KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zaterdag 26 februari 2011

Candy time.

Dit bericht blijft bovenaan staan, voor nieuwere berichten scrol naar beneden.

Ik ben de 200 volgers voorbij en nog maar een jaar geleden met mijn blog begonnen (10-01-2010).
Ik geef daarom een candy weg, om iedereen te bedanken, voor de lieve reacties die ik steeds weer krijg, ik lees ze altijd met veel plezier.

Ik geef deze stempel-sheet van Fiskars weg.
Er zit een achtergrond-stempel (14 ½ x 11½ cm.) op de sheet met allerlei bijpassende stempels.
Uiteraard zijn de stempels nieuw en nog nooit gebruikt.
En ik heb randjes en bloemen gehaakt, die ik erbij doe.

Hoe kun je in het bezit van deze mooie stempelsheet en de gehaakte randjes/ bloemen komen?
Gewoon een leuke reactie onder dit bericht achterlaten en laten weten of je in aamerking wilt komen.
Verder zou ik het op prijs stellen als je eventueel gewonnen hebt er wat moois voor mij mee maakt.
Ik ga met loodjes werken om een winnaar te kiezen.
Je kunt tot en met zaterdag 26 februari een kans wagen en zondag 27 februari maak ik de winnaar bekend.

Ik wil jullie ook laten weten dat het mij echt niet meer lukt om steeds bij iedereen een berichtje achter te laten, ik wil wel en heb het ook steeds geprobeerd, maar er gaat zoveel tijd in zitten.
Ik kom wel kijken, maar laat niet meer altijd een berichtje achter, sorry hiervoor.

Groetjes Jolande.

39 opmerkingen:

crealinedance zei

Hey Jolanda wat leuk,ik doe mee,natuurlijk ga ik er een mooie kaart meemaken als ik de stempel wint.Gr.Nel

netsoojmik zei

Oeww, wat een leuke spulletjes. Ben helemaal weg van de gehaakte frutseltjes, en stempels zijn natuurlijk nooit weg! Ik wil graag een kansje wagen! Volger was ik al dus dat kunnen we niet meer worden... :)

En voor wat betreft de reacties: dat is ook lastig hè. Zeker als het er steeds meer worden om te volgen...

Groetjes, Kim

Ageeth Holster zei

Hoi Jolande, gefeliciteerd met zoveel volgers en dat in zo eden korte tijd. Ik doe graag mee met de candy, zou het super vinden om alleen al de gehaakte randjes te winnen maar het stempel is ook niet te versmaden. Lief van je en bedankt alvast voor de kans dit te winnen. Uiteraard maak ik er een prachtige kaart mee.
Lieve groetjes van Ageeth

Miranda de Groot zei

gefeliciteerd met zoveel volgers. je maakt ook zulke mooi dingen. hij staat op mijn blog hoor.
groetjes miranda

jans zei

gaaf zeg gefeliciteerd met je volgers geen wonder zoveel volgers je maak schitterende dingen ik doe graag mee en niet altijd een berichtje achter laten erken ik wel heb het zefde probleen heel veel blogs om te volgen en niet altijd de tijd om te reageren grt jans

Linda zei

Gefeliciteerd hoor met die volgers en zo een jaar bloggen vliegt ook om hè. Ik herken dat wel, ik probeer ook altijd overal een berichtje achter te laten, maar de laatste tijd sla ik ook wel eens af en toe over, want je hebt er bijna een dagtaak aan haha. Ik wil ook graag een gokje wagen op je mooie candy, wat een mooie gehaakte frutsels echt schitterend.
gr Linda

Marian de Maijer zei

Gefeliciteerd met al je volgers.Jammer dat je het te druk krijgt om je bloggers te antwoorden maar ja daar zit veel tijd in. Vind het ook fijn als bloggers er de code afhalen dan gaat het ook wat sneller. En je CANDY super gaaf
Groetjes

chantal zei

wat een leuke candy. Ik doe graag mee. Proficiat met al je volgers en ik begrijp maar al te goed dat je niet altijd een reactie kan laten.
Liefs Chantal

M@rjan zei

Ik doe niet mee, ook al is het een pracht candy, maar wil hier wel een FELICITATIE neerzetten.
Je verdient het om gevolgd te worden en ik hoop dat er nog veel meer bij zullen komen. :)

Groetjes, Marjan

Kim zei

Oh wat leuk, ik ben gezwicht voor de gehaakte randjes. Maar de stempelsheet is natuurlijk ook erg mooi. Ik doe dus graag mee. Op naar de 250 volgers zou ik zeggen.

Groetjes van Kim

Irene zei

Jolande wat een schitterende candy!! Maar allereerst van harte gefeliciteerd met in 1 jaar tijd zo veel volgers.....hoe zou dat nou toch komen......?????????????? Daar weten we allemaal het antwoord wel op, je maakt onwijs mooie dingen.
Graag doe ik mee aan je candy en hartstikke fijn, niets te linken etc. gewoon even een berichtje dat is ook wel eens fijn want ik blijf het allemaal nog steeds veel gedoe vinden ook al gaat het me steeds makkelijker af, al doende leert men zeggen ze niet vor niets!
Natuurlijk krijg je een kaartje met iets van al dit moois mocht ik de lucky winner zijn!

Gezellig weekend,

Irene

Aleida zei

Gefeliciteerd! Ik doe niet mee met de candy, des te meer kans voor de anderen! Ik probeer mijn eigen randjes te haken (dank je wel voor de beschrijvingen).
Het is inderdaad tijdrovend om altijd een berichtje achter te laten. Ik probeer in het weekend iedereen een reactie te geven, door de week allen bij diegenen die ook altijd bij mij een berichtje achterlaten. Het valt mij wel op dat je bij steeds meer dames zo'n rare lettercombinatie moet invullen. Dat houdt zo op!
groetjes,

Astrid zei

Hi Jolande, wat leuk dat je een candy weggeeft en wat voor eentje. Wow wat een mooie stempels en die randjes en bloemen gehaakt, nou dat vind ik prachtig, en doe graag mee natuurlijk.
Het is altijd erg leuk om bij je langs te komen want je maakt altijd mooie dingen.
En natuurlijk is het niet erg als je wel of geen berichtje achter laat, er gaat erg veel tijd inzitten merk ik zelf ook. Je komt toch gezellig langs zoals je al zegt, dat is al voldoende, toch?
Ik ga hem ook in mijn sitebar zetten misschien krijg je nog meer volgers.
Groetjes Astrid

Joke zei

wat een leuke Candy. Ben zelf ookgraag aan het fröbelen en houd ook wel van die gehaakte frutsels op een kaart. Ik doe graag mee.

Miranda zei

Hoi Jolanda, wat een leuke candy en kan me voorstellen vwb. die reacties, ik ervaar dat zelf net zo. Af en toe maar een beetje afwisselen. Ik doe niet mee hoor met die candy, hebben de anderen meer kans en ik wens je nog vele volgers toe! groetjes Miranda

Margo zei

Hoi Jolande,
wat een prachtige Candy !
Proficiat met je volgers en je blogoversary !
Dat van die reacties begrijp ik wel hoor (er stonden 70 niet-gelezen berichten in reader bij mij tussen vanmorgen en nu :( straks heb ik geen tijd meer om te knutselen!)
Ik doe heel graag mee om een kansje te wagen op die fantastische candy !
Liefs
Margo

Danielle zei

Hoi Jolande,
Gefeliciteerd met je 217 blogvolgers alweer!
Ik vind dat je als de beste kunt haken en ook handige voorbeelden geeft!
Ik doe graag mee met je candy! op naar de volgende 200!
groetjes Danielle

celia zei

Wow wat ga je snel! 217 geen wonder dat je op korte tijd zoveel volgers hebt....kijk je blogje maar eens na...zoveel moois dat er op staat! Net daarom dat ik je ook begon te volgen...(ik voel me net een stalkster).
Heb net hetzelfde probleem...je verliest enorm veel tijd om steeds de blogs te openen...je zou ze op een makkelijkere manier moeten kunnen beantwoorden. Ik bewonder elk kaartje in mijn google-reader en wissel af zodat ik toch heel af en toe bij iemand langs ga...
Ik wens je nog een hoop meer volgers...en hoop nog heel veel van je te mogen zien!
Veel liefs, Celia.

susie zei

Tis toch heel normaal dat je al over de 200 volgers hebt Jolande !
Je maakt dan ook hele prachtige kunstwerken !
Gefelicteerd !
We beseffen heel goed dat het onmogelijk is om bij iedereen alle dagen een reactie te zetten met zoveel volgers !

Nog een fijn weekend .. :)

Esther zei

Allereerst gefeliciteerd met zoveel volgers.
Ten tweede doe ik graag aan je candy mee want ik vind je zelf gemaakte kantjes en bloemetjes altijd zo leuk en nu natuurlijk ook nog een stempel erbij.
Succes verder met je candy dan ga ik vast duimen.haha

Groetjes Esther

Ineke zei

Hoi Jolande, wat een leuke candy, ik doe dan ook graag mee hoor. Vooral die gehaakte randjes zijn schitterd.

Ineke

Annemarie en Merit zei

Hoi Jolande,

wat een orginele candy leuk met al die zelfgehaakte spulletjes knap hoor. Tuurlijk komt er een kaartje richting jou kant (als we winnen).

gr annemarie en merit

Linda zei

Hoi Jolan
Wat heb je al veel volgers hè. Je bent ook zo actief, dat ik ieder dag kijk wat je weer hebt gemaakt. Over het achterlaten van berichtjes, moet ik je echt gelijk geven. Als je een dag niet aan het bloggen bent geweest, ben je heel lang bezig, om het weer in te halen.
Je candy is super, vooral je haakwerkjes.

gr linda

Tineke's hobby zei

Hoi Jolanda
Gefeliciteerd met je vele volgers Er zullen er vast nog vele volgen
Ik waag ook graag een gokje op deze mooie candy want ja die mooie haakrandjes vind ik wel erg gaaf,maar ook de stempelset is super.
Verder kan ik me voorstellen dat je niet overal een berichtje kunt achterlaten ik heb wel een beetje het zelfde gevoel Er gaat veel tijd zitten in alle berichtjes tikken dus ik neem het je niet kwalijk hoor
Groetjes Tineke

Patricia zei

Hoi Jolande,

Wat een leuk idee van jou en wat een mooie candy!
Uiteraard wil ik wel mee doen enne.... als ik hem win ga ik er zeker wat moois mee maken, alleen de gehaakte randjes ga ik dan ZELF voor je haken haha.
Na een goede leermeester gaat dat denk ik wel hihi.
Succes met je loting.

Groetjes Patricia

Wendy Kamp zei

Van harte gefeliciteerd met zoveel volgers! Dat is toch een groot compliment voor je werk he. Ik doe graag mee met deze gave candy hoor.

Groetjes,
Wendy

Lia zei

Gaaf hoor, inmiddels al 219 volgers, superleuk voor je, daar doe je het allemaal voor toch?
Je candy ziet er ook supergaaf uit, ik zwicht voor de stempels, hoewel ik het gehaakte spul ook heel mooi vind hoor, maar dat zou ik zelf moeten kunnen, ik ga ook een gokje wagen.

Groetjes Lia

Tini zei

Hoi Jolande,
Natuurlijk wil ik meedoen!
Ht is inderdaad heel wat dat je dan nu al 200 volgers hebt, maar eigenlijk vind ik het niet gek, je maakt ook zulke mooie dingen! Iedereen wil dat zien als er weer iets bij gekomen is.

Gr. Tini

Ardilla zei

Hello!
I'm new here...
COngrats for your 200 followers :)
Thanks for sahring this candy. I think your borders and flowers are amazing!!!

Patricia zei

Hallo Jolande,
Hiep hiep hoera,, Van harte gefeliciteerd met het behalen van de 222 volgers.
En dan ook nog een mooie candy weggeven.
Echt super gaaf zeg.
Graag zou ik een gokje willen wagen want het ziet er weer super mooi uit.
Ik doe weer mee hoor. De candy staat in mijn sidebar. Op naar de volgende 500 volgers;)
Succes met de verloting.

Liefs Patricia
http://kaartenshoppatricia.blogspot.com

scraplouise zei

Hoi Jolande, Super hoor zoveel Volgers, ik wil graag een gokje wagen het is een prachtige Candy.

gr.Louise

Gusta zei

200 volgers is bij jou ook niet vreemd.
je maakt echt de mooiste creaties.ik wil graag een gokje wagen voor de candy.dank je wel hier voor

Groetjes Gusta

Henriëtte zei

Hoi Jolande,

Wat een hoop volgers heb je zeg en wat geef je een gave candy weg!!!!
Ik doe graag mee en zal je zeker verrassen met wat ik ervan maken kan voor jou. Zit al druk te verzinnen, nu alleen de candy nog winnen. (hihi, lijkt wel een sinterklaasrijmpje)

Groetjes Henriëtte

Ans zei

Hallo Jolande,

Leuk die candy voor zoveel volgers, hoop dat er nog vele voor je volgen. Ik doe niet mee voor de candy hoor.

Groetjes Ans

Desirée-ScrapDees zei

heb je die kantjes zelf gemaakt? jeetje wat knap zeg, dat vind ik echt speciaal zeg! En die stempel vind ik ook al zo gaaf, lief van je dat je dit weg wilt geven en ik doe graag een kansje mee hoor!

Gerrina zei

Hoi Jolande,
Logisch dat je zoveel volgers hebt; je maakt mooie kaarten met heel veel technieken.
Ik heb weer een basis-idee opgedaan om er zelf mee verder aan de slag te gaan...
Leuke candy en daar waag ik graag een kansje voor!
Groetjes, Gerrina

Gwendolyn zei

Wat een leuke candy zeg! Enne zoveel volgens is hartstikke verdiend want je maakt prachtige dingen. Kom graag even neuzen!

Neltine zei

Hoi die Jolanda,

Zucht ik ken het hoor....Bloggen kost echie veel tijd. Mij lukt het ook niet altijd.
gewoon lekker doen als je er zin in hebt;) Moet zeker geen verplichting worden.

Ik zag dat ik ook al veels te lang niet hier ben geweest. Gave freubeltjes heb je gemaakt zeg en natuurlijk gigagefeliciteerd met zoveel volgers;)

Groetjes,
Ikke (Neltine dus:))

Debbie zei

Hoi Jol, wat heb ik toch een boel moois gemist op je blog...sorry...het tijdgebrek hebben ken ik helaas ook...

Maar misschien ben ik toch nog op tijd voor deze mooie candy? Ik zou graag meedoen als het kan natuurlijk!
xxDebbie