groetjes Thea

Tineke's hobby zei

WOW wat een gaaf mdel en zo mooi gemaakt mooi het randje en de kleur echt super mooi geheel
Groetjes Tineke

Suze zei

Prachtig Jolande en de tekst ook zo mooi.
Prachtig geheel.

Groetjes Suze

Marian de Maijer zei

Ziet er heel mooi uit
Groetjes Marian

Trudy zei

Wat is dit een prachtige kaart Jolande!
en wat een werk zeg.
Groetjes Trudy

Annemarie zei

Wat een ontzettend leuk model Jolande. Mooi gemaakt.

Diana zei

Prachtige kaart Jolande...tis even werk...maar hij blijft super om te maken!!

groetjes Diana

jaimie zei

Hallo Jolande,

Wat een tof kaartje zo ség, super!

Groetjes, Jaimie

Aloesaloes zei

Prachtig! Wat een mooi effect geeft het vouwwerk!

Groetjes, Loes

Lena zei

Hallo Jolande.
Wat een leuke kaart heb je gemaakt, heel apart.

groetjes Lena.

gré zei

hij is schitterend jolande
mooi papier heb je gebruikt

groetjes gré

beyond the invisible zei

Wat mooi Jolande! Het ziet er echt heel fijntjes uit door dat geponste randje... wat een mooie pons is dat trouwens! En de distress maakt het helemaal af vind ik.
lieve groetjes jolanda

crealinedance zei

Hoi Jolanda Deze is ook weer leuk gemaakt.Gr.nel

regina zei

hoi jolande

het ziet er weer super uit!!

heel mooi papier heb je gebruikt!!

gr regina

susie zei

Fantastische kaart Jolande !!! WAUW !!!
Alsook je vorige, zo knap !

fijne dag nog .. :)

miriam zei

Wauw wat een schitterende kaart jolanda
Mooi dat lijfje van de vlinder

gr miriam

Adrie van Rooten zei

Hij is prachtig geworden Jolande , ik ben er ook mee bezig , maar vind het wel een dik pakketje. Maar het is idd. erg leuk om te doen.
Groetjes Adrie

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. Kon het papier ook niet laten liggen. Is zo mooi van kleur.

Groetjes Astrid.

Gretha zei

Dit ziet er ingewikkeld uit maar wel heel erg mooi, knap gedaan en prachtig papier heb je gebruikt.
Groetjes Gretha

Fieneke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Fieneke zei

Hoi Jolande,
Ik had mijn bericht te snel verstuurd (met tikfouten en nog niet af)vandaar maar even verwijderd. Wat een super mooie kaart zeg! Erg mooi papier gebruikt en die kantjes.....een erg mooi geheel.
Groetjes Fieneke

Annemiek zei

Zo'n kaart is niet zo mijn ding om zelf te maken, maar wat jij er mee doet is super hoor!

Patricia zei

Wauw Jolande dit is GEWELDIG nmooi zeg!
GR. Patricia

Linda zei

Oh Jolande was is dit schitterend!

Gr Linda

Eveliene zei

wowww jolanda
Die is gaafffffffff

gr eveliene

Henriëtte zei

Tsjonge Jolande wat ziet die er weer gaaf uit en wat een werk heb je er weer aan gehad.

Groetjes Henriëtte

Judith zei

wow, haast onvoorstelbaar, wat een werk, wat een prachtkaart!

Yvonne zei

Heel erg mooi en heel speciaal door het mooie randje.
Succes met de workshop.
Groetjes Yvonne.

marian zei

Tjeee, wat een gave kaart. Ene hele klus denk ik. ziet er mooi uit.

Groetjes Marian

Miranda zei

mooie kaart, ziet er erg leuk uit, ga even kijken of er nog een plekje is op je workshop (en in mijn agenda) want in deze tijd is er altijd veel overwerk....
maar ik vind je kaart wel toppie ook met van die leuke details

knuf
Miranda

Wendy Kamp zei

Mooi hoor Jolande, het lijkt mij een moeilijke kaart om te maken. Jij hebt er weer een prachtige creatie van weten te maken. Heel knap gedaan! De vlinder is ook schitterend!

Groetjes,
Wendy

Kim zei

Wat een ontzettend mooie kaart.