KLIK OP DE FOTO' S EN JE ZIET HET VERGROOT

zondag 20 februari 2011

Hart met gehaakte rand.

Dit kaartje is voor Kim (12 jaar)
Het papier is van een blok van de action.
Het grote hart heb ik uitgeknipt en er een randje langs gehaakt.
Het kleinere hart heb ik gemaakt met een nestabilitie en er ook een rand langs gehaakt.
De swirl is een Creatable van Marianne Design.
De grote bloem en kleine bloemen zijn gemaakt met de retro pons, daarop heb ik strassteentjes geplakt.
Het roosje heb ik zelf gemaakt.
Vlindertjes zijn gemaakt met een pons van Martha Stewart en op de lijfjes heb ik strassteentjes geplakt.
Het kleine hartje is ook met een nestabilitie gemaakt.
Bubbles flowers is getekend door Miranda en is een freebie.
Je kunt haar HIER vinden, ik heb het ingekleurd met de Derwents.

Groetjes Jolande

44 opmerkingen:

Linda zei

wat een leuke is dat weer geworden
gr linda

M@rjan zei

Oooh Jolande, wat is dit weer cute en mooi!! Echt super!! Schattig stempeltje erbij en weer zo mooi gemaakt, dat meisje zal het heel lang bewaren!

Groetjes, Marjan

Tinie zei

Wat weer een schitterende creatie, je weet me steeds weer te verbazen!!

Groetjes Tinie

Miranda de Groot zei

wat ziet dat er mooi uit
groetjes miranda

heidy zei

Hoi Jolande,wat leuk zeg!!
Grappige digi,helemaal geweldig voor een meisje.
Groetjes Heidy

Martha zei

Dit is weer super mooi gemaakt!! En leuke profielfoto!
Groetjes,
Martha

Geertje zei

Het is weer heel erg mooi geworden Jolande.
De gehaakte randjes zijn ook weer prachtig.

Groetjes Geertje,

miriam zei

Wat een mooie creatie weer jolanda Ook je kerstkaart hieronder is mooi

gr miriam

Margo zei

Hoi Jolande,
wat prachtig zeg !
Ja jij haakt je kantjes natuurlijk zelf !
Dat is wel goed gezien en altijd mooi bijpassend he !
Groetjes
Margo

Wendy Kamp zei

Het is weer een plaatje geworden Jolande, prachtig! En wat een leuke nieuwe profielfoto!

Groetjes,
Wendy

Adrie van Rooten zei

Wat een aparte kaart Jolande , daar zal ze blij mee zijn.Stempeltje is erg mooi ingekleurd.Ik heb hem ook gelijk opgeslagen.
Groetjes Adrie

Frouwkje zei

Hoi Jolande,
Ik vind het echt iets voor een 12 jarig meisje, ze zal het vast heel mooi vinden!!
Heel mooi geworden met de gehaakte randjes!
Bedankt voor de reactie op mijn kaart!!
Lieve groetjes, Frouwkje.

regina zei

hoi jolande

schitterende kaart!

heel gaaf dat gehaakte randje!

gr regina

Jannie zei

Wow wat een schitterende harten kaart is dit Jolande.
Echt super gaaf!!

Groetjes Jannie.

Neline zei

wat gaaf weer Jolande! super leuke digi en je gehaakte randjes.....supersss weer.
groetjes
Neline

Irene zei

Wat is dat papier toch leuk, ik heb alle 6 de blocs gekocht en ben er echt blij mee en nu zie ik het hier weer bij jou, helemaal top! Dat haken van jou is te gek en daardoor wordt alles nog persoonlijker, dit hart zal jaren boven haar bed hangen dat kan niet missen!

Irene

Brenda en Astrid zei

Wat een leuke kaart is het weer geworden. Je gehaakte kantjes zien er weer super uit. Hier heb ik nu echt geen gedult voor om randjes te haken.
Groetjes brenda en astrid

Trudy zei

Wat is dit weer prachtig Jolande!!!
Groetjes Trudy

susie zei

Heel speciaal deze kaart ! Schitterend Jolande !! Prachtig haakwerk !!
Hé je hebt nieuwe foto's bovenaan, knap !
En je kerstkaart is ook al zoiets speciaals. Hoe kom je er toch steeds op !
Nog een fijne zondagavond !

Mandy's Magnolia cards zei

Heel erg mooi!!!
ben helemaal weg van je haakwerk!
groetjes, Mandy

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. Leuk zo met die freebie van Miranda.

Groetjes Astrid.

Aloesaloes zei

Schitterend hart! Prachtig van kleur en heel mooi versierd.

Groetjes, Loes

Ageeth Holster zei

Helemaal geweldig weer je kaart Jolande! Er zit weer een boel tijd en werk in.
Groetjes van Ageeth

Aleida zei

Een heel leuk meidenkaartje! Zal ze blij mee zijn.
groetjes,

Astrid zei

Ohhh wat een schatje Jolande, erg leuk gedaan met het hart en de gehaakte rand.
Groetjes Astrid

Riet zei

Prachtig gemaakt Jolanda,super stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier en model zeg.
Wat een leuke foto van je,je ziet er veel jonger uit daar op.

Liefs Riet.

Miertje zei

Super !!! en dat gehaakte randje... *zucht* ik kan echt (helaas) niet haken !!!
Het is prachtig
Gr, Miranda

Marian de Maijer zei

Heel erg mooi
Groetjes

martina's kaartjes zei

Mooi gemaakt ! en eh... leve de Action !!! hihihihi...
groetjes, martina
x

Suze zei

Prachtig hart Jolande en dan die prachtige gehaakte randjes zo mooi, schitterend gemaakt Jolande.

Groetjes Suze

Gusta zei

wat is dit gaaf zeg.mijn complimenten hoor

Groetjes Gusta

gré zei

wat erg leuk gedaan
en je randjes
ben er jaloers op
ik probeer het steeds maar kan geen steek haken
je foto is ook erg leuk
gr gré

Patricia zei

Oh wat een mooi hart zeg, en leuk hoor dat stempelafdrukje van Miranda.
Mooi gekleurd ook weer.

Groetjes Patricia

jolanda zei

hoi Jolande!
Wat een leuk hart heb je gefreubeld!! Weer met die mooie gehaakte randjes ook. En al die strass steentjes vindt zo'n meisje natuurlijk harstikke leuk!
groetjes, jolanda

chantal zei

Die is super! En weer met zo een mooie gehaakte rand. Prachtig!
Liefs Chantal

Tineke's hobby zei

Wow dit heb je weer zo prachtig gemaakt zo mooi papier en schattig stempeltje en ja het haakrandje zo mooi
Groetjes Tineke

Tineke zei

Oohh wat een superleuk hart. En mooi met het gehaakte randje!!
Groetjes, Tineke

Henriëtte zei

Wat een schat van een hart heb je gemaakt Jolande. Zal ze zeker leuk vinden.

Groetjes Henriëtte

thea zei

Hoi Jolande,

Wat vind ik dat toch vreselijk leuk zo'n gehaakt randje, ik wil dat ook graag eens doen, maar welke dikte garen en naald gebruik jij meestal?

Groetjes,
Thea

Diana zei

Wat prachtig heb je dit weer gemaakt Jolande!!

groetjes Diana

Ans zei

Hallo Jolande,
Weet zeker dat Kim super blij zal zijn met deze mooie kaart. Vind het iedere keer weer geweldig de beschrijving die je geeft bij een kaart.
Zo had je vorige week een tutorial geplaatst van een gehaakt randje. En weet je wat ik vanmiddag heb gedaan.....heb het uitgeprobeerd. Ben niet zo'n kei in haken, maar door de goede beschrijving lukt het me nog ook.
Deze week krijgen we de hele week nog sneeuw, dus het gaat er vast en zeker een keertje van komen om er een kaart mee te maken. Zit er ook over te denken om er eens iets mee te doen in het scrapboek van een van de kleindochters. Leuk voor later.
Jolande, nog een fijne avond verder en tot een volgende keer.
Groetjes van Ans

hildedewilde zei

hij is super jolande!
gr, hilde

Miranda zei

hi jolande, ik ben veel weg geweest en weinig kunnen bloggen en nu had ik bijna mijn eigen digi gemist. Jeetje en hij is nog wel zo leuk geworden. Super!!

knuf
Miranda

Debbie zei

wat een lekker vrolijk kaartje! En zo leuk met het gehaakte randje!
xxDebbie